مسابقه نسکار در شارلوت به تعویق افتاد با توجه به طوفان گرمسیری برتا - Tue, 27 May سال 2020 PST

کنکورد, N. C. – و نه حتی جهانی و همه گیر می تواند متوقف شود نسکار بازگشت به مسابقه. باران می تواند. نسکار چهار

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

کنکورد, N. C. – و نه حتی جهانی و همه گیر می تواند متوقف شود نسکار بازگشت به مسابقه. باران می تواند.

نسکار چهارشنبه اعلام کرد که آن را در اواسط هفته مسابقه جام در شارلوت موتور جاده سریع السیر در اصل برنامه ریزی شده برای شروع در 5 p. m. PDT خواهد بود به تعویق افتاد تا پنج شنبه به دلیل آب و هوای نامساعد. مسابقه خواهد بود در شروع 4 p. m.

نسکار نیز اعلام کرد که بعد از آن Xfinity نژاد در Bristol Motor Speedway در اصل برنامه ریزی شده برای شنبه منتقل خواهد شد به روز دوشنبه 7 p. m. به علت مسافرت و راه اندازی چالش است. هر دو جام حذفی و Xfinity مسابقات پخش خواهد شد در FS1.

به جای رانندگان پوشش در شبکه برای یک پرچم سبز تیم به جای اندود شده تا به خروج از زمین زیر کشت به بازگشت به خانه. امیدوارم آنها نمی خواهد نیاز به انجام همان فردا پس از باران انتظار می رود برای ادامه نزدیکی کنکورد آهنگ در طول هفته به عنوان طوفان گرمسیری برتا بازدید منطقه شارلوت.

رعد و برق به احتمال زیاد پنج شنبه با 60% شانس آسمانی با توجه به خدمات ملی آب و هوا. بارندگی مقدار پیش بینی شده کمتر بود آنها روز چهارشنبه با این حال, که به معنی نسکار یک شانس مبارزه از اتمام مسابقه.

اگر باران بازدید دوباره پنجشنبه تحریم بدن نیاز به دریافت آهنگ های خشک و اجرای حداقل نیمی از مسابقه (104 دور) در سفارش به تماس با آن مقام. رهبر در زمان مسابقه است که به نام تلقی می شود برنده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن