گرجستان پرسنل پرستاری با خانواده پس از ویروس مستند - شنبه, 13 Jun 2020 PST

STONE MOUNTAIN, Ga. – نادیا ویلیامز فریاد می زد با تعجب و احساسات شنبه او به عنوان در آغوش او و مادرش برای او

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

STONE MOUNTAIN, Ga. – نادیا ویلیامز فریاد می زد با تعجب و احساسات شنبه او به عنوان در آغوش او و مادرش برای اولین بار پس از موافقت نزدیک به سه ماه پیش به زندگی در سالمند-مراقبت از تاسیسات که در آن او کار می کند.

پارک چشمه فقط در خارج از آتلانتا در زمان این روش غیر معمول داشتن تقریبا 70 کارکنان پناهگاه در محل پردیس برای محافظت از ساکنان آن از coronavirus. آن را برداشته است که محدودیت بیش از آخر هفته و ویلیامز و دیگر کارکنان به رهبری, صفحه اصلی برای اولین بار پس از 30 مارس.

"آن شوکه زیادی به من" ویلیامز, 30, گفت: در مورد دیدن مادرش. "من فکر نمی کنم من می خواهم به قادر به دیدن آنها را برای یکی دیگر از چند هفته."

خانه های پرستاری – در میان سخت ترین ضربه مکان توسط pandemic – را محدود به بازدید کنندگان و نمایش مردم برای ویروس. پارک چشمه' مدیران گفت: آنها می ترسید این استراتژی ممکن است به اندازه کافی برای نگه داشتن خود را بیش از 500 ساکنان امن است. اما کارکنان مستند بود که اندازه گیری آنها می تواند برای همیشه حفظ, گفت دانا مور افسر ارشد عامل این شرکت که صاحب پارک چشمه.

"این هفته 11," مور گفت: در زوم تماس شنبه.

در سراسر کشور coronavirus موارد در حال افزایش است تقریبا در نیمی از ایالات متحده با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل روند نگران کننده است که می تواند به شدت به مردم بازگشت به کار و سرمایه گذاری در طول تابستان است.

پارک چشمه بود تغییر به "مسئولیت شخصی و اقدامات ایمنی" مور گفت: از جمله نیاز به کارکنان به کروناویروس تست قبل از آمدن در روز دوشنبه.

بازگشت به خانه شنبه بود تلخ و شیرین برای کارکنان است که جمع آوری و در یک ناهار خود را قبل از خروج برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را. برخی گریه در آغوش گرفت و هر یک از دیگر. این شرکت به هر یک از آنها یک پلاک حک با نام خود و یک رکورد از خود گذشتگی: "COVID-19 پناهگاه در محل سال 2020 است."

"گاهی اوقات من گفت:" من نمی توانم این کار را انجام' " o'neil ماریوت یک تکنسین تعمیر و نگهداری, به یاد می آورد. اما او گفت: بقیه کارکنان به حمایت از او را به ماندن.

"من از هر کس در اینجا دلیل این که شما واقعا به من احساس مانند, خانواده," او گفت:.

کارکنان راه می رفت به دیدار با عزیزان به موسیقی و تشویق از پارک چشمه' مدیران. برخی از آنان در چرخ دستی های لود شده با کیسه های خرید از منابع آنها آورده بود برای حفظ آنها در طول مستند.

ویلیامز مراقبت های بهداشتی مدیر در پارک چشمه های آب خود را از دست رفته عروسی خواهر به پناهگاه در محل. او گفت که او نیز از دست رفته خنده با دوست پسر خود Lanre Adabale که او نیز وجود دارد به خوش آمد می گوید او و گفت: تجربه کرده بود تقویت رابطه خود را.

"این قربانی که او فقط به در محل کار به معنای زیادی به من," او گفت:.

کارکنان ماند که نشان دهنده کسری از پارک چشمه' عادی 300 نفر پرسنل است. یکی دیگر از 30 یا بیشتر از خانه کار می کرد اما اکثریت بودند furloughed.

مور گفت: ارشد برنامه به خانه به ارمغان بیاورد 90 درصد از furloughed کارکنان برگشت اما وضع خواهد شد برخی از مردم ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن