تظاهرات به صورت مسالمت آمیز تظاهرات در سراسر شهرهای دوقلو شنبه

رهبران مذهبی از چندین جماعت در راهپیمایی سکوت روز سه شنبه در سنت پل به عنوان یک راه برای منعکس کردن "معشوق جام

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

رهبران مذهبی از چندین جماعت در راهپیمایی سکوت روز سه شنبه در سنت پل به عنوان یک راه برای منعکس کردن "معشوق جامعه" و عدالت اجتماعی عمل دوران حقوق مدنی در ایالات متحده است.

مربوطه مارس نیز برگزار شد در جنوب مینیاپولیس همراه 38 خیابان به خیابان های شیکاگو که در آن جورج فلوید درگذشت مارس 25 بعد از دوخته شدن رو به پایین توسط سه, مینیاپولیس, افسران پلیس برای نزدیک به دو ساعت با وجود درخواست خود برای متوقف کردن و که او نمی تواند نفس بکشد.

رهبری محلی سیاه روحانیت راهپیمایان در خیابان ملاقات کرد در Gordon Parks دبیرستان در Griggs خیابان راه می رفت و در وسط به طور موقت بسته خیابان دانشگاه. آن به پایان رسید چند بلوک دور در سوار هدف فوق العاده که تبدیل به کانون اعتراض شورش و غارت در هفته گذشته در سنت پل زیر فلوید مرگ است.

"ما می دانیم که همه ما در حال صدمه زدن و همه ما می خواهیم عدالت" گفت: Stacey L. Smith, پاستور و ریاست بزرگتر از سنت جیمز آفریقایی Methodist Episcopal Church — 130 سال از تاریخی سیاه و سفید در کلیسای سنت پل قدیمی Rondo محله. "و این چیزی است که امروز مورد است. ما دعا می کنیم که در آن شفا است که از امروز شروع میشود. ما در حال رفتن به فرمان و اعلام امروز."

روحانیون عضو از سراسر منطقه پیوست توسط صدها نفر به عنوان آنها در ماه مارس گذشته از خرابه های سوخته کسب و کار در امتداد خیابان دانشگاه. W. در "سکوت روحانیت مارس" از Gordon Parks دبیرستان به میدوی هدف در سنت پل در شنبه 2 ژوئن 2020. ماه مارس بود که در پاسخ به مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس افسران و پس از آن جنگ داخلی شود. (جان Autey / پایونیر پرس)

St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell و, St. Paul رئیس آتش نشانی بوچ جوهر راه می رفت در کنار روحانیت نفر در طول ماه مارس بود که یکی از چندین تظاهرات مسالمت آمیز برگزار شد و در سراسر شهرهای دوقلو در روز سه شنبه.

در دولت و کنگره جمعیت تخمین زده می شود تا 3000 نفر جمع شده بودند در مقابل چمن و مراحل را برای تحصن در سازمان توسط یک دوجین دانش آموزان دبیرستانی از سراسر منطقه مترو.

هزاران نفر از مردم جمع آوری در دولت و کنگره آمریکا در سنت پل در طول یک تظاهرات در روز سه شنبه, ژوئن 2, 2020 در اعتراض به مرگ جورج فلوید که پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس در مه 25. (نیک فرارو / پایونیر پرس)

همچنین روز شنبه بعد از ظهر چند صد نفر از معترضان — که برخی از آنها مهاجرت بیش از کاپیتول — برگزار می شود "صحبت کردن" در Kellogg بلوار در مقابل سنت پل شهرستان سالن و Ramsey County Courthouse.

سخنرانان شامل حقوق مدنی وکیل Nekima لوی-آرمسترانگ و بستگان مارکوس طلایی که شد کشته در برخورد با سنت پل پلیس در سال 2015 و برایان Quinones که کشته شد ریچفیلد پلیس پس از تعقیب و گریز پلیس در سال 2019.

طلایی عمه سکس Cullars-Doty گفت: او را تبدیل به 30 سال در روز سه شنبه. او خواندن نام افراد کشته شده در برخورد با سنت پل ، معترضان فریاد می زدند: نام پشت.

Cullars-Doty گفت: او نمی خواهید برای دیدن St. Paul افسران پلیس در نظر گرفتن زانو برای "عکس-op" با اشاره به یک عکس در این بخش به اشتراک گذاشته شده در آن در Facebook صفحه: دوشنبه از افسران در یک زانو طول یک تظاهرات مسالمت آمیز در مقابل مینه سوتا فرماندار اقامت.

'چشم ما باز'

در دانشگاه خیابان Axtell گفت: در حال حاضر یک "لحظه ای سرنوشت ساز برای پلیس در آمریکا است."

"ما باید برای شروع اتصال در سطح بسیار بالاتر با جامعه ما," او گفت:. "ما یک سابقه قوی در St. Paul اداره پلیس انجام است و این فرصتی است برای ادامه به انجام این کار — ساخت بیشتر روابط و واقعا نشان می دهد که جامعه ای که ما چشم باز و گوش ما باز هستند و مهمتر از همه قلب ما باز برای روشن تر و بهتر از روز است."

ارتش سربازان گارد ملی دست از آب بطری در اعتراض به دولت غیرقانونی در سنت پل در سه شنبه, ژوئن 2, 2020, پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مه 25. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

پیاده روی گذشت چندین سابق کسب و کار است که در حال حاضر آوار از پنج شنبه شب آتش سوزی آتش سوزی.

بیانیه جمعی

خارج از هدف فروشگاه کشیش جیمز توماس کوه الیوت کلیسای باپتیست در Rondo محله گفت: کسانی که جمع شده بودند که راهپیمایی سکوت بود "ما لینک به تاریخی مجازات مردان آفریقایی-آمریکایی. اما این بار به جای استفاده از یک طناب و یک درخت ما شاهد یک افسر پلیس با استفاده از زانو خود را در حالی که یک مرد سیاه و سفید گذاشته و در قطره قطره شدن."

به عنوان یک مجموعه او گفت: روحانیت است "عموم برگزار صلح ما است."

"اما ما چیزی برای گفتن," او گفت:. "ما سکوت مارس است که ما بیانیه جمعی که ما می دانیم درد و رنج در شهرستانها ما. ما سکوت مارس است ضعف ما است که برای چند روز ما بهترین سلول های ما شد بدترین سلول. ما سکوت مارس است اعتراض به خشونت و غارت و تهاجمی انجام ندادی. به عبارت دیگر همه خشونت باید پایان یابد."

سکوت مارس یک "ترومپت تماس بگیرید که عدالت باید رول کردن مثل آب و عدالت مانند توانا بخار" او ادامه داد. "آیا نمی شود فریب خورده — سکوت ما این است که از حوصله و ضعیف است. ما مارس در سکوت برگزار شد تا نشان دهد که ما مصمم هستند که تغییر باید اتفاق می افتد و که عدالت باید انجام شود."

فردریک Melo کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن