می خواهید به صرف یک شب در یک بازی بیس بال استادیوم ؟ جزئی لیگ دوقلوها وابسته ذکر شده ایشان در Airbnb

لیگ کوچک بیس بال فصل است در معرض خطر بودن بازی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما حداقل یک تیم است که پیدا

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

لیگ کوچک بیس بال فصل است در معرض خطر بودن بازی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما حداقل یک تیم است که پیدا کردن یک راه خلاق به نگه داشتن آن ورزشگاه در استفاده و ایجاد برخی از پول در روند.

این Pensacola آبی Wahoos دو-یک وابسته برای دوقلوها مینه سوتا اند ذکر شده خود را در ورزشگاه Airbnb.

رفتن قیمت 1500 $در هر شب به علاوه هزینه می دهد تا 10 مهمان "دسترسی کامل به تازگی بازسازی شده و به طور کامل مبله محل باشگاه وانجمن یک اتاق خواب بزرگ با 10 تخت پنبه حلاجی شده قفس و زمینه خود را" با توجه به لیست.

"آیا شما می خواهم به میزبان فراموش نشدنی سفر شبانه خود را با جوانان تیم لیگ پرتاب های بی نظیر باش تولد, مرحله, یک, شرکت, عقب نشینی خواهد کرد که شما را به یک قهرمان و یا صرف حزب لیسانس خود را در زندگی ورزشی خود را رویای آبی Wahoos ورزشگاه نهایی اجاره" لیست می خواند.

آبی Wahoos ورزشگاه آخر این هفته نیز به میزبانی یک دیسک گلف مسابقات برگزار شده توسط گلف باز حرفه ای بابا واتسون و محلی برگزار شد مسابقات بیس بال.

وضعیت 2020 minor league baseball فصل است که هنوز هم در هوا اما چشم انداز ترسناک است. بیس بال آمریکا JJ کوپر گزارش های جزئی لیگ فصل خواهد شد به احتمال زیاد لغو شد مدت کوتاهی پس از لیگ اصلی بیس بال و MLB بازیکنان ارتباط توافق با ایران در سال 2020 MLB فصل است. بحث بین لیگ و بازیکنان ارتباط ادامه دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب