جورج توپ: چراغ سبز - Sat, 20 Jun 2020 PST

توسط جورج توپ W. Atlee Burpee Co. خوش آمدید به روز اول خود را از تابستان summer solstice زمانی که خورشید در ب

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

توسط جورج توپ W. Atlee Burpee Co.

خوش آمدید به روز اول خود را از تابستان summer solstice زمانی که خورشید در بالاترین پوشش گیاهی سبزترین, daylength طولانی ترین شب و کوتاه ترین–تابستان "نشست". آن تماس بگیرید "تابستان ممتاز" از آنجایی که ما بسیار خوشحال هستیم که ما سال طولانی ترین روز آمده است.

ما لبه downslope در حال حاضر به دسامبر انقلاب زمستانی. از امروز به بعد ساعت از نور روز را به تدریج کوتاه و شب های طولانی. گیاهان نیاز به کمتر از انرژی خورشیدی برای رسیدن; متوسط می آید بیشتر به بازی. این گیاه رشد کمتر فوری از آن باردهی–فردا آغاز خواهد شد به آرامی معتدل تر شب از زمان برداشت. سازمان دیده بان برای شب مه به افزایش از مراتع چمن و باغ.

اواسط ماه مارس را اعتدال بهاری همزمان با اعمال اقدامات ایمنی برای محافظت در برابر COVID-19 ویروس. به عنوان یک قاعده ما با توجه به محل اقامت ما به عنوان یک پناهگاه. پس بزرگ آمریکایی مستند این احساس در دوران بازداشت خانگی است. هنوز بهار به تدریج منتشر شد و نور آن در اندازه شاخه جوانه ها و جوانه. خورشید نشان داده است همه چیز زندگی در اطراف ما صبح و ظهر و شب. چراغ سبز به نظر می رسد برای شستن بیش از همه چیز و همه کس.

پدر و مادر و فرزندان خود را پیدا کرده اند الهام بخش و آزادی در حیاط خلوت. آنها حمام افتاب گرفتن در آب و هوای گرم خود را پر از کلروفیل و مراقبت از باغ جدید. پس از تمام تلویزیون شراب خواری-مشاهده و مخابرات هم روی صفحه نمایش سه بعدی به نظر می رسد کاملا نوآورانه و رنگ تا واقعی. ما کشف و در برخی موارد کشف, ما, متری, پارک ها و جنگل ها.

اگر سبز است رنگ اصلی مثل قرمز و آبی و یا زرد است و اولیه رنگ از جهان ما–طنین با زیبایی تغذیه و زندگی یک چیز ما نمی توانند زندگی بدون.

پر جنب و جوش تن از گیاهان و درختان را شامل می شود سبز, سبزی, طول موج نور که چشم ما بیشتر پاسخگو. سبز برانگیخته ما دستگاه بصری و تحریک نورون ما شبیه هیچ دیگر رنگ.

دانشمندان ترسیم مشترک و نسب و گیاهان و حیوانات و انسان بازگشت برخی از 4.75 میلیارد سال گذشته جهانی جد مشترک (LUCA) یک تک سلولی میکروب از آن تمام موجودات زنده بر روی زمین فرود قبل از گیاهان و حیوانات (از جمله ما) جدا تکاملی راه.

بر خلاف بسیاری از اجداد ما لوکا بود و نه خانواده سلطنتی یک swashbuckling جنگجو و نه مغول. فکر می کنم بیشتر یک قراردادی بنده دهقان یا برده–نمک زمین. در واقع ما اجدادی بی هوازی nonbreathing سلول های اقامت در زیراب گرمابی منافذ فروتن و در عین حال شور نقطه مبدا برای یک میکروب که اصل و نسب شامل تمام زندگی است.

پوشش گیاهی است پلی بین زمین, زمینی, زیست کره و جو–عظیم ایستگاه رله است که قطاری از نور خورشید و از طریق مارول از فتوسنتز تبدیل آن به انرژی شیمیایی که سوخت گیاهی رشد و تولید مثل و, توسط فرمت, نزدیک به 8 میلیارد انسان دیگر زندگی در این سیاره است. هیچ سبز بدون اکسیژن هیچ زندگی بدون ما.

سبز قوانین جهان است. تحقیقات جمع آوری شده از ماهواره ها ایجاد کرده است که گیاهان غالب lifeform از سیاره ما گاه زیست کره به نمایندگی از 81 درصد از زمین کل توده از 550 gigatons (550 میلیارد تن کربن. نزدیکترین رقیب باکتری (حدود 13 درصد) و قارچ (22 درصد). انسان توده .01 درصد گونه های گونه موریانه و کریل. تشویق کردن; به عنوان مصرف کنندگان از زندگی زمینی انسان بینظیر هستند.

برای aeons زندگی گیاهی شده است تحت محاصره از یک گرسنه گروه ترکان و مغولان از گیاه خوار شکارچیان از سوسک به فیل که مصرف هر snackable بیت از شاخ و برگ سبز و از بین بردن تمام حیات بر روی زمین.

برای هر گونه از گیاه سبز وجود دارد که پنج گونه از حیوانات است. از 6,836,330 گونه های جانوری 30 درصد در حال مستقیم کردن گیاه خوار و 40 درصد omnivores که شام خوردن بر روی هر دو سبزیجات و حیوانات. جلوگیری از یک "plantaclysm" گوشتخوار هستند (30%) که طعمه در گیاه خوار و همه چیز خوار می دانیم کاهش تعداد آنها تا گیاهان و درختان می تواند رشد و زنده ماندن. گوشتخواران نگه داشتن سیاره سبز.

این بیماری همه گیر است که توقیف ما در داخل خانه به کهکشان ما باز چشم به رنگ سبز قلمرو خارج از خانه ما یک نوع جدید از اتاق نشیمن که در آن در حالی که ما تمایل ما گیاهان ما سازنده شهروندان همه جانبه امپراطوری سبز.

جورج توپ است رئیس W. Atlee Burpee شرکت و رئیس جمهور گذشته آمریکا باغبانی جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب