عظیم و تظاهرات در سراسر آمریکا تقاضا پلیس اصلاحات

واشنگتن — تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پر از برخی از ترین کشور معروف cityscapes شنبه دهها هزار ن

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

واشنگتن — تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پر از برخی از ترین کشور معروف cityscapes شنبه دهها هزار نفر از مردم در راهپیمایی مسالمت آمیز در صحنه بودند که اغلب جشن از زمان.

با پوشیدن ماسک و خواستار تغییر اساسی معترضان با تجمع در ده ها تن از مکان های از ساحل به ساحل در حالی که عزاداران در کارولینای شمالی منتظر ساعت به نگاه اجمالی طلایی تابوت حمل بدن پسر بومی جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که مرگ در دست مینیاپولیس پلیس گالوانیزه گسترش جنبش است.

در مجموع این شاید بزرگترین روز بسیج پس از فلوید درگذشت 12 روز پیش آمد و به عنوان بسیاری از شهرستانها شروع به بلند کردن حکومت است که مقامات اعمال اولیه زیر اسپاسم آتش سوزی ضرب و جرح و سر و صدا-و-گرفتن حملات در کسب و کار. مقامات myket محدودیت تعداد دستگیری ها کاهش یافت.

تظاهرات همچنین درباره چهار قاره های دیگر پایان دادن به درگیری در دو شهرستانها اروپا است.

ایالات متحده بزرگترین تظاهرات به نظر می رسد در واشنگتن که در جریان تظاهرات و آب گرفتگی خیابان ها بسته به ترافیک. در یک روز مرطوب آنها را جمع آوری در کنگره ملی بازار و در محله. برخی از تبدیل تقاطع ها به طبقه رقص. چادر ارائه تنقلات و آب.

پاملا رینولدز گفت که او آمد به دنبال بیشتر پلیس پاسخگویی.

"قوانین حفاظت از آنها گفت:" 37 ساله آمریکایی آفریقایی تبار ، تغییرات او می خواهد شامل فدرال ممنوعیت پلیس chokeholds و نیاز است که افسران پوشیدن دوربین بدن.

در کاخ سفید بود که غنی شده با جدید شمشیربازی و اقدامات امنیتی اضافی مناجات و سلامتی می تواند شنیده شود در امواج. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که خواست مقامات برای سرکوب ناآرامی عنوان تظاهرات به tweeting: "بسیار کوچکتر جمعیت در پایتخت نسبت به پیش بینی."

تظاهرات گسترده به مغلوب ساختن پیشی جستن گلف رفت و آمد مکرر در خارج از میامی که در آن حدود 100 معترض جمع شده بودند.

در جای دیگر زمینه ها شامل برخی از کشور نشانه معروف ترین. صلح آمیز تاکید ظ سراسر پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو و پل بروکلین در نیویورک است. آنها راه می رفت بلوار هالیوود و نشویل, تنسی, خیابان های معروف برای موسیقی کشور با مضمون کافه ها و رستوران ها.

آنها همچنین جمع آوری در مکان های دور افتاده به عنوان یک سنت لوئیس و حومه و شهرهای جنوبی.

بسیاری از عینک ماسک — یک یادآوری از خطر است که این اعتراضات می تواند باعث تشدید گسترش coronavirus.

Roderick Sweeney, که سیاه و سفید است, گفت که او غرق به دیدن حضور گسترده مردم از سفید معترضان با تکان دادن نشانه هایی است که گفت: "Black Lives Matter" به عنوان صدها نفر جمع شده بودند در سان فرانسیسکو.

"ما تا به حال بحث ما در خانواده و در میان دوستان که هیچ چیز در حال رفتن به تغییر دهید تا زمانی که ما برادران و خواهران صدای افکار خود گفت:" Sweeney, 49. این حضور گسترده مردم از سفید معترضان "در حال ارسال پیام قوی."

در فیلادلفیا و شیکاگو راهپیمایان شعار می دادند انجام شده علائم و گاهی اوقات به زانو در سکوت. در یک نمایش در نزدیکی موزه هنر فیلادلفیا و مشهور خود "راکی" مراحل معترضان شعار "نه عدالت بدون صلح!" قبل از رفتن به شهرستان سالن.

جمعیت زیادی از کارگران پزشکی بسیاری در آزمایشگاه کت و مالش و راهپیمایی به سیاتل شهرستان سالن. نشانه های آنها برگزار می شود خواندن "خشونت پلیس و نژادپرستی هستند اضطراری برای بهداشت عمومی" و "پرستاران زانو زدن با شما نیست بر شما" — اشاره به چگونه یک افسر فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه.

بالای یک پارکینگ در مرکز شهر آتلانتا یک گروه از کون کالج گروه دانش آموختگان serenaded معترضان با طوبی-سنگین میکس آهنگ. ایستاده در درون گوش رس صاحب کسب و کار Leah Aforkor Quaye گفت: این اولین بار بود که ضربه خیابان ها.

"این باعث می شود مردم خیلی ناراحت کننده اما تنها راه چیزهایی که اتفاق می افتد این است که اگر ما مردم را ناراحت گفت:" Quaye که سیاه و سفید است.

در Raeford کارولینای شمالی یک شهر در نزدیکی فلوید را زادگاه مردم صف خارج شد کلیسای باپتیست در حال انتظار برای ورود در گروه های کوچک. در مراسم یادبود عزاداران سنگ همراه با یک گروه کر. در مقابل کلیسای کوچک بود و یک عکس بزرگ از فلوید و یک پرتره از او آراسته با یک فرشته بال و هاله.

"این می توانست من. آن می توانست برادر من پدر من هر یک از دوستان که می گفت:" اریک کارلوس از نزدیک فایت. "از آن ساخته شده من احساس بسیار آسیب پذیر است."

فلوید بدن را به هوستون که در آن او زندگی می کردند قبل از مینیاپولیس برای یادبود دیگری در روزهای آینده.

معترضان و حامیان آنها را در دفتر می گویند آنها مصمم به نوبه خود غلیان احساسات به تغییر قابل توجه overhauling پلیس سیاست. بسیاری از راهپیمایان خواست مقامات به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" که برخی از رنگ در enormous زرد نامه ها در خیابان منتهی به کاخ سفید در نزدیکی یک سیاه و سفید "زندگی موضوع" نقاشی دیواری که شهردار اضافه شده بود یک روز زودتر.

ترزا مطلوب, 68, یک معلم بازنشسته و نماینده املاک و مستغلات اعتراض در اوهایو خانه ملت در کلمبوس, پیش بینی یک دستور کار گسترده تر.

"من به دنبال مقرون به صرفه مسکن, سیاسی, عدالت, زندان, اصلاحات," او گفت:.

برخی از تغییرات در حال حاضر آمده است.

مینیاپولیس اعلام ممنوعیت chokeholds و گردن محدودیت و نیاز است که افسران جلوگیری از همکاران که در حال استفاده نامناسب از زور است. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور دولت-پلیس-برنامه های آموزشی برای جلوگیری از آموزش افسران گردن نگه دارید که بلوک جریان خون به مغز.

رئیس پلیس در Bellevue, ثروتمند شهر در نزدیکی سیاتل تا حد زیادی ممنوع ماموران با استفاده از گردن محدودیت در حالی که پلیس در رنو نوادا به روز شده خود را با استفاده از زور در سیاست.

دموکرات کنگره در حال آماده سازی یک جارو بسته از پلیس اصلاحات است که انتظار می رود عبارتند از: تغییرات در مقررات ایمنی و ایجاد یک پایگاه داده استفاده-از-نیروی حوادث. اصلاحی مورد نیاز آموزش برنامه ریزی شده هم در میان آنها ممنوعیت chokeholds.

چشم انداز اصلاحات پاکسازی تقسیم کنگره هستند مشخص نیست.

در حالی که پلیس در برخی از مکان ها را به زانو در همبستگی با معترضان خود را درمان برخی از راهپیمایان نیز تا به ایجاد تنش است.

دو افسر در بوفالو, نیویورک متهم شدند شنبه با حمله درجه دوم پس از یک ویدئو در اوایل این هفته نشان داد آنها تنه یک 75 ساله می گوید که شکست و سر خود را بر روی پیاده رو. هر دو التماس کرد گناه نیست.

هزاران نفر از تظاهرکنندگان را تحمل سرما و باران برای جمع آوری در میدان پارلمان لندن. درگیری میان معترضان و پلیس را در نزدیکی دفتر نخست وزیر بوریس جانسون.

در فرانسه صدها نفر از جمع پاریسی در سرپیچی از ممنوعیت تظاهرات بزرگ. در جنوب شهر مارسی مقامات شلیک گاز اشک آور و اسپری فلفل در درگیری با معترضان که پرتاب بطری و سنگ.

در کارولینای شمالی کشیش کریستوفر Stackhouse بازگو شرایط فلوید مرگ برای جماعت.

"از آن زمان 8 دقیقه و 46 ثانیه برای او به مرگ" Stackhouse گفت: در یادبود. "اما آن را در زمان 401 سال به قرار دادن سیستم در محل به طوری که هیچ چیز اتفاق می افتد."

___

پریچارد گزارش از لس آنجلس و مباشر از Raeford, North Carolina. آسوشیتد پرس کارکنان از سراسر جهان کمک به این گزارش از جمله جف چیو در سان فرانسیسکو; جیل Colvin در واشنگتن; Jeff امی در آتلانتا; Julie Carr Smyth در کلمبوس, اوهایو; جان لستر در پاریس و داود Crary در نیویورک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن