ریو ری استارت لیگ فوتبال در کنار بیمارستان صحرایی برای COVID-19

ریو دو ژانیرو—کوپا لیبرتادورس قهرمان Flamengo و کوچک بنگو بازی پنج شنبه شب در خالی Maracanã ورزشگاه حرفه ای او

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

ریو دو ژانیرو—کوپا لیبرتادورس قهرمان Flamengo و کوچک بنگو بازی پنج شنبه شب در خالی Maracanã ورزشگاه حرفه ای اولین مسابقه فوتبال در آمریکای جنوبی تقریبا در سه ماه. یک دقیقه سکوت مشاهده شد قبل از حمله به نشانه احترام به قربانیان COVID-19.

بازی 0-0 شد و پس از 10 دقیقه از بازی.

تنها چند متر دورتر به عرصه دروازه 2 یک بیمارستان صحرایی با 400 تخت برای بیماران مبتلا به این بیماری خاطر نشان کرد این گروه کوچک از مردم در استادیوم به همین دلیل بسیاری از کارشناسان بهداشت و فکر می کنم آن است که بیش از حد به زودی برای فوتبال رقابت را از سر گرفت.

بیش از 47,700 که مردم به دلیل جدید کروناویروس در برزیل و نزدیک به یک میلیون نفر آلوده شده اند. ریو دو ژانیرو دولت حساب برای حدود 8000, مرگ و میر, اما, مقامات, توافق اجازه دهید به فوتبال بازگشت این هفته پس از تعداد موجود فشرده-تخت های مراقبت حاکی از بهبود جزئی. کارشناسان بهداشت و درمان پیش بینی برزیل اوج سرایت در بحران خواهد شد در ماه اوت است.

Flamengo بازیکنان وارد پوشیدن ماسک و نگاه هیجان زده می شود. آنها تمرین برای سه هفته چند روز در برابر توصیه. اما برخی از طرفداران خود را در خارج معترض بودند. پریدن و مناجات با حامیان رقیب, باشگاه, برخی از طرفداران هم فکر می کنم آن است که بیش از حد مخاطره آمیز برای فوتبال بازگشت به قبل از ریو و برزیل باید کنترل بیشتری بر گسترش ویروس.

آنها همچنین اعتراض علیه رئیس جمهور Jair Bolsonaro که نشان داد او را به شرکت در مسابقه نیست. فوتبال را زود باز گشت در برزیل یک پیروزی برای رئیس جمهور که طرفه با Flamengo در لابی. Rodolfo Landim رئیس باشگاه شد و در برازیلیا پایتخت در روز چهارشنبه با Bolsonaro زمانی که ریو, فوتبال, سازمان, اعلام برنامه بازی.

رییس جمهوری برزیل یکی از معدود رهبران جهان به تطهیر خطرات ناشی از COVID-19.

با وجود تمام فشار به راه اندازی مجدد وجود نداشت تلویزیون پخش میشه. فلامنگو و Globo شبکه لازم نیست که یک معامله برای ریو دولت مسابقات لیگ برتر که بدان معنی است که طرفداران می تواند تنها به دنبال بازی در یک رادیو پخش و یا در اینترنت.

دو دیگر بالا ریو باشگاه را رد کرده اند حرکت به شروع بازی. Fluminense و بوتافوگو را تهدید به این پرونده به دادگاه های ورزشی برای جلوگیری از بازگشت زود هنگام.

برزیل قهرمانی بود که برنامه ریزی شده برای شروع در هیچ تاریخ برای شروع. باشگاه ها در دولت های دیگر لیگ با توجه به بازگشت در ماه آینده اگر مقامات بهداشتی به توافق برسند.

باشگاه مدیران داور او دستیاران رسانه ها و چند نفر دیگر که وارد ورزشگاه تا به حال به انجام چک های بهداشتی.

همه ورزشکاران تا به حال از طریق یک ضد عفونی غرفه بود با اسپری ضد عفونی کننده پس از ورود خود را. آنها نیز تا به حال خود را در درجه حرارت های گرفته شده توسط کارکنان بهداشتی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هر کس به جز بازیکنان مجبور به پوشیدن ماسک بر روی زمین. تعویض نیز مجبور به رعایت اجتماعی فاصله توصیه هایی با صندلی های خالی بین بازیکنان روی نیمکت نشسته.

فوتبال ریو مقامات گفته می شود وجود ندارد مخلوط مناطق بعد از بازی برای بازیکنان به صحبت با مطبوعات نیز زیر بهداشت و درمان توصیه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن