تنیس حرفه ای تورهای گسترش coronavirus وقفه تا پایان ماه ژوئیه

حرفه ای تنیس تورهای خود را تمدید تعلیق ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس از طریق حداقل تا پایان جولای در

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

حرفه ای تنیس تورهای خود را تمدید تعلیق ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس از طریق حداقل تا پایان جولای در جمعه آوردن تعداد کل اوراق مسابقات در سراسر جهان به بیش از 40.

در علاوه بر این به ATP و WTA اطلاعیه ها نیز تاثیر می گذارد پایین لایه رویدادهای بین المللی فدراسیون تنیس گفت: در آن مسابقات را در وقفه برای مدت مشابه از جمله برای جوانان, سالمندان و صندلی چرخدار بازیکنان.

به روز رسانی بیشتر به ورزش تقویم انتظار می رود که نشان داد در حدود یک ماه.

تورهای در حال حاضر به حال شده است در انتظار حداقل تا جولای 13, تصمیم اعلام کرد در تاریخ 1 آوریل همان روز همه انگلستان باشگاه گفت: این امر می تواند لغو ویمبلدون برای اولین بار در 75 سال است.

ساخته شده است که ویمبلدون اول مسابقات گراند اسلم از بین برود به دلیل COVID-19 شیوع.

شروع سال 2020 باز فرانسوی به تعویق افتاده است از اواخر ماه مارس تا اواخر ماه سپتامبر. ایالات متحده باز است و انتظار می رود به تصمیم گیری در وضعیت خود را برای این سال مدتی در ماه ژوئن.

آمریکا انجمن تنیس بوده و وزن گزینه های مختلف برای آن سخت-دادگاه مسابقات که برنامه ریزی شده است برای شروع اصلی-قرعه کشی بازی در اوت. 31 از جمله برگزاری آن را بدون تماشاگر و یا حرکت آن را در خارج از خانه خود در نیویورک به دولت دیگر به طور کامل.

روز جمعه اعلام توسط تورهای حذف بیش از 10 حوادث از تنیس تقویم از جمله پست-چمن ویمبلدون-دادگاه سالن از شهرت باز در نیوپورت, R. I. و سخت-دادگاه آمریکا باز tune-up در آتلانتا.

در میان دیگر مسابقات تحت تاثیر جمعه تصمیم هستند کسانی که در واقع در آلمان, اتریش و سوئیس و مکزیک و رومانی.

در علاوه بر این به لغو آن ژوئیه 11-18 مسابقات بین المللی تنیس سالن از شهرت نیز روز جمعه گفت که آن سال 2020 القای مراسم گوران Ivanisevic و Conchita مارتینز است که به نام خاموش.

Ivanisevic و مارتینز در حال حاضر خواهد بود افتخار در کنار هر کلاس 2021 inductees سال آینده.

ATP صندلی Andrea Gaudenzi در بیانیه ای گفت: تور خود را ارزیابی "امکان تغییر زمان حوادث بعد از آن در این فصل است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

برخی از کوچک تنیس نمایشگاه های سازماندهی شده با زمینه کوچک و بدون فن, اما هیچ تحریم بازی اجازه داده شده است از اوایل ماه مارس.

همانطور که در حال حاضر مردان و زنان سیتی باز سخت-دادگاه مسابقات در واشنگتن که در آن مقدماتی آغاز خواهد شد در اوت. 1 می تواند علامت بازگشت به سطح بالای تنیس — اگر آن را برمی گرداند و در همه این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن