Lake Pend Oreille می بیند بالاترین پاک زرق و برق تراکم در دو دهه - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

شیلات محققان تخمین زده است که بیش از 2.5 میلیون نفر بالغ پاک زرق و برق را اشغال Lake Pend Oreille در پاییز سا

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

شیلات محققان تخمین زده است که بیش از 2.5 میلیون نفر بالغ پاک زرق و برق را اشغال Lake Pend Oreille در پاییز سال 2019 بالاترین تعداد رکورد از اواسط سال 1990. به عنوان تابستان گرم, گزارش, شروع به رول که ماهیگیران تفننی هستند و دلیل بیم و مزایای بسیار فراوان پاک زرق و برق مردم است.

تام اندرسون در شمال 40 در سندپوینت شده است شنیدن چیزهای خوب از مشتریان خود را. "یکی از بچه های ما شده است ماهیگیری در Ellisport خلیج و آنها زدم و آنها را مرده شب دیگر" اندرسون گفت. "من هم شنیده ام برخی از گزارش های خوب از گارفیلد و عجیب و غریب گزارش خوب ماهیگیری در پادشاهان."

ترین پاک زرق و برق ماهیگیران تفننی می دانید که هنگامی که وجود دارد مقدار زیادی از ماهی و افراد تمایل دارند کوچکتر است.

"به این دلیل که زمانی که بیشتر پاک زرق و برق رقابت برای تامین مواد غذایی محدود همه آنها کمتر به خوردن و رشد را کند می کند" گفت: شیلات زیست شناس Sean Wilson.

جمعیت زیادی به طور معمول باید زیست شناسان پیش بینی کوچکتر از متوسط اندازه بزرگسالان. با این حال یک "پاداش کلاس" از 4 سال ماهی ممکن است افزایش شیلات هم در تعداد و هم در اندازه.

"همانطور که از پاییز گذشته برخی از سن 3 ماهی تا به حال بالغ نشده" ویلسون گفت:. "آنها به اندازه کافی بزرگ برای گرفتن در سقوط 2019 شد و تنها بزرگتر این سال است."

تا کنون وجود دارد نشانه خوبی است که این چهار ساله در حال کمک به کیفیت و ماهیگیری در Pend Oreille. ماهیگیران تفننی گزارش میانگین پاک زرق و برق اندازه 9 و 10 اینچ. با سقوط این ماهی خواهد شد که رشد دیگری اینچ است.

زیست شناسان بر این باورند تهاجمی درنده سرکوب برای دریاچه ماهی قزل آلا و انواع مختلف اردک ماهی همراه با تعداد کم از Mysis میگو آب شیرین در حال ایجاد شرایط خوب برای پاک زرق و برق فراوان در حال حاضر.

پاک زرق و برق هستند کیستون از Lake Pend Oreille شیلات. نه تنها آنها یک ورزش محبوب ماهی در حق خود را دارد اما آنها همچنین لازم علوفه به رشد در سطح جهانی قزل آلای رنگین کمان حفظ بومی گاو قزل آلا و خوراک بی شمار از دیگر شکارچیان.

زیست شناسان مستند رونق در اطفال پاک زرق و برق و همچنین بزرگسالان است. از سال 2012 این تعداد از نوجوانان پاک زرق و برق (سن 1 تا 3 سال) بیش از 20 سال به طور متوسط در مجموع بین شش تا 12 میلیون ماهی در هر سال.

اگر چه این ماهی ها بیش از حد کوچک برای ماهیگیران تفننی برای گرفتن آنها ارائه مواد غذایی پایه برای ماهی درنده مانند ماهی قزل آلای رنگین کمان. در واقع Pend Oreille محققان توانسته اند به لینک سریع ماهی قزل آلای رنگین کمان نرخ رشد به بالا نوجوانان پاک زرق و برق فراوانی است.

"ما پیش بینی است که جایزه رنگین کمان شده اند و در حال رشد در نرخ همتراز با اوایل '90s" ویلسون گفت:. به این منظور یک جوان ماهی گیر, گیر افتاد, دولت جدید گرفتن-و-اطلاعیه ثبت جرارد ماهی قزل آلای رنگین کمان در Lake Pend Oreille در اکتبر 2019. ماهی گیری در 36.5 اینچ است.

با وعده, داده, گزارش ماهیگیری و بی نظیر مناظر, تابستان, ماهیگیری در دریاچه Pend Oreille شکل دادن به یک مولد های نجومی برای پاک زرق و برق ماهیگیران تفننی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن