جو بایدن متحد می بیند ctq به عنوان کمتر به احتمال زیاد همسر در حال اجرا

توسط آلن فرهمواشنگتن (AP) — مینه سوتا بهداشت ، ctq به نظر می رسد کمتر به احتمال زیاد انتخاب برای تبدیل شدن به

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

توسط آلن فرهم

واشنگتن (AP) — مینه سوتا بهداشت ، ctq به نظر می رسد کمتر به احتمال زیاد انتخاب برای تبدیل شدن به جو بایدن همسر در حال اجرا خود را در انتخابات ریاست جمهوری بلیط های زیر در این هفته از مرگ یک سیاه پوست در بازداشت پلیس در مینیاپولیس کلیدی متحد سابق معاون رئیس جمهور گفت:.

تشکر. جیمز Clyburn D-S. C. روز جمعه به خبرنگاران گفته است که در حالی که او معتقد است Klobuchar است "کاملا" واجد شرایط به معاون رئیس جمهور: "این بسیار دشوار است که زمان برای او."

Klobuchar شد دادستان سال پیش در این شهرستان است که شامل مینیاپولیس. در طول این دوره بیش از بیست نفر — عمدتا اقلیت — درگذشت در برخورد با پلیس است. زیر عمل مرسوم در زمان او فرستاده موارد به گراند داوران به ارمغان آورد که هیچ اتهامات جنایی علیه هر یک از افسران درگیر است.

Clyburn که به نظر او یک "دل و روده احساس" نقش اساسی در کمک به یمن و تبدیل شدن به حزب دموکرات همه-اما-خاص ریاست جمهوری نامزد. Clyburn شماره 3 خانه رهبر حزب دموکرات و کنگره بالاترین-رتبه بندی سیاه و سفید داشتند ،

"بنابراین اغلب در سیاست زمان واقعا دیکته چیز است. باراک اوباما: فکر نمی کنم می توانست بدست منتخب چهار سال قبل از او انتخاب" Clyburn گفت: از رئیس جمهور سابق در یک کنفرانس تماس بگیرید. "و من نمی دانم که آیا او می تواند انتخاب کنید امروز."

Clyburn کمک به احیای بایدن را به شدت ضعیف مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در اوایل سال جاری, بلند کردن او را به یک پیروزی قاطع در کارولینای جنوبی اولیه است که در آن تعداد زیادی از رای دهندگان سیاه پوست بودند. که سوخت یک بایدن اجرا به یک رشته از پیروزی در دولت دیگر مسابقات که در نتیجه خود را در تبدیل شدن به حزب را presumptive نامزد.

در MSNBC بایدن گفت: تنش ها در مینه سوتا پس از مرگ جورج فلوید باید "چیزی برای انجام با همسر در حال اجرا."

فشرده اینکه فلوید را کشته و افزایش فشار به جای یک زن آمریکایی آفریقایی تبار در بلیط خود را بایدن گفت که او در مورد صحبت قرار دادن زنان از رنگ در دادگاه عالی و در کابینه اش. "و من نیز گفت: در حال حاضر وجود دارد که زنان از رنگ مورد نظر" او گفت:.

Klobuchar نیست پاسخ به یک درخواست جمعه توسط آسوشیتد پرس برای مصاحبه. در سی ان ان او sidestepped یک سوال در مورد معاون ریاست جمهوری و چشم انداز.

"او به بهترین تصمیم را در هر کس که می خواهد به حکومت با" او گفت: بایدن.

قبل از انتخاب شدن به مجلس سنا در سال 2006 Klobuchar که سفید است, صرف هشت سال به عنوان دادستان مینه سوتا بزرگترین شهرستان. بسیاری از بیش از بیست نفر که فوت طول پلیس برخورد در دوره تصدی خود را از مردم از رنگ با توجه به اطلاعات وارد شده توسط جوامع متحد علیه خشونت پلیس و اخبار مقالات نوشته شده توسط AP.

یک افسر درگیر در یکی از کسانی که در گذشته منجر به مرگ حوادث بود Derek چوین که دستگیر شد و به اتهام جمعه در این هفته مرگ فلوید. یک ویدیو نشان دادن فلوید شکایت که او نمی تواند نفس به عنوان چوین kneeled در گردن او کمک کرده است تا جرقه ناآرامی در شهرستانها در سراسر کشور.

چوین بود در میان شش افسران که از کار اخراج شده و به کشته شدن یک مرد در سال 2006 که بنا به گزارش چاقو دو نفر و پس از آن با هدف یک تفنگ ساچمهای در پلیس.

چوین را در سال 2006 مورد رفت و به هیئت منصفه پس از Klobuchar انتخاب شد و به مجلس سنا بود و در سمت چپ این شهرستان دادستان ، Mike Freeman, Klobuchar را به عنوان جانشین دادستان ساخته شده "همه دادستانی تصمیم گیری" در مورد چوین با توجه به Freeman بیانیه ای که Klobuchar را فراهم شنبه.

Klobuchar MSNBC گفت که او در حال حاضر معتقد است که این عمل از درخواست یک هیئت منصفه برای تصمیم گیری که آیا برای شارژ افسران اشتباه بود.

Klobuchar و 27 دیگر سناتورهای دموکرات نوشت: روز شنبه به وزارت دادگستری, حقوق مدنی, بخش درخواست آن را به بررسی "الگوها و شیوه های تبعیض نژادی و خشونت پلیس" توسط پلیس مینیاپولیس.

___

AP خبرنگاران سارا برنت در شیکاگو و خواهد Weissert در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب