منگنز رژیم صهیونیستی است. Walz اختصاص $12M به سمت قفسه مواد غذایی به عنوان مطالبات افزایش در میان همه گیر

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در drags همراه با گسترده آن پیامدهای اقتصادی بیشتر و بیشتر Minnesotans بای

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در drags همراه با گسترده آن پیامدهای اقتصادی بیشتر و بیشتر Minnesotans باید تبدیل به مواد غذایی قفسه ها و بانک ها برای کمک به قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است.

دفتر والی این هفته اعلام کرد که اضافی $12 میلیون دلار بودجه اضطراری را به دولت 300 قفسه مواد غذایی و هفت مواد غذایی بانک ها برای کمک به افزایش نیاز در طول بیماری همه گیر.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان در دوشنبه سفر کرد وزارت کار, هندی, مواد غذایی, قفسه — تنها فرهنگی خاص مواد غذایی قفسه در این منطقه است. قرار دارد در زیرزمین یک ساختمان سفید در سنت پل اجلاس خیابان, دیوار رنگ زرد آفتابی آراسته با سنتی Ojibwe و داکوتای چاپ بنابراین کاربران "در خانه احساس راحتی کنید."

قفسه ها و یخچال چیده با تولید گوشت و لبنيات و شربت خانه, اقلام به عنوان به خوبی به عنوان حیاتی خانواده و اقلام بهداشتی از جمله ضد عفونی کننده دست و پارچه ماسک صورت. یک سبد بود مواجه نگردند با همراه مریم گلی برای آیین های سنتی. در حال حاضر بسیاری از کاربران با استفاده از تحویل و یا تماس با ما-کمتر وانت, یک اتاق مجهز با از پیش ساخته شده کیف و جعبه پر از مواد غذایی توسط برچسب خانوار.

حدود 300000 Minnesotans سفر کرده اند قفسه مواد غذایی از زمان شروع این بیماری همه گیر تا 30 درصد از قبل با توجه به فرمانداری. مینه سوتا, هفت مواد غذایی بانک ها توزیع حدود 2.4 میلیون پوند از مواد غذایی است. بیش از 843,000 Minnesotans باید کاربردی برای مزایای بیکاری از اواسط ماه مارس.

"این COVID-19 همه گیر را تشدید کرده است, مواد غذایی بی ثباتی در سراسر ایالت مینه سوتا" فلاناگان گفت.

اضافی $12 میلیون می آید از فدرال مراقبت در عمل کمک. اضافه شده به طور منظم اعتبارات دولت در حال حاضر ارائه در مجموع مبلغ 75 میلیون دلار در کمک به بانک های مواد غذایی.

"این باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای خانواده ها در زمان COVID برای پیدا کردن هر گونه امنیت هر احساس آرامش زمانی که جهان احساس می کند مانند آن را همچنان به چرخش خارج از کنترل به خصوص اگر شما نمی دانید که چگونه شما در حال رفتن برای تغذیه خانواده خود را" Walz گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن