FSN, WCCO پرده مه دوقلو کلاسیک برنامه

برای پر کردن امواج رادیو و تلویزیون و نگه داشتن طرفداران بیس بال سرگرم در طول یک ماه دیگر بدون زندگی می کنند,

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

برای پر کردن امواج رادیو و تلویزیون و نگه داشتن طرفداران بیس بال سرگرم در طول یک ماه دیگر بدون زندگی می کنند, دوقلوها بازی ها, Fox Sports شمال و WCCO خود پرده برداری کرد ممکن است برنامه از دوقلوها کلاسیک در صبح روز دوشنبه.

WCCO دوباره هوا ترکیبی از بازی از فصل گذشته — از جمله هشت-صفحه اصلی اجرای بازی در آناهایم دو Nelson Cruz سه بازی هومر و حداکثر کپلر سه هومر بازی در برابر ترور Bauer — همراه با ترکیبی از گذشته جهان سری بازی های.

که شامل یک ماراتن از سال 1987 و 1991 جهان سری بازی ها در روز یادبود (25 مه). آن روز طرفداران می توانید گوش دادن به بازی 1 6 و 7 از هر دو از کسانی که سری جهانی آغاز و در ساعت 6 صبح

بر روی تلویزیون FSN نیز خواهد بود دوباره پخش جهانی گذشته سری بازی ها در طول سال و همچنین دیگر آثار کلاسیک از جمله یوهان سانتانا 17-strikeout روز در سال 2007 2009 بازی 163 برابر ببر جو مور برای اولین بار حرفه ای پیاده کردن خانه اجرا (سال 2017 برابر Red Sox) و دیگران.

قسمت جدید از Unscripted این ماه شامل صحبت با مایکل Cuddyer جو ناتان نیک پونتو و کارلوس گومز در مورد بازی 163 به علاوه یک گفتگو با توری آی شکارچی LaTroy Hawkins, داگ Mientkiewicz و A. J. Pierzynski در مورد 2002 تیم که ناراحت دو و میدانی در دستگاه های کمک شنیداری.

برای طرفداران به دنبال زنده بازی بیس بال, ESPN زده است معامله به televise کره بیس بال و سازمان ها آغاز و در روز سه شنبه. سابق, دوقلو, بازیکن ByungHo پارک که نقش برای Kiwoom قهرمانان رونق است پس از بازگشت به KBO در سال 2018 است. او led لیگ با 33 خانه اجرا می شود در سال 2019 یک سال پس از ضربه 43.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب