ویروس خاموش جیز آبی در فلوریدا برگ' Auston ماتیوز در آریزونا

تورنتو بلو جیز تعطیل اردوگاه خود را در Dunedin, Fla., و اخباری که Maple Leafs مرکز Auston ماتیوز تا به حال آزم

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

تورنتو بلو جیز تعطیل اردوگاه خود را در Dunedin, Fla., و اخباری که Maple Leafs مرکز Auston ماتیوز تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 به عنوان گسترش گاهی اوقات مرگبار coronavirus آلوده خوشبینی بود که همراه با بازگشت از ورزش است.

"پس از یک بازیکن ارائه شده علائم آن از ویروس" این گروه در بیانیه ای گفت: "جیز آبی را به حالت تعلیق در عملیات در Dunedin امکانات برای هم بودن."

این بیانیه می گویند نیست که بازیکن اما افزود که بیشتر پرسنل در این مرکز را تحت آزمایش است که بخشی از پروتکل تعیین شده توسط لیگ اصلی بیس بال و آبی جیز پزشکی تیم است.

برگها و NHL تا به حال هیچ اظهار نظر در Postmedia داستان است که ذکر منابع در گفت که متیوز تا به حال آزمایش مثبت است. در همان زمان داستان گفت: همه گیر هم اتاقی برگ goaltender Frederik اندرسن کرده است. اندرسن بود پیوست ماتیوز در خانه اش در اسکاتسدیل آریزونا در مدت کوتاهی پس از لیگ متوقف فصل در مارس 12. اندرسن است با ماتیوز در حال حاضر این گزارش گفت:.

آن روز که قرار بود پر از اخبار خوب از بازگشت به ورزش چشم انداز.

در هاکی طرف NHL بدست خبر خوب است که دولت کانادا موافقت کرده بود برای تغییر قوانین قرنطینه برای تیم اجازه می دهد تا "کوهورت" قرنطینه. که اجازه می دهد NHL به انتخاب یکی از تورنتو ادمونتون یا ونکوور به عنوان یک مرکز شهر برای مسابقات جام استنلی.

لیگ ایده آل می خواهد اردوگاه های آموزشی برای باز کردن در جولای 10 و انتظار می رود که در هفته آینده تا اعلام کند که دو شهر را به عنوان هاب وقتی برگشتی شروع احتمالا در اواخر جولای یا اوایل آگوست.

بیس بال هم تا به حال دیده می شود برخی از پیشرفت به سوی یک کوتاه فصل با وجود برخی از مشخصات بالا مجادله بین کمیسر راب مانفرد و لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط است.

ورزشکاران از همه مهم ورزشی از جمله فوتبال و بسکتبال و فوتبال — یا بازگشت به اردوگاه های خود را و یا شروع کار رسمی به عنوان لیگ چشم تابستانی بازگشت و یا در مورد NFL معمول آن تابستان اردوگاه های آموزشی.

اما گزارش های شکست خورده COVID آزمون تحت سلطه روز.

  • ESPN گزارش داد پنج فیلادلفیا فیلیز و سه نفر دیگر در این سازمان آزمایش مثبت و تسهیلات خود را در تمپا, فلوریدا. بسته شد.
  • به Tampa Bay Lightning نیز تعطیل تمرینات خود را پس از سه بازیکن تست مثبت است.

Dunedin و ویکی در حال کمتر از 10 کیلومتر از هم جدا. تمپا است که حدود 40 کیلومتر از هر دو.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"رعد و برق هستند و ثابت قدم در انجام تمام است که ما می توانیم برای اطمینان از سلامت و ایمنی بازیکنان ما کارکنان طرفداران و جامعه" خلیج تمپا GM Julien BriseBois در بیانیه ای گفت. "با یک افزایش قابل توجهی در موارد در شهر تمپا, Hillsborough شهرستان و ایالت فلوریدا ما التماس هر کس در منطقه خلیج به خصوص افراد جوان برای کمک به کاهش سرعت گسترش این بیماری همه گیر توسط مجدانه به دنبال توصیه های مقامات دولتی با پوشیدن یک ماسک تمرین های اجتماعی فاصله و در ادامه به شستن دست های خود را به طور منظم.

"ما نیاز به کار با هم به عنوان یک جامعه به سرعت گسترش یافته است."

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب