جت های نا محدود در حال اجرا پشت Frank Gore به توافق برسند به شرایط یک سال معامله

نیویورک — در حال اجرا پشت Frank Gore موافقت کرده است به نظر در یک قرارداد یک ساله با نیویورک جتز عامل جلب Rose

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

نیویورک — در حال اجرا پشت Frank Gore موافقت کرده است به نظر در یک قرارداد یک ساله با نیویورک جتز عامل جلب Rosenhaus اعلام کرد.

گور که نوبت 37 روز پنجشنبه آینده پیوستن به یک جت backfield که همچنین شامل Le'Veon بل و پیش نویس دور چهارم انتخاب La'Mical Perine. گور سوم این است که در فوتبال حرفه ای عجله لیست با 15,269 متری.

جت تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است اعلام کرد امضای سهشنبه, اما آن را reunites گور با مربی آدم Gase برای آنها که او را با بازی در میامی در سال 2018 است. این دو نیز با هم در سان فرانسیسکو در سال 2008 زمانی که Gase شد حمله دستیار.

ESPN گزارش اولين توافق بین جت و گور که مسیرهای پیاده روی تنها Emmitt اسمیت (18,355) و والتر Payton (16,726) در کارگاههای عجله.

گور صرف در فصل گذشته با بوفالو, جایی که او برای یک حرفه ای-کم 599 متری در 16 بازی در حالی که به اشتراک گذاری backfield با rookie Devin Singletary. کهنه تا به حال دو touchdown اجرا می شود و همچنین 13 پاس به صورت 100 متری.

او خود را صرف 10 NFL فصل با سان فرانسیسکو پس از انتخاب شدن در دور سوم از دانشگاه میامی در سال 2005. گور سپس بازی سه فصل با ایندیاناپولیس قبل از بازی یک سال برای هر یک از میامی و بوفالو.

در گور آخرین توقف در شرق آسیا — او در حال حاضر تنها نمی شده است با جدید انگلستان — او می تواند کمک به نگه داشتن بل تازه در حالی که همچنین ارائه مشاوره به Perine. جت هم جاش Adams, ترنتون توپ کنت دیکسون و Jalin مور در فهرست.

Gase raved فصل گذشته در مورد گور حرفه ای و توانایی بازی در سطح بالا با وجود اینکه در سن و سال که اکثر بازیکنان NFL — اجازه دهید به تنهایی در حال اجرا پشت — طولانی بازنشسته شد.

"این باور نکردنی" Gase گذشته گفت: قبل از سپتامبر نیویورک بازکن فصل برابر بوفالو. "اگر شما به تماشای او را از روز و روز از, آن را نمی خواهد شما را متعجب. ما همیشه می گویند: "هی ما فکر می کنم شما باید امروز خاموش' و او را مانند "چهارشنبه من تمرین" و او می خواهد هر هرزه. شما در کامل پد و او را به رفتن در آن را مانند آن را در روز یکشنبه ، که فقط او چگونه به نظر می رسد.

"است که او همیشه بوده است. او عاشق فوتبال است. هیچ جای دیگر او می خواهم و نه از عمل زمینه gameday. همه چیز در مورد فوتبال او را دوست دارد."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب