کانادا بین المللی دن مور کاپیتان تورنتو فلش بازنشسته از راگبی

جناح دن مور ساخته شده چلپ چلوپ در اولین بازی خود برای کانادا راگبی تیم به ثمر رساند یک جفت تلاش می کند در یک 3

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

جناح دن مور ساخته شده چلپ چلوپ در اولین بازی خود برای کانادا راگبی تیم به ثمر رساند یک جفت تلاش می کند در یک 33-17 پیروزی اروگوئه در آمریکا راگبی قهرمانی بازی در فوریه. 6, 2016.

بازی در جمع و جور ورزشگاه در Langford, B. C., Moor مشترک لحظه ای با پدر و مادر خود را.

"من فقط به یاد داشته باشید پس از اولین امتحان کنید که قادر به نگاه به غرفه و بیان در پدرم و آن را فقط شادی خالص. و قادر به آنها را در آغوش بگیرید بعد از بازی:" او به یاد می آورد.

مور ' ثانیه پدر و مادر نیز در دست در سال 2017 در Twickenham, خانه زبان انگلیسی, راگبی, برای دیدن مور شروع برای دانشگاه آکسفورد در برابر کمبریج در 136 نسخه از طبقه اول بازی.

در آن طول می کشد تا یک روستا برای کمک به یک ورزشکار رسیدن به بالاترین سطح از ورزش خود را.

"اما بیشتر از خانواده" مور گفت. "پشت سر من بوده و فوق العاده حمایتی. آنها را به رفتن در این سفر به جایی که آنها صرف یک دسته از ساعت رانندگی در سراسر انتاریو برای مردمی راگبی به همه از ناگهانی بودن قادر به دیدن من جلو بین المللی نیوجرسی به دیدن من بازی در Twickenham ... واقعا خاص است."

مور کاپیتان تورنتو فلش است گام گذاشتن در یک سفر جدید پس از اعلام روز شنبه که او بازنشسته است و از نرم افزار راگبی

تورنتو مادری که تبدیل به 30 ماه آینده برنده 14 کلاه برای کانادا و فلش' حق رای دادن رهبر در تعدادی از مجموعه ها.

"یک فرد بزرگ, راگبی و رهبر" فلش جمهور لایحه Webb گفت.

"در مجموع حرفه ای" جنرال موتورز علامت Winokur اضافه شده است.

مور همچنین جلب مراسم تجلیل از سابق کانادا کاپیتان و جهان راگبی Hall of Famer Al Charron ("جریمه سفیر به ورزش راگبی, انتاریو, فلش و کانادا") به راگبی کانادا رئیس تیم قدرت ("کلاس اول شخص").

MLR معلق بازی در مارس 12 به دلیل جهانی همه گیر لغو نجومی یک هفته بعد. دوم-سال فلش شد و دوم در جدول رده بندی با یک 4-1-0 ضبط در زمان.

مور گفت: آن را به او داد "زمان و فضا" برای اندیشیدن به انتقال خود را از راگبی.

"من می تواند راه دور در حال حاضر با هیچ تکان مغزی و یکی از بد شانه اما تقریبا همه چیز آماده رفتن به," او گفت:. "من قادر به تجربه یک تن.

"نه رسیدن به همه چیز من می خواستم برای انجام هر وسیله — یک عنوان با فلش خواهد بزرگ شده است که قادر به نمایندگی از کانادا در یکی از جام جهانی شده اند ، اما من بسیار راضی هستم من بسیاری در زندگی و هیجان زده برای چه در آینده."

او شروع می شود در ماه نوامبر با Bain & Company یک شرکت مشاوره مدیریت.

مور پیوست فلش از یورکشایر کارنگی انگلستان ردیف دوم قهرمانی در دسامبر 2018 مدت کوتاهی پیش از فلش' افتتاحیه فصل در لیگ برتر راگبی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"به امضای یک قرارداد حرفه ای در انگلستان است که یک دستاورد است که من به عقب نگاه در و قطعا علاقه," او گفت:.

او اولین فصل در آمریکای شمالی لیگ رتبه نهم در لیگ در تلاش به ثمر رساند (7) و خط شکسته (11) و نامگذاری شد به MLR دوم تیم همه ستاره.

او برگ به عنوان فلش' حق رای دادن رهبر در دقیقه بازی (1,574) تلاش می کند به ثمر رساند (11) حمل متر (1,345) مقابله می شکند (11) و offloads (11). او می ایستد دوم در تمام زمان حمل (168) و خط شکسته (13) سوم در ظاهر (21) و چهارم در غالب پردازد (13).

در مقابل بین المللی Moor گذشته ظاهر شد جولای 2017 در برابر ایالات متحده آمریکا

مور بال موقعیت شده است به خوبی مواجه نگردند برای کانادا در سال های اخیر با DTH van der Merwe, تیلور پاریس و جف Hassler تمام بازی های حرفه ای در خارج از کشور.

مور گفت: در حالی که او "قطعا سوخته" به دست در ساخت 2019 جام جهانی راگبی نهایی فهرست او "رفت نوسانی."

"من نمی تواند خواسته اند بیشتر از من چگونه انجام شده در فصل رفتن به جام جهانی مبارزات انتخاباتی. من رفتم به (انتخاب) camp, من فکر کردم من نشان داد تا به عنوان یکی از اصلح در گروه و آموزش هست. آیا این حرکت را برای من و این ورزش است. به همین دلیل آن را مانند یک ارائه دهنده از درس و تجربه است."

او می گوید چنین نا امیدی شده اند یک تجربه یادگیری است که او را ساخته اند یک فرد بهتر است.

"اگر شما در مورد آن را در راه حق به عنوان یک ورزشکار این باور نکردنی تسهیل نامشهود مهارت. یکی از بزرگترین و اینکه چگونه شما خودتان را انتخاب کنید تا خاموش حصیر پس از از دست دادن و یا انتخاب موضوع و یا هر آنچه در آن ممکن است."

مور برنده چندین MacTier فنجان و McCormick, فنجان, با, Ontario, بلوز و خوشبو ساحل بود. او کاپیتان های دانشگاه قبل از درآمد خود را MBA در آکسفورد.

مور باقی خواهد ماند نزدیک به فلش به عنوان بخشی از این باشگاه و تیم مشاوره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب