پاکستان جت با 98 سرنشین سقوط در محله شلوغ

کراچی پاکستان — jetliner حمل 98 مردم سقوط کرد روز شنبه در یک محله شلوغ در نزدیکی فرودگاه در پاکستان در شهر بند

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

کراچی پاکستان — jetliner حمل 98 مردم سقوط کرد روز شنبه در یک محله شلوغ در نزدیکی فرودگاه در پاکستان در شهر بندری کراچی پس از آشکار خرابی موتور در هنگام فرود. مقامات گفته بودند دو تن از بازماندگان هواپیما بلکه در بر داشت حداقل 57 بدن در خرابه.

آن ناشناخته بود چگونه بسیاری از مردم بر روی زمین صدمه دیده بودند به عنوان خطوط هوایی بین المللی پاکستان جت ایرباس A320 را شخم یک کوچه و تخریب حداقل پنج خانه.

خلبان شنیده شد انتقال یک میدی به این برج در مدت کوتاهی قبل از سقوط پرواز 8303 بود که پرواز از لاهور به کراچی و حمل بسیاری از سفر برای مسلمانان تعطیلات عید فطر.

تصویری در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد برای نشان دادن جت پرواز کم با شعله های آتش تیراندازی از یکی از موتورهای آن.

سقوط هواپیما در حدود 2:39 p. m. در شمال شرقی میدان هوائی بین المللی کراچی در فقیر و متراکم مسکونی در منطقه شناخته شده به عنوان مدل مستعمره بین خانه ها بودند که شکست بال خود را. پلیس در ماسک محافظ تلاش برای پاک کردن دور جمعیت در میان دود و گرد و غبار تا آمبولانس و firetrucks می تواند به محل سقوط.

به عنوان تاریکی سقوط کرد خدمه مشغول به کار در زیر نور افکن و یک سردخانه قابل حمل راه اندازی شد. سند استانی وزارت بهداشت در گفت و گو با بهبود 57 بدن در حالی که PIA رئیس Arshad ملک گفت: پیدا کردن تمام مرده می تواند دو تا سه روز.

پاکستان در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این هواپیما تا به حال 91 مسافر و خدمه از هفت. این A320 ادامه می دهند تا 180 مسافر بسته به اینکه چگونه آن کابین پیکربندی شده است.

حداقل دو نفر سرنشین جان سالم به در برد, با توجه به وزارت بهداشت و درمان, اصلاح یک بیانیه های قبلی که سه زنده بودند.

ایستگاه های تلویزیونی محلی نشان داد و تصویری از یک مرد بر روی یک برانکارد آنها شناسایی به عنوان ظفر مسعود رئیس بانک مرکزی پنجاب. ملک بعدها تایید کرد که مسعود جان سالم به سقوط.

حداقل سه نفر در زمین مجروح شدند.

ملک اعلام کرد رسیدگی به این تصادف و اضافه کرد که این هواپیما در دستور کار خوب.

پاکستان تا به حال از سر گرفته پروازهای داخلی در اوایل این هفته پیش از عید-al فطره که نشانه پایان ماه رمضان. پاکستان شده است در سراسر کشور مستند از اواسط ماه مارس به دلیل coronavirus و هواپیمایی شده است با استفاده از اجتماعی فاصله دستورالعمل در آن پرواز با ترک هر صندلی خالی.

جنوب استان سند که کراچی پایتخت است کانون عفونت ویروس در پاکستان است. این استان نزدیک به 20 ، 000 از این کشور بیش از 50,000 موارد است.

انتقال از خلبان نهایی ارز با کنترل ترافیک هوایی, ارسال شده در وب سایت LiveATC.net نشان داد او شکست خورده بود به زمین و گردان را یکی دیگر از تلاش.

"ما از اقدام مستقیم آقا — ما از دست داده اند موتور" یک خلبان گفت.

"تایید تلاش خود را در شکم" کنترل ترافیک هوایی گفت: ارائه یک باند.

"آقا میدی, میدی, میدی, میدی پاکستان 8303" خلبان گفت: قبل از انتقال به پایان رسید.

در یکی از ارتباطات رادیویی حداقل یک ارز از پرواز صدا مانند یک زنگ هشدار بود صدایی در کابین خلبان.

یک ساکن عبدالرحمن گفت: او را دیدم جت دایره حداقل سه بار ظاهر می شود سعی کنید به زمین قبل از آن سقوط کرد.

نخست وزیر عمران خان در توئیتر خود نوشت: "شوکه & متاثر شده بودند سقوط... فوری پرس و جو خواهد نهاد. دعا و تسلیت به خانواده متوفی."

وزیر علوم فواد احمد چودری گفت: در این سال بوده است یک "فاجعه — فقط بقا بسیار دشوار است" با این بیماری همه گیر و در حال حاضر این فاجعه سقوط هواپیما.

بسیاری از مسافران شد از رفتن به خانه برای جشن عید-al فطره او گفت:.

"آنچه که بیشتر مایه تاسف و غم انگیز است که کل خانواده فوت کرده اند تمام خانواده هایی که در سفر بودند با هم برای تعطیلات عید گفت:" در یک مصاحبه تلفنی در پایتخت اسلام آباد.

پرواز از شمال شرقی شهر لاهور به طور معمول طول می کشد حدود یک ساعت و نیم.

Airworthiness اسناد و مدارک نشان داد که هواپیما آخرین دریافت در دولت بررسی Nov. 1, 2019. PIA ارشد مهندس امضا جداگانه گواهی مارس 28 گفت: تمام تعمیر و نگهداری انجام شده است. آن گفت: "این هواپیما به طور کامل airworthy و با تمام ایمنی" استاندارد.

مالکیت سوابق ایرباس A320 نشان داد China Eastern Airlines پرواز هواپیما از سال 2004 تا 2014. این هواپیما سپس وارد PIA ناوگان اجاره از جنرال الکتریک سرمایه خدمات حمل و نقل هوایی.

پری Bradley سخنگوی جنرال الکتریک گفت: این شرکت بود "آگاه گزارش از حادثه و از نزدیک نظارت بر وضعیت."

ایرباس گفت: این هواپیما وارد شده 47,100 ساعت پرواز و 25,860 پرواز از جمعه. این هواپیما تا به حال دو CFM56-5B4 موتورهای.

ایرباس گفت: ارائه کمک های فنی به محققان در فرانسه و پاکستان و همچنین شرکت هواپیمایی و موتور تولید کنندگان.

"ما در ایرباس در حال عمیقا غمگین غم انگیز اخبار از پرواز #PK8303 ایم" مدیر اجرایی گیوم Faury. "افکار من و کسانی که از ایرباس همکاران به خانواده ها و عزیزان تحت تاثیر قرار. در حمل و نقل هوایی ما همه کار سخت برای جلوگیری از این. ایرباس ارائه خواهد شد کمک به مقامات تحقیق."

__

آسوشیتد پرس نویسندگان جان Gambrell در دبی, امارات متحده عربی; Kathy Gannon و منیر احمد در اسلام آباد; و Asim تنویر در مولتان پاکستان کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب