Grand Forks شیوع دیگر داکوتای شمالی گیاهان در هشدار

فارگو, N. D. — گسترده شیوع کروناویروس که توقیف یک توربین بادی نیروگاه در شمال شرقی داکوتای شمالی و آغاز یک تما

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

فارگو, N. D. — گسترده شیوع کروناویروس که توقیف یک توربین بادی نیروگاه در شمال شرقی داکوتای شمالی و آغاز یک تماس ردیابی تلاش باعث شده است که بسیاری از دولت بزرگترین تولید کنندگان به نقد و بررسی و رله آنها اقدامات ایمنی.

هیچ شرکت می خواهد به آینده LM قدرت باد.

"تمام طول می کشد برای دیدن چیزی شبیه به آن اتفاق می افتد در کسب و کار همسایه و یا یک کسب و کار شبیه به مال شما و هر کس می شود خیلی بیشتر سخت گیر می شه با اقدامات کنترل," دکتر گفت: پل کارسون بهداشت عمومی و متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی با اشاره به گسترش در گرند فرک گیاه.

مقامات دو دولت بزرگترین گیاهان درب و پنجره ساز ماروین و کشاورزی و ساخت و ساز تولید کننده قطعات جاندیر راه حل های الکترونیکی می گویند وجود دارد جدید قوانین از جاده ها است. و آنها در حال انجام بیش از پروتکل استاندارد از بهداشت مناسب, high-tech, دنده محافظ, اجتماعی, فاصله و برچسب که می گویند "اگر شما می توانید به خواندن این شما بیش از حد نزدیک است."

جان دیر راه حل های الکترونیکی کارخانه در فارگو, N. D. نشان داده شده در روز پنج شنبه, آوریل 30 سال 2020 استخدام حدود 750 نفر است و باز مانده در طول COVID-19 بیماری همه گیر. یک سخنگوی شرکت می گوید: "یکی از مهمترین و تاثیرگذار مراحل" آنها گرفته شده است برای اطمینان از کارکنان آنها پرداخت خواهد شد در صورتی که علائم این ویروس به خوبی احساس نمی کنید و یا بر این باورند که آنها می تواند در معرض شده اند. این شرکت ارائه می دهد محصولات و خدمات کشاورزی, ساخت و ساز, جنگل و چمن مراقبت. (AP Photo/دیو Kolpack)

راهروها و ورودی ها و خروجی ها به شدت یک طرفه. تغییرات دیگر شامل دما چک منحصر به فرد تجهیزات مانند "بدون تماس" افتتاحیه درب لیبرال ترک سیاست ها و مقررات پرداخت و افزود تاکید بر ارتباط بین مدیریت و کارگران است.

'"ریسک بیش از حد بالا در حال حاضر" پل گفت: Marvin, مدیر عامل شرکت ماروین, یک قرن Warroad, Minn.-بر اساس شرکت با 6,000 کارکنان در هشت ایالت از جمله 1,300 در فارگو منطقه است. "ما می خواهیم به مردم احساس راحتی و اعتماد ساخت. آن را هزینه های شما کمی پول در کوتاه مدت, اما آن را می پردازد سود در دراز مدت."

جان دیر راه حل های الکترونیکی کارخانه در فارگو استخدام حدود 750 نفر است. یک سخنگوی شرکت گفت: "یکی از مهمترین و تاثیرگذار مراحل" آنها گرفته شده است برای اطمینان از کارکنان که آنها پرداخت خواهد شد در صورتی که علائم این ویروس به خوبی احساس نمی کنید و یا بر این باورند که آنها می تواند در معرض شده اند.

ماروین کارکنان دریافت پرداخت را ترک کنند اگر آنها بیمار هستند و مرخصی بدون حقوق با مزایای بهداشت و درمان اگر آنها فقط احساس نمی راحت رفتن به محل کار. پل ماروین گفت: کارکنان ندارد و به "اثبات چگونه بیمار آنها" همراه با یادداشت های از پزشک خود. و شغل خود را خواهد شد در حال انتظار برای آنها را زمانی که آنها بازگشت.

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم برگزار کرده است تا کانادا-بر اساس سیب زمینی پردازش کسب و کار به عنوان استاندارد طلایی برای حفاظت کارکنان از coronavirus بیان کرد که کاوندیش مزارع گیاهان در داکوتای شمالی و جاهای دیگر باید ثبت نشده یک COVID-19 مورد در میان هزاران نفر از کارگران است. شرکت استخدام 250 نفر در آن جیمز تاون گیاه.

"این است که یک خانواده متعلق به کسب و کار در دهه های مراقبت از خود مردم" بورگوم گفت. "آنها یک فرهنگ ایمنی است که تاسیس شده. آن را آسان برای آنها را به سطح دیگری است."

کاوندیش مزارع سخنگوی مری کیت گفت متعدد حفاظتی شامل دوربین های مادون قرمز برای نظارت بر درجه حرارت از مردم از ورود به ساختمان ها و صدها نشانه ها در زبان های مختلف قرار داده شده در سراسر گیاهان را به کارکنان آگاه اجتماعی فاصله و دستورالعمل های دیگر. این شرکت خریداری 2,700 پلکسی گلاس صورت سپر برای همه عملیات خود را و اضافه کرده است کف به سقف موانع ساخته شده از پلکسی گلاس یا چوب, او گفت:.

"ما احساس می کنیم که آنچه ما بسیار خوب است و ما در واکنش اولیه ما به واکنش سریع به خطر و تشدید تدابیر ما," کیت گفت:, و اضافه کرد که کارگران در انتظار تست و یا درمان برای COVID-19 دریافت 10 روز پرداخت با مزایای بهداشت و درمان.

تعدادی از آلوده کارگران در LM قدرت باد می ایستد در حدود 150 در چنگال گیاهی است که در مورد استخدام 900 نفر است. دولت های محلی و مقامات بهداشت در حال انجام شدید, تماس, ردیابی, تلاش, استخدام ده ها تن از مردم برای کمک به پیدا کردن دیگر COVID-19 موارد مربوط به گیاه.

برخی از LM کارکنان شکایت کرده اند علنا در مورد آنچه که آنها معتقد به عدم احتیاطی که این شرکت را رد کرده است. با مسئولین وزارت کار و حقوق بشر دریافت نکرده اند هر گونه شکایت از LM کارکنان با توجه به بورگوم سخنگوی مایک Nowatzki.

اسکات Weislow, Marvin مدیر سازمانی مدیریت ریسک گفت: Marvin تا به حال یک بیماری همه گیر طرح در کتابخانه خود را پس از برخورد با آنفلوانزای مرغی که به آنها شروع به سر, او گفت:.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به دیدن یک تحول در کسب و کار; نه فقط ما بلکه همه" Weislow گفت. "کار از خانه خواهد بود قابل قبول تر. برخی از این اجتماعی فاصله اقدامات احتمالا رفتن به چوب در اطراف و شما در حال رفتن برای دیدن سایر اقدامات مانند صدای فعال چراغ ها و صدای فعال افتتاحیه درب."

کارسون گفت: وقتی که می آید به coronavirus حتی دقیق ترین اقدامات ممکن است به اندازه کافی برای گول زدن "شانس قرعه کشی." آن را فقط طول می کشد یک فرد آلوده که با نشان دادن علائم شروع به گسترش کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب