IMG Academy, MGM بالا WNBA لیست سایت ها به منابع می گویند

نیویورک—دو نفر آشنا با این وضعیت می گویند WNBA برنامه هایی برای برگزاری بازی های فقط در یک محل اگر وجود دارد ی

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

نیویورک—دو نفر آشنا با این وضعیت می گویند WNBA برنامه هایی برای برگزاری بازی های فقط در یک محل اگر وجود دارد یک فصل در این سال و MGM اقامتگاههای تفریحی را در لاس وگاس و IMG آکادمی در فلوریدا در حال بالا نامزدها.

هنوز وجود دارد و نه تاریخ که سال 2020 فصل خواهد مرد.

مردم به صحبت کرد آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که ممکن است مکان نبوده و علنا اعلام کرد. WNBA کمیسر کتی Engelbert گفت: AP ماه گذشته که در لیگ بود که با توجه به تعداد انگشت شماری از حالات است که شامل بازی در یک یا دو سایت.

جزئیات تدارکات چگونه لیگ و 12 تیم خواهد عمل در هر دو محل باقی می ماند مشخص نیست.

Engelbert گفت: AP یک بار دیگر در روز سه شنبه که در لیگ تا به صحبت در مورد تعدادی از گزینه های است اما برای تایید اینکه آیا IMG آکادمی یا MGM در صدر این لیست ممکن است مقصد.

"ما به دنبال در جوانب مثبت و منفی از تعدادی از مکان های مختلف" Engelbert گفت.

کمیسر تصریح کرد یک بار دیگر که سلامت و ایمنی بازیکنان و تیم ها یک اولویت است.

لیگ به تعویق افتاد شروع فصل آن در ماه آوریل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. به WNBA قرار بود به شروع بازی در آوریل 15.

اگر لیگ می رود با MGM اقامتگاههای تفریحی را چند گزینه که در آن بازی برگزار می شود اما یکی خواهد بود به احتمال زیاد رد: Mandalay Bay. که خانه دادگاه لاس وگاس مطلب که متعلق به MGM Resports. لیگ نمی خواهم به این مطلب حتی بیشتر از یک مزیت رقابتی است.

IMG Academy است که در برادنتون فلوریدا. — حدود 100 مایل از دیزنی جهان در نزدیکی اورلاندو که در آن NBA در حال مذاکره برای راه اندازی مجدد آن فصل در ماه جولای.

کمیسر تایید نشده یکی از بسیاری از موضوعات از بحث و گفتگو با اتحادیه: بازیکنان پرداخت شد شنبه و دریافت خواهد شد یکی دیگر از بررسی در چند هفته.

بازیکنان که کسب حقوق و دستمزد پایه بین $57,000 (ایالات متحده) و $215,000 معمولا پرداخت می شود و نه بار در المپیک سال اما پرداخت شد یکی 12th از حقوق و دستمزد خود را در این هفته. این طرح برای بازیکنان برای دریافت چک های بیش از 12 دوره پرداخت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

لیگ و اتحادیه ارزیابی خواهد شد که آنها را در پایان ماه به عنوان دور به عنوان شروع این فصل و اینکه آیا بازیکنان ادامه خواهد داد به پرداخت در ماه آینده.

به طور معمول بازیکنان پرداخت می شود هر دو هفته شروع در ژوئن 1 با گذشته خود را چک آینده در پایان فصل به طور منظم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن