Paraeducator اضافی را فراهم می کند کمک به غرب دره دانش آموزان دبیرستانی در میان همه گیر - Wed, 08 Jul 2020 PST

پس از مدارس تعطیل به طور ناگهانی در ماه مارس بسیاری از مدارس شد وعده غذایی توزیع به طوری که کودکان در نیاز هنو

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

پس از مدارس تعطیل به طور ناگهانی در ماه مارس بسیاری از مدارس شد وعده غذایی توزیع به طوری که کودکان در نیاز هنوز هم می تواند دریافت صبحانه و ناهار هر روز.

غرب دره دبیرستان بود و هیچ تفاوتی ندارد اما تا به حال چیزی دیگر مدارس نیست – paraeducator تایرون اشلی.

او بیشتر از دست غذا. محبوب paraeducator ارائه شده کمی از حالت عادی در غیر این صورت هرج و مرج زمان. او در گفتگو با دانش آموزان و خانواده های آنان است. او حتی نشسته بر روی چمن و کمک به دانش آموزان مشق شب خود را.

اخیرا اصلی Ryan the college bromo نامزد اشلی برای یکی از منطقه بیشترین جوایز را بالاتر و فراتر از جایزه. "تایرون وجود دارد و در انجام این کار از آنجا که او می خواست به" the college bromo گفت. "ما تا به حال بچه ها و خانواده ها در آینده فقط برای دیدن تایرون."

اشلی فکر نمی کند که او چیزی خاص است.

"برای من این کار من" اشلی گفت. "من یک paraeducator برای 18 سال در حال حاضر. این چیزی است که من انجام دهد."

اشلی حرکت در اطراف مدرسه به او کمک می کند تا دانش آموزان با مسائل رفتاری. او دوستانه و پر حرف و دانش آموزان در پاسخ به او, the college bromo گفت.

"او دست برداشت برای انجام این کار است چرا که او پس از رابطه," the college bromo گفت. "او می داند بچه ها اشتباه می کنند. اگر شما در غرب دره دبیرستان, شما می دانید, Tyrone."

اشلی کار کرده است در غرب دره دبیرستان برای پنج سال اما روابط به مدرسه بازگشت بسیار بیشتر است. او قبلا به عنوان یک paraeducator در اسپوکن مدارس دولتی بود اما یک مربی بسکتبال و پیگیری مربی در غرب دره دبیرستان برای بسیاری از آن زمان است. دختر خود را نیز در مدرسه حضور داشتند. هنگامی که یک paraeducator کار باز تا پنج سال پیش او شروع به پریدن کرد در آن.

اشلی هرگز یکی به فقط با قرار دادن در یک روز کار و رفتن به خانه the college bromo گفت. وی حضور در اکثر بازی ها بدون در نظر گرفتن که ورزش در آن است. او داوطلب برای اجرای رتبه بندی در بسیاری از آنها. "تایرون در راهرو قبل از مدرسه بعد از مدرسه در طول ناهار," the college bromo گفت. "او در همه چیز است. شما می خواهم فکر می کنم او تا به حال یک تخت در اینجا. او همیشه در اطراف."

این حس به او معرفی کنند برای بالا و فراتر از جایزه the college bromo گفت. "همه چیز او بوده است انجام شده است خارج از خود" the college bromo گفت. "او در نقش یک مدل مرد مثبت. در بسیاری از بچه های ما' از موارد او را تنها مثبت نر مدل نقش دارند."

اشلی گفت که او و یک زن و شوهر دیگر paraeducators بودند کمک کردن جایی که آنها می تواند با تمیز کردن کلاس های درس و مطابق با اصول بهداشتی Chromebooks خواهد بود که توزیع شده به دانش آموزان است. او در آغاز کار خود را با دانش آموزان توسط توزیع مشق شب بسته است. "ناهار خانمها مجاز به نشستن در منطقه خود را," او گفت:.

او به زودی توزیع وعده های غذایی به عنوان به خوبی. او وجود دارد هر روز باران یا درخشش. و به عنوان او دست از مشق شب و وعده های غذایی او صحبت کردیم. "من چت" او خندید. "بسیاری از اوقات ممکن است من نگه داشتن خط. من می خواهم به صحبت. این نوع روابط است."

هدف او این بود که به دانش آموزان برای لبخند. "این یک زمان سخت" او گفت:.

The college bromo گفت: اشلی را از دانش آموزان بودند که نه درگیر شدن با آنلاین کار می کنند و از آنها بخواهید اگر آنها نیاز به کمک. و به دلیل آن بود که اشلی درخواست بسیاری از آنها پاسخ the college bromo گفت.

"من تا به حال کودکان و نوجوانان می آیند و خود را برای مشق شب و نشستن در خارج و او را به کمک به آنها را با مشق شب خود را," the college bromo گفت.

اشلی گفت: اگر او را درک نمی کنند یک موضوع او را با یکی از معلمان و کمک بخواهید. "بودن paraeducator ما نیاز به یک کمی متنوع در بسیاری از موضوعات مختلف," او گفت:.

The college bromo گفت: او گفت: اشلی او نمی باید وجود داشته باشد هر روز اما اشلی پاسخ داد که دانش آموزان او را مورد نیاز. "او را به انجام هر یک از این" the college bromo گفت. "او فقط می خواستم به. او قادر به ارائه ساختار برای برخی از بچه های ما او قادر به ارائه لبخند برای بچه های ما."

وقتی که آمد آن زمان به اشلی جایزه خود را, the college bromo به او گفت که او نیاز بود در مدرسه به انجام یک ویدئو بر روی تغییرات به وعده غذایی برنامه بیش از تابستان است. "ما تا به حال به ترفند او را" the college bromo گفت. "او نمی دانست که او نامزد دریافت جایزه بود. او دوست ندارد مورد توجه است."

یک درایو در مراسم برگزار شد و در یکی از دبیرستان را در پارکینگ. در علاوه بر این به کارکنان مدرسه و سرپرست بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها آمد و به عنوان به خوبی. "هر کس دیگری می دانستند" the college bromo گفت. "ما پارکینگ پر بود از مردم."

اشلی نحو نامشخصی در از دست دادن برای کلمات در طول مراسم اهدای جایزه. سپاسگزار او برای این جایزه اما فکر می کند دیگران باید به رسمیت شناخته شود و همچنین.

"من واقعا می خواهم برای تشکر نه فقط دولت ما در اینجا, اما ما همکار paraeducators و معلمان برای اجازه دادن به من برای انجام کار ما," او گفت:. "ما تا به حال دو نفر دیگر paraeducators اینجا بیشتر هر روز. ما تا به حال دیگر paraeducators کمک در مهد کودک. برای من این جایزه برای همه paraeducators."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن