Facebook حذف صدای شیپور تبلیغات با نمادهای یک بار استفاده می شود توسط نازی ها

توسط اریک تاکر و باربارا ORTUTAYواشنگتن (AP) — Facebook حذف کمپین تبلیغات توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پ

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

توسط اریک تاکر و باربارا ORTUTAY

واشنگتن (AP) — Facebook حذف کمپین تبلیغات توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس که برجسته وارونه مثلث قرمز نماد یک بار استفاده می شود توسط نازی ها برای تعیین زندانیان سیاسی کمونیست ها و دیگران در اردوگاه های کار اجباری.

این شرکت در بیانیه ای گفت شنبه که تبلیغات نقض "سیاست ما در برابر سازمان متنفرم." یک Facebook اجرایی که شهادت در خانه کمیته اطلاعات جلسه در روز پنج شنبه گفت: این شرکت اجازه نمی نمادهای نفرت ایدئولوژی "مگر آنها قرار داده تا با متن و یا محکومیت."

"در یک وضعیت که در آن ما نمی بینیم یا از کسانی که به ما اجازه نمی دهد آن را بر روی پلت فرم است و ما آن را حذف کنید. که آنچه که ما در این مورد با این آگهی و در هر نقطه که نماد استفاده می شود ما را به همان عمل" ناتانیل Gleicher این شرکت سر از سیاست امنیتی گفت: نمایندگان مجلس در یک جلسه.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین صرف بیش از $17,000 در تبلیغات برای مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس ترکیب شده است. تبلیغات شروع به در حال اجرا در روز چهارشنبه و دریافت صدها نفر از هزاران نفر از برداشت.

در یک بیانیه تهمت کمپین ارتباطات مدیر تیم Murtaugh گفت: معکوس مثلث قرمز نماد استفاده می شود معمولا توسط antifa پس از آن از جمله در یک تبلیغ در مورد antifa. او گفت: نماد است نه در ضد افترا در لیگ پایگاه داده از نمادهای نفرت. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین همچنین استدلال کرد که نمادی است از emoji.

"اما جالب است که آن زمان یک مغلوب ساختن پیشی جستن آگهی به زور رسانه ها به طور ضمنی پذیرفته است که Antifa یک نفرت, گروه," او اضافه شده است.

Antifa چتر اصطلاح برای چپ نظامیان محدود بیشتر باور از ساختار سازمانی است. تهمت و سرزنش کرده antifa برای خشونت است که فوران در برخی از تظاهرات اخیر اما فدرال مقامات اجرای قانون را ارائه شواهد کمی از این.

برخی از کارشناسان مورد مناقشه که مثلث قرمز بود معمولا استفاده می شود به عنوان یک antifa نماد است.

اروپایی ضد فاشیستی گروه در ابتدا با استفاده از مثلث قرمز به عنوان نماد امید به اصلاح و معنای آن پس از جنگ جهانی دوم اما این است که دیگر به طور گسترده ای مورد استفاده توسط جنبش و نه توسط آمریکا antifa گروه گفت: علامت بری یک دانشگاه راتگرز مورخ و نویسنده "Antifa: ضد فاشیستی Handbook."

این ADL گفت: مثلث بود و نه در پایگاه داده خود را به دلیل آن است که یک نماد تاریخی و پایگاه داده فقط شامل آن دسته از نمادهای مورد استفاده توسط امروزی افراط گرایان و سفید supremacists.

"آیا آگاه از تاریخ و یا معنی برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین به استفاده از یک نماد — یکی که عملا یکسان استفاده می شود که توسط رژیم نازی به طبقه بندی زندانیان سیاسی در اردوگاه های کار اجباری — برای حمله به مخالفان خود توهین آمیز است و عمیقا نگران کننده" ADL اجرایی جاناتان " Greenblatt در بیانیه ای گفت.

حتی با تبلیغات حذف Facebook و مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ هنوز هم به صورت مداوم نقد برای از بین بردن و یا برچسب زدن پست های قبلی با مغلوب ساختن پیشی جستن است که گسترش اطلاعات غلط در مورد رای گیری توسط پست الکترونیکی و بسیاری از گفت: تشویق خشونت علیه معترضان در ناآرامی های اخیر در شهرهای آمریکا.

این سوالات به وجود آمد و دوباره در طول روز پنج شنبه در این جلسه به عنوان دموکرات فشرده مدیران در مورد چه اخلاقی تعهدات آنها احساس کرده بودند که آن را به محتوا و تصمیم گیری در مورد آنها ساخته شده ایم برای حذف برچسب و یا ترک کردن نادرست و یا آتش زا پست.

Facebook مثلا خواسته شده بود به همین دلیل آن را سریعا حذف یک doctored تصویری از مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا سال گذشته که به نظر می رسد به او نشان می دهد slurring کلمات او.

"اگر ما به سادگی یک قطعه از محتوا مانند این پایین نمی آید برود" Gleicher پاسخ داد. "در آن وجود داشته باشد در جای دیگر در اینترنت. افرادی که به دنبال آن هنوز هم پیدا کردن آن است."

بعد پنج شنبه, توییتر و برچسب تصویری مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته شده بود به عنوان "دستکاری رسانه ها." رئیس جمهور تا به حال توییتی doctored تصویری از دو کودک با جعلی غلط املایی تیتر سی ان ان از "وحشت زده todler اجرا می شود از نژادپرست کودک." برای اولین بار در ماه گذشته توییتر شروع ضعیف برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها با واقعیت-بررسی هشدار.

با روز پنج شنبه در این جلسه با تمرکز بر گسترش دروغ بستن به 2020 انتخابات شرکت گفت که آنها تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود مرتب کردن بر اساس همان هماهنگ نفوذ خارجی مبارزات مانند یکی از چهار سال پیش زمانی که روسیه پاشیدند اختلاف آنلاین بازی کردن تفرقه مسائل اجتماعی.

اما این نشان می دهد که تهدید را به سادگی تکامل به جای کاهش یافته گفت: مدیران که با اشاره به این که رسانه ها و نهادهای وابسته به دولت های خارجی بودند در حال حاضر به طور مستقیم درگیر آنلاین در آمریکا مسائل اجتماعی به عنوان یک راه برای نفوذ در افکار عمومی است. چینی, بازیگران, برای مثال باید تشبیه اتهامات خشونت پلیس در آمریکا به انتقاد چین مواجه شده برای آن درمان تهاجمی از معترضان در هنگ کنگ است.

"که تغییر از پلت فرم به دستکاری آشکار دارایی های دولت چیزی است که ما مشاهده می گفت:" نیک ترشی توییتر سیاست عمومی استراتژی و توسعه مدیر.

این شرکت ها می گویند آنها باید تسریع تلاش ها برای ریشه کن کردن حساب های جعلی. توییتر به عنوان مثال گفت: آن را به چالش کشیده بود در شش ماه اول سال 2019 بیش از 97 میلیون حساب که نشان داد نشانه هایی از پلت فرم دستکاری و Facebook گفت: آن را به حال معلول حدود 1.7 میلیارد حساب های جعلی بین ماه های ژانویه و مارس.

جلوگیری از دروغ پیش از انتخابات یک چالش مهم در یک کشور رو به طور بالقوه تغییرات چشمگیر در نحوه رای مردم با انتظار استفاده گسترده از پست الکترونیکی-در برگه های رای ایجاد دهانه به بازیگران شک در نتایج و گسترش نادرست و روایات.

Facebook روز پنجشنبه گفت که این کار برای ارائه آمریکایی با اطلاعات دقیق در مورد رای-توسط-mail روند با اطلاعیه به کاربران در مورد نحوه درخواست و برگه های رای و در مورد اینکه آیا تاریخ از انتخابات تغییر کرده است. توسعه هدفمند است برای رای دهندگان در کشورهای که در آن هیچ بهانه ای مورد نیاز است برای رای دادن از طریق پست و یا که در آن ترس از coronavirus پذیرفته شده و به عنوان بهانه ای.

"فراهم می کند که اطلاعات دقیق یکی از بهترین راه هایی برای کاهش این نوع از تهدیدات" Gleicher گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسنده آماندا Seitz کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن