ایالات متحده عفونت نرخ افزایش در خارج از نیویورک به عنوان متحده باز کردن - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

توسط نیکی فرستر کارلا K. Johnson و مایک Stobbe آسوشیتد پرس نگاهی به منطقه متروپولیتن نیویورک پیشرفت در برابر

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط نیکی فرستر کارلا K. Johnson و مایک Stobbe آسوشیتد پرس

نگاهی به منطقه متروپولیتن نیویورک پیشرفت در برابر coronavirus را از معادله و اعداد نشان می دهد بقیه ایالات متحده در حال حرکت است در جهت اشتباه با شناخته شده عفونت نرخ افزایش است و حتی به عنوان متحده حرکت می کند به بلند خود مستندات یک آسوشیتد پرس تجزیه و تحلیل یافت شنبه ،

جدید تایید عفونت در هر روز در ایالات متحده بیش از 20 ، 000 و مرگ و میر در هر روز می باشد و بیش از 1000 نفر با توجه به آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز. و مقامات بهداشت عمومی هشدار می دهند که عدم پهن کردن منحنی و درایو کردن عفونت رای در مکان هایی می تواند منجر به بسیاری از مرگ و میر – شاید ده ها هزار نفر به عنوان افراد مجاز به سرمایه گذاری و کسب و کار بازگشایی شده است.

"بدون اشتباه: این ویروس هنوز هم در گردش در جامعه ما و حتی شاید در حال حاضر بیشتر در هفته گذشته گفت:" لیندا Ochs, مدیر وزارت بهداشت در Shawnee County, Kansas.

در جای دیگر در سراسر جهان در بریتانیا رسمی coronavirus مرگ و میر در بیش از 29,000 صدر که از ایتالیا برای تبدیل شدن به بالاترین در اروپا و دومین کشور در جهان پس از ایالات متحده است. تعداد رسمی مرده در سراسر جهان پیشی گرفتن از یک چهارم میلیون دلار توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد هر چند واقعی تلفات اعتقاد بر این است بسیار بالاتر است.

منطقه متروپولیتن نیویورک متشکل از حدود 20 میلیون نفر در سراسر یک منطقه که شامل شهر های شمالی حومه لانگ آیلند و شمال نیوجرسی شده است که سخت ترین ضربه کرنر از کشور, حسابداری حداقل یک سوم از این کشور 70,000 مرگ و میر. مردم سراسر پر بسته بندی شده منطقه زندگی می کنند عملا در بالای هر یک از دیگر در ساختمان های آپارتمانی و با هم سوار بر مترو و اتوبوس و قطار.

زمانی که هنوز قفل شده-پایین شهری است که شامل عفونت های جدید در ایالات متحده به نظر می رسد کاهش با توجه به AP تجزیه و تحلیل. آن را یافت که پنج روز نورد متوسط برای موارد جدید از کاهش 9.3 در هر 100000 نفر سه هفته پیش در آوریل 13 به 8.6 در روز دوشنبه.

اما تفاضل نیویورک منطقه از تجزیه و تحلیل تغییرات داستان. بدون آن میزان موارد جدید در آمریکا افزایش بیش از مدت مشابه از 6.2 در هر 100000 نفر به 7.5.

در حالی که روزانه تعداد مرگ و میر در منطقه مترو کاهش یافته است به طور قابل توجهی در هفته های اخیر این اصل plateaued در بقیه متحده تجزیه و تحلیل یافت. بدون greater New York, نورد پنج روز به طور متوسط برای جدید مرگ و میر در هر 500000 نفر کاهش یافته است کمی از 1.86 در مارس 20 تا 1.82 روز دوشنبه.

ایالات متحده برای تست این ویروس گسترش یافته است و احتمالا منجر به افزایش نرخ تایید عفونت. اما آن را توضیح نمی دهد افزایش کل گفت: دکتر زو-فنگ ژانگ, بهداشت عمومی محقق در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

"این افزایش نه به خاطر تست. این یک افزایش واقعی" او گفت:.

جیب امریکا دور از شهر نیویورک در حال دیدن شوم روند.

مرگ و میر در آیووا رسید به بالا روزانه از 19 روز سه شنبه و 730 کارگران در یک واحد تایسون غذاهای گوشت خوک بوته آزمایش مثبت است. در دوشنبه, Shawnee County, صفحه اصلی به Topeka کانزاس گزارش شده دو برابر شدن موارد از هفته گذشته در همان روز که محدودیت های کسب و کار شروع به کاهش.

گالوپ نیومکزیکو است که تحت سخت مستند تا روز پنجشنبه به دلیل شیوع با نگهبانی موانع برای جلوگیری از سفر و خارج از شهر و ممنوعیت بیش از دو نفر در یک وسیله نقلیه. مقامات مستقر تانکر آب بیمارستان فضا در حال اجرا است و یک دبیرستان دخترانه است که در حال حاضر یک مرکز بهبودی با 60 اکسیژن-عرضه تخت.

روز دوشنبه یک مدل از دانشگاه واشنگتن تقریبا دو برابر طرح آن از مرگ و میر در ایالات متحده از coronavirus به اطراف 134,000 از طریق اوایل ماه اوت با طیف وسیعی از 95,000 به حدود 243,000.

دکتر کریستوفر موری مدیر موسسه که ایجاد شده این پیش بینی گفت: افزایش تا حد زیادی به دلیل اینکه اکثر کشورهای در حال انتظار برای کاهش محدودیت های اعمال شده توسط هفته آینده.

بدون اقامت در خانه سفارشات و اقدامات مشابه موری گفت: "ما که تا به حال رشد نمایی بسیار بزرگتر شیوع و مرگ و میر در اعداد متناوب." اما همکاری پایانی با تلفن همراه محل سکونت با استفاده از مردم در حال گرفتن بیشتر و حتی قبل از ایالت خود را بازگشایی کرد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد پیش بینی های قبل از سفر به آریزونا برای بازدید از یک ماسک کارخانه مورد مناقشه دقت مدل به طور کلی و گفت: نگه داشتن اقتصاد بسته حمل مرگبار هزینه های خود را مانند سوء مصرف مواد مخدر و خودکشی.

"ما به کشور ما باز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

ژانگ گفت: این نگرانی او را که میزان موارد جدید در حال افزایش است در همان زمان برخی از کشورهای در حال کاهش دهند: "ما در یک کشور است. اگر ما در حال حرکت در همان مرحله ما در حال رفتن به یک مشکل است."

او گفت که او به خصوص در مورد فلوریدا و تگزاس مکان های که در آن موارد در حال افزایش است به طور پیوسته و پتانسیل برای انفجار بالا به نظر می رسد.

در حالی که نرخ مرگ و میر در برخی از مکان ها شده اند روند پایین است که می تواند تغییر به عنوان موارد سرعت در حال افزایش و بیمارستان ها غرق شده او گفت:.

دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار روز سه شنبه گفت او و همکارانش نگه داشتن دولت هشدار فرمانداران در برابر "پرش فاز" در دستورالعمل های فدرال توصیه که توقیف غیر ضروری کسب و کار و نهادهای دیگر مانند مدارس شد در مراحل.

"ما نمی خواهیم برای دیدن بیماری جدی و مرگ و میر افزایش" Birx گفت.

در اروپا و در ضمن انگلیس گفت: در مورد 29,400 مردم با COVID-19 نفر در بیمارستان و خانه های سالمندان و دیگر تنظیمات در حالی که ایتالیا اعلام کرد بیش از 29,300 تایید مرگ و میر.

هر دو فقره احتمالا اهمیت جلوه آنجا که آنها شامل موارد مشکوک. بریتانیا گزارش داد بیش از 32,000 مرگ و میر است که در آن COVID-19 شد و یا تایید و یا مشکوک یک رقم در مقایسه با ایتالیا در دسترس نیست.

حتی پس از, نرخ مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در بریتانیا بود در حال کاهش است و دولت آماده برای شروع به شل شدن آن مستند.

یک دادگاه شروع یک برنامه تلفن همراه است که مقامات بریتانیا امیدوارم که کمک خواهد کرد که شامل شیوع هشدار به مردم اگر آنها شده اند در نزدیکی فرد آلوده است. دولت امیدوار است این را می توان نورد در اواخر این ماه.

بسیاری از کشورهای اروپایی که آرام سخت مستندات جدید پس از عفونت های مخروطی خاموش شد تماشای ویروس اعداد از روی احتیاط.

""ما می دانیم که با یقین است که وجود دارد خواهد بود و موج دوم – اکثر دانشمندان مطمئن هستند که. و بسیاری نیز فرض کنیم که وجود خواهد داشت یک موج سوم" گفت: Lothar Wieler سر از آلمان ملی کنترل بیماری ها مرکز.

کره جنوبی گزارش سه مورد جدید آن کمترین مجموع روزانه از فوریه این کشور فصل بیس بال آغاز شد و شنبه بدون تماشاگر مجاز است.

در چین شده است تا سه هفته پس از هر مرگ و میر گزارش شده در کشور که در آن شیوع آغاز شد در اواخر سال گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن