لری فیتزجرالد جونیور: این مینیاپولیس از جوانی من

یادداشت سردبیر: لری فیتزجرالد جونیورکاردینالز آریزونا ستاره گیرنده گسترده ای نوشت: این مقاله برای نیویورک تایم

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: لری فیتزجرالد جونیورکاردینالز آریزونا ستاره گیرنده گسترده ای نوشت: این مقاله برای نیویورک تایمز در ژوئن 7, 2020, در مورد حال و روز ناآرامی و به یاد می آورد صلح آمیز تر زمان خود را در شهر مینیاپولیس.


شهر مینیاپولیس به من آموخت در مورد عشق است.

من غسل تعمید در آغاز جدید باپتیست خیمه کلیسا, یاد گرفتن فوتبال در Rev. دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور پارک و القا با ارزش توسط یک خانواده دوست داشتنی و حمایتی جامعه است.

مادر و پدر من مطرح ما در این شهر پر از زندگی و تنوع است. مینیاپولیس به مردم متنوع از سراسر جهان: سومالی و اتیوپی پناهنده جعل جدید زندگی همونگ خانواده, ساختمان, کسب و کار موفق و پر رونق هنر جامعه است که جذب نوازندگان با استعداد از سراسر جهان است.

آنچه که شما شاهد در اخبار است نه زادگاه جوانی من. کسب و کار شما نگاه کنید به آتش کشیده استفاده می شود برای دریافت, مینه سوتا, سخنگوی-ضبط روزنامه پدرم می نویسد برای خود به جلو گام. او شده است یک روزنامه نگار در این شهرستان برای بیش از 40 سال است. خیابان شما را در هرج و مرج در حال حاضر همان خیابان ها راه می رفت با مادرم به عنوان او به من آموخت در مورد فعال بودن در جامعه. ما صرف ساعت در مرکز شهر و در نزدیکی محله عبور مواد آموزشی در خانواده و شیوه زندگی سالم. همان کسانی که محله را به معنای واقعی کلمه در آتش سوزی چند روز گذشته در آتش سوزی که در برخی از راه نماد دهه از ناامیدی و خشم و نا امیدی.

زمانی که من از آن شناخته شده اند, مینیاپولیس, شده, شهر, صلح, خانواده و قناعت.

اما نه در حال حاضر.

حوادث چند روز گذشته تبدیل شده مینیاپولیس و ملت ما وارونه است. بی عدالتی مرگ, تخریب, درد خشونت, اعتراضات و شورش را روشن ساخته است: ما به عنوان یک ملت هستند و نه خوب. ما سالم نیست. مرگ خشونت آمیز جورج فلوید در بازداشت پلیس است و در عین حال مثال دیگری از یک مشکل سیستمیک ما هنوز به حل کند. سرطان ما عدم قطع شده است. مردم و جوامع در حال درد و رنج زندگی می کند از دست داده و آتی در حال نابود شده است.

رشد من هرگز شخصا تجربه آزار و اذیت از پلیس, اما من می دانستم که وجود دارد مسائل و دیدم که در آن شرایط مردم رنگ داده نمی شد همان نفع شک و همین احترام بود که فراهم شده به دیگران است.

هنگامی که از این وحشتناک چرخه پایان ؟ هنگامی که عشق و احترام به مرد همکار ما جای نفرت و بی عدالتی ؟ هنگامی که شفا آمد ؟

متاسفانه این قلمرو جدید برای ما امریکا است. سخنان مارتین لوتر کینگ جونیور طنین انداز به وضوح به امروز به عنوان زمانی که او برای اولین بار به زبان آمده و آنها را در یک سخنرانی با عنوان "دیگر امریکا" با توجه به بیش از 50 سال پیش:

"بنابراین من ادامه خواهد داد به محکوم شورش و در ادامه گفت: به برادران و خواهران که در این راه نیست. و در ادامه به اثبات می کند که راه دیگری وجود دارد.

"اما در همان زمان آن است که در صورت لزوم برای من به عنوان شدید در محکوم کردن این شرایط است که باعث شود افراد احساس می کنید که آنها باید در تعامل با اشوبگرانه فعالیت به عنوان آن را برای من به محکوم شورش.

"من فکر می کنم آمریکا باید ببینید که شورش توسعه نیست از هوا نازک. شرایط خاص همچنان وجود دارد در جامعه ما است که باید محکوم شود که با شور و نشاط به عنوان ما محکوم شورش. اما در تحلیل نهایی یک شورش است که زبان از بی سابقه. ...

"و به طوری که در یک حس واقعی ملت ما تابستان از شورش های ناشی از ملت ما زمستان از تاخیر. و تا زمانی که امریکا به تعویق انداختن عدالت, ما ایستاده در موقعیت داشتن این عود از خشونت و شورش دوباره و دوباره."

ما در حال گوش دادن به یک دیگر. ما زمستان تاخیر همچنان به نتیجه در قلب سرد و بی روح و بدن است. زبان بی سابقه را شکسته و با سکوت و ما عمدی ناشنوایی منجر به مرگ و نابودی است. در حالی که ملت ما تلاش کرده است تحت وزن بیولوژیکی گیر ما همچنین پیدا کردن جوامع ما ویران شده توسط این بیماری موذی از بی عدالتی است.

مردم از رنگ در سراسر این کشور در حال جیغ شنیده می شود.

Stop killing, ما از پسران و دختران آورد. جلوگیری از وحشت جوامع ما. ما عدالت است. هنگامی که این فریاد در کر گوش درد بودن بی سابقه خرس را بر روح خود را. آیا شما تا به حال نا امید شده بودن در یک رابطه صمیمی که در آن شما احساس می کنم نگرانی شما بی سابقه و نادیده گرفته? هنگامی که شما سعی می کنید برای ارتباط برقرار کند اما صدای شما نمی توانید از طریق ؟ در آن لحظات زخم بی احترامی می تواند ما را به بالا بردن صدای ما و رفتار در کمتر از عمران راه. ما ذاتی نیاز به درک تشدید واکنش های ما. ما ناامیدی به شنیده می شود می توانید نادیده گرفتن ما بهتر قضاوت.

فریادهای بی احترامی صدای زنگ در کشور ما در حال حاضر. ما هرگز نباید چشم پوشی شورش های خشونت آمیز است که نگاهی به زندگی و نابود کردن آینده, اما ما نیز باید با گوش جان صدای اعتراض این است که خواستار عدالت هستند.

تصور کنید که ناامیدی از خانواده جورج فلوید و تعداد بی شماری از مردم از رنگ که دچار بی عدالتی در جوامع در سراسر امریکا است. شما می توانید آنها را بشنود? را درد خود را و صدای خود را همچنان به رفتن بی سابقه ؟ رهبران و مقامات منتخب اثرگذارندهها و مردم در قدرت باید گوش دهید. ما باید حاضر اجازه می دهد تا فریادهای بی سابقه به تواند نادیده گرفته شود. ما باید عمل کنند. خوب مردم ممکن است پیدا کردن خود را بخشی از یک سیستم شکسته اما باید آن را بر خود به ارمغان می آورد در مورد تغییر مورد نیاز است. اگر شما در حال خاموش و منفعل شما همدست در حفظ وضع موجود.

سیستمیک بی عدالتی تولد ناامیدی و یاس و نومیدی به ندرت منجر به سالم نتیجه.

اما حتی در این میان از زمان تراژدی من امیدوار هستم. ما یک فرصت فوق العاده ای برای اطمینان حاصل شود که همه صداها شنیده می شود. مردم از رنگ هستند درخواست رادیکال تغییر معنی دار که از بین می برد بی عدالتی در نظام حقوقی ریشه سیستمیک نژاد پرستی در جامعه آمریکا و جایی که قدرت محافظت می کند و نه از تهدید می کند.

وجود صداهای دیگر که سزاوار شنیده می شود به عنوان به خوبی. تک گویی به ندرت منجر به درک. بدون توجه به رنگ خود را, شما یک تجربه منحصر به فرد است که سزاوار احترام است. دیدگاه شما مهم است و می تواند ما را بهتر.

من از بسیاری از همکاران من در ورزشی حرفه ای که صادر قلبی اظهارات و خود را نشان داده بود و درست متحدان به مردم از رنگ به عنوان ما درخواست تجدید نظر برای بهتر امریکا است. سزاوار آنها شنیده شود.

وجود دارد بسیاری از مردان و زنان در اجرای قانون که صحبت کردن در برابر بی عدالتی جورج فلوید رنج می برد. آنها باید یک کار بسیار دشوار است که ساخته شده همه بیشتر به چالش کشیدن به این فاجعه. سزاوار آنها شنیده شود. غیر قابل تصور اعمال برخی نیاز نیست که ما رنگ کل با گسترده سکته مغزی قلم مو از نفرت.

وجود ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها از هر نژاد و مذهب و سابقه و وضعیت اجتماعی و اقتصادی که در حال تلاش برای گوش دادن به یک دیگر و effectuate, تغییر, تلاش برای تصور کنید آنچه در آن مانند به جورج فلوید یا Ahmaud Arbery یا افرادی که آنها را دوست دارم, تلاش برای تصور کنید آنچه در آن مانند به یک صاحب کسب و کار که از دست داده است همه چیز را به تظاهر کنندگان در طول چند روز گذشته تلاش برای تصور کنید آنچه در آن می خواهم برای دیدن از طریق همسایه خود را چشم و زندگی در رنگ پوست خود را.

ما باید با هم کار برای درمان این تقسیم و بازسازی جوامع ما با ارتکاب به اجازه هیچ صدای رفتن بی سابقه. ما در اولین گام باید به گوش دادن به یک دیگر — به صمیمانه ناب و شنیدن آنچه فرد است که متفاوت از ما گفتن.

جورج فلوید در نهایی خود را gasps برای نفس ما شما را بشنود.

Ahmaud Arbery به عنوان جای پای خود را زد به زمین در حال اجرا برای زندگی خود را, ما می شنوید.

قربانیان خشونت و فقر و بی عدالتی ما شما را بشنود.

جوامع و زندگی از هم پاشیده توسط شورش ما شما را بشنود.

مردم از امتیاز یادگیری بهتر ما شما را بشنود.

مادران و پدران از هر مسابقه انجام بهترین شما می توانید برای تدریس به کودکان خود را به عشق و نفرت, ما شما را بشنود.

خداوند به همه ما گوش به گوش به طوری که گریه می کند از بی سابقه هرگز دوباره مجبور به فریاد در اوج ناامیدی.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب