Lori Loughlin, Mossimo Giannulli خواهش کنم در کالج کلاهبرداری, اما سرنوشت مبهم

توسط ALANNA DURKIN غنی تر"خانه کامل" ستاره Lori Loughlin و طراح مد, شوهر, Mossimo Giannulli التماس کرد گناه جم

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

توسط ALANNA DURKIN غنی تر

"خانه کامل" ستاره Lori Loughlin و طراح مد, شوهر, Mossimo Giannulli التماس کرد گناه جمعه به پرداخت نیم میلیون دلار به دو دختر خود را به دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به عنوان بخشی از یک کالج پذیرش رشوه طرح اما یک قاضی تصمیم نگرفته است که آیا او را قبول معاملات آنها با دادستان.

زن و شوهر معروف به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش مجزا در طول تصویری شنوایی هر دو با یک وکیل نشان دادن هیچ هیجانی به عنوان دادستان دقیق جنایات خود و هیچ یک از نظرات دیگر در پاسخ به پرسش از ایالات متحده در منطقه قاضی ناتانیل Gorton.

تحت پیشنهادی خود را معاملات Loughlin, 55, امید, به صرف دو ماه در زندان و Giannulli, 56 به دنبال به خدمت پنج ماه است.

اما قاضی گفت که او تصمیم خواهد گرفت که آیا قبول می پردازد پس با توجه به presentencing گزارش یک سند که شامل پس زمینه متهمان و کمک می کند تا راهنمای صدور حکم تصمیمات.

Gorton نمی گویند زمانی که او تصمیم می گیرید اما برنامه ریزی شده خود را به صدور حکم جلسات برای Aug. 21.

Loughlin و Giannulli در میان ده ها تن از ثروتمند پدر و مادر ورزشی مربیان و دیگران متهم سال گذشته در رشوه خواری طرح. این پدر و مادر سنگین پرداخت رشوه برای گرفتن بچه های خود را به دانشگاه های برتر با ساختگی نمرات آزمون و یا جعلی ورزشی, اعتبار, مقامات گفت.

دادستان جمعه اعلام کرد که 54 نفر متهم شده است و اعتراف به گناه به پرداخت 300.000 دلار رشوه به پسر خود را به دانشگاه جورج تاون به عنوان یک تنیس استخدام, هر چند او نمی بازی تنیس.

پیتر Dameris, 60, Pacific Palisades, کالیفرنیا, اعتراف گناه به تقلب توطئه با توجه به باراک اوباما در بوستون که منجر به پذیرش پرونده است. یک شنوایی شده است برنامه ریزی شده است.

Dameris سابق اجرایی در خدمات فن آوری شرکت ASGN Inc., است 25th پدر و مادر به اعتراف به گناه. وکیل خود را بلافاصله بازگشت پیام به دنبال نظر.

Loughlin و Giannulli برنامه ریزی شده بود به رفتن به دادگاه در ماه اکتبر به اتهام که آنها دو دختر خود را به USC به عنوان خدمه استخدام, حتی اگر نه دختر بود و یک پارو زن. دادستان ها می گویند آنها قریب پول از طریق یک شام خیریه عمل با پذیرش کالج مشاور ریک خواننده که التماس گناه به سازماندهی این طرح است.

دادستان ضبط تماس های تلفنی و ایمیل های نشان دادن چند کار با خواننده به دختران خود را به USC با پروفیل های ورزشی به تصویر می کشد آنها را به عنوان ستاره پاروزنان. در یکی از ایمیل خواننده گفته Loughlin و Giannulli او نیاز به یک عکس از خود دختر در یک ماشین پارو زنی در لباس تمرین "مانند یک ورزشکار واقعی است."

Giannulli پاسخ داد: با توجه به دادگاه براده: "فوق العاده است. خواهد شد تمام" و فرستاده خواننده عکس.

دادستان نیز تا به حال یک ساختگی رزومه ارائه شده به USC که به دروغ ادعا کرد که خود را دختر جوان, رسانه های اجتماعی ستاره اولیویا جید ردیف در مسابقات معتبر مانند سر چارلز. خواننده و مربی سابق او پرداخت می شود برای ایجاد جید جعلی ورزشی مشخصات در حال همکاری با محققان و انتظار می رود به شهادت علیه زن و شوهر در دادگاه.

Loughlin نیز موافقت به پرداخت $150,000 خوب و انجام 100 ساعت خدمات اجتماعی. Giannulli موافقت کرده است به پرداخت $250,000 خوب و انجام 250 ساعت خدمات اجتماعی.

Loughlin التماس کرد گناه را به توطئه برای ارتکاب سیم و تقلب در ایمیل. Giannulli التماس کرد گناه را به توطئه برای ارتکاب سیم و تقلب در ایمیل و خدمات صادقانه سیم و تقلب در ایمیل. دادستان توافق برای رد اتهام پول شویی و برنامه های فدرال رشوه خواری که اضافه شد پس از این مورد واصل شد.

Loughlin و Giannulli اصرار برای بیش از یک سال است که آنها بی گناه بودند و آنها معتقد بودند پرداخت شد و مشروع کمک های مالی به مدرسه و یا خواننده را به موسسه خیریه.

آنها متهم دادستان خودداری شواهد که آنها را تبرئه و گفته محققان تا به حال به دنبال ترفند پدر و مادر به متهم خود را. قاضی این ماه تحقیق خارج دفاع پیشنهاد به اخراج در مورد بیش از اتهامات سوء رفتار توسط ماموران فدرال.

حقوقی تحلیلگر پیتر Elikann به نام معامله در جدول کم خطر گزاره برای Loughlin و Giannulli.

"اگر قاضی نمی خواهند به انجام این حکم آن است که آنها بر اساس توافق با دادستان و سپس به آنها اجازه داده به عقب. پس از آن چیزی است که ما تماس بگیرید در حرفه های حقوقی رایگان گاز در اپل" گفت: Elikann یک دیرین وکیل مدافع جنایی است که می آموزد حقوق کیفری در دانشگاه ایالتی بریج. "قاضی هم پیش می رود و قبول آنچه آنها انجام و یا آنچه آنها می خواهند و یا می توانید آنها را به عقب و در آنها زندگی می کنند به مبارزه با یک روز دیگر."

یک وکیل برای زن و شوهر کاهش یافته است به نظر این هفته است.

دیگران که اعتراف به شرکت در این طرح عبارتند از "زنان خانه دار ناامید" بازیگر Felicity Huffman که پرداخت $15,000 به کسی که دکل دخترش کنکور. هافمن محکوم شد به مدت دو هفته در زندان است.

___

AP تصویری روزنامه نگار Rodrique Ngowi کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن