سرمقاله: مشاوره اولیه رای دهندگان - Sun, 19 Jul 2020 PST

واشنگتن رای دهندگان را آغاز کرده اند دریافت برگه های رای خود برای Aug. 4 ایالت واشنگتن اولیه. به عنوان آنها اس

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

واشنگتن رای دهندگان را آغاز کرده اند دریافت برگه های رای خود برای Aug. 4 ایالت واشنگتن اولیه. به عنوان آنها اسکن بسیاری از رقابت اصلی مسابقات آنها باید به فکر می کنم استراتژیک در مورد رای خود را.

در شلوغ ترین زمینه تنها چند نامزد جدی باید شانس خود را برای رقابت در انتخابات عمومی ماه نوامبر. تجربه و دستور کار مهم هستند اما تا بیش از حد نشان داده است توانایی برای جمع آوری پول به اندازه کافی برای اجرای یک کمپین برای چند ماه.

واشنگتن با استفاده از بالا و دو اولیه. این بدان معناست که دو نامزد با بیشترین آرا پیشبرد به یک رواناب در ماه نوامبر. آنها می تواند از همان حزب سیاسی و یا هیچ حزب سیاسی هر چند اغلب از حزب دموکرات و جمهوری خواه پیشبرد.

گرفته ایم نگاهی اولیه نژادها و ارائه راهنمایی زیر. در اکثر نژادها ما توصیه می کنیم متعدد نامزدها را به عنوان بهترین گزینه برای رفتن سر به سر و به رای دهندگان یک انتخاب واقعی در ماه نوامبر.

مهم مطمئن شوید که برای رای دادن. برگه های رای باید در شهریور و یا کاهش یافته است توسط Aug. 4. شهرستان مقامات انتخابات حفظ یک لیست از محلی رها کردن جعبه مکان.

فرماندار: Inslee آزاد یا گارسیا

با سه نامزد ده در حال اجرا در برابر وقت رژیم صهیونیستی. جی Inslee دوم جایی است برای grabs. دموکرات ها را می خواهید به حمایت از Inslee که مطرح شده پول بیش از همه نامزدهای دیگر ترکیب شده است.

کسانی که می خواهند تغییر باید در نظر بگیرید جاشوا آزاد و رائول گارسیا. فرید شهردار بوتهل است دوم در جمع آوری کمک های مالی. گارسیا در ضمن ارائه می دهد یک داستان فوتی و فوری به اتاق اورژانس پزشک و کوبا مهاجرت کرده اند.

دیگر نام های بزرگ در مسابقه پرکار است رای گیری نویسنده Tim Eyman اما او به ارمغان می آورد بیش از حد چمدان به شانس ضربه زدن خاموش Inslee.

ستوان فرماندار: هک Liias یا Sattler

در این مسابقه هم یک دموکرات در حال فرار با جمع آوری کمک های مالی. در کنگره ایالات متحده دنی هک شوربا میشه و سپس برخی از. دموکرات ها که می خواهند کسی نزدیک تر به سیاست خارجه باید انتخاب کنید Marko Liias دولت اکثریت سنا رهبری طبقه.

جمهوری خواهان باید بدون چربی نسبت به ان Davison Sattler. او متصلب تا یک لیست قابل توجه از امضا و تنها غیر دموکرات در مسابقه افزایش قابل توجهی پول.

وزیر امور خارجه: Wyman یا ترلتن

وقت کیم Wyman چهره یک چالش قوی از اتحادیه-حمایت نامزد Gael ترلتن. دیگر نامزدها در این مسابقه نیز-rans.

دادستان کل: فرگوسن لارکین یا Vaska

باب فرگوسن دموکراتیک مناظره مطرح شده بیش از $3.4 میلیون نفر است. دو رئیس جمهوری مخالفان مت لارکین و مایک سوال خود را تقسیم بیشتر از ایران با جمع آوری کمک های مردمی که در مجموع کمتر از یک و نیم میلیون نفر است. نه به احتمال زیاد متوقف فرگوسن در نوامبر است.

سرپرست آموزش عمومی: Reykdal یا Espinoza

وقت کریس Reykdal تنها قابل توجهی رقیب مایا Espinoza. یک رای برای Reykdal سپس رای گیری برای آموزش و پرورش به عنوان معمول است. اسپینوزا می تواند بیشتر دگرگون نامزد به عنوان او را با تمرکز بر مسائل مربوط به سمت راست بیشتر از جمله نوآوری در روش های تدریس, مدرسه, انتخاب, کارآفرینی و دسترسی بهتر به فن آوری است.

کمیسر اراضی عمومی: فرانتس یا Pederson

سیاتل استقرار پمپ پول به وقت هیلاری فرانتس مبارزات انتخاباتی. سو Pederson تنها قابل قبول جایگزین در مسابقه, اما او را بیشتر از 20 به 1 در بالا بردن بودجه.

دولت حسابرس: مک کارتی

وقت دولت حسابرس پت مک کارتی دو مخالفان اما نه تجربه لازم برای این کار است.

قانونی, District 4, سناتور: Padden و Roskelley

وقت جمهوری خواه مایک Padden به احتمال زیاد کروز برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر. دموکرات ها و دیگران که می خواهم کسی را در صندلی باید انتخاب جان Roskelley. او نیست مطرح شده مقدار پول اما حداقل او به ارمغان می آورد تجربه به عنوان یک سابق Spokane County کمیسر.

قانونی منطقه 4 نماينده موقعیت 1: McCaslin و Feagan

جمهوری خواه باب McCaslin یک وقت برای موقعیت 2 که منتخب برای اجرا به موقعیت 1. او نیست مطرح شده پول زیادی. دموکرات ها شاید سنجش آسیب پذیری در پی Rep. مت شیا رسوایی را پمپ $87,000 به لری Feagan انتخاباتی. اجازه دهید این دو دوک آن را.

قانونی منطقه 4 نماينده موقعیت 2: مسیحی و Gurel

جمهوری خواه لئونارد مسیحی و دموکرات لنس Gurel آوردن بهترین تجربه و آشنایی با توانایی های بالقوه خود به شمار می رود.

قانونی منطقه 6 نماينده موقعیت 2: گراهام و McGarry

وقت جنی گراهام آسان است انتخاب برای جمهوری خواهان در این منطقه است. از او دو دموکراتیک مخالفان تام McGarry به ارمغان می آورد تجربه بهتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب