دموکرات ها: اخراج ناظر بود به دنبال به عربستان اسلحه فروش

توسط MATTHEW لیواشنگتن (AP) — دموکرات کنگره می گویند وزارت امور خارجه دیده بان اخراج توسط رئیس جمهور دونالد مغ

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

توسط MATTHEW لی

واشنگتن (AP) — دموکرات کنگره می گویند وزارت امور خارجه دیده بان اخراج توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته بود بررسی امکان بی مناسبتی در فروش اسلحه به عربستان سعودی در سال گذشته با اضافه کردن سوال جدید به ناظر ناگهانی اخراج.

دموکرات روز دوشنبه گفت که رییس بازرس کل استیو Linick شد کاوش چگونه وزارت امور خارجه تحت فشار قرار دادند از طریق 7 میلیارد دلار عربستان اسلحه فروش بیش کنگره اعتراض. دموکرات ها که قبلا پیشنهاد اخراج شده اند ممکن است به Linick را بررسی اتهامات که وزیر امور خارجه مایک Pompeo ممکن است نادرست دستور داد کارکنان برای اجرای کارهای شخصی برای او.

Linick اخراج اواخر جمعه می آید و در میان نگرانی های گسترده تر بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن را حذف بازرسان به طور کلی در حوزه های مختلف اجرایی بخش. مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: او از دست داده بود اعتماد به نفس در کسانی که از کار اخراج شده اما داده نشده است دلایل خاص که قانونگذاران از هر دو طرف انتقاد کرده اند.

Pompeo, گفت واشنگتن پست روز دوشنبه که او توصیه کرده بود به تهمت که Linick برداشته شود چرا که او "تضعیف" وزارت امور خارجه ماموریت, اما او نمی خواهد جزئیات آدرس و جز به آن می گویند نمی شد در اقدامی تلافی جویانه برای هر بررسی است.

"این ممکن نیست که این تصمیم یا توصیه من به جای رئیس جمهور بلکه بر اساس هر گونه تلاش برای مقابله به مثل برای هر بررسی که در جریان بود و یا در حال حاضر در رفتن" Pompeo گفت: پست و اضافه کرد که او نمی دانست اگر Linick را به دنبال شده بود به امکان بی مناسبتی در بخشی خود را.

وزیر امور خارجه برای مدیریت برایان Bulatao گفت: پست است که اعتماد به نفس در Linick آغاز شده بود به افول پس از نشت به رسانه ها در سال گذشته حدود یک IG تحقیقات سیاسی به اقدامات تلافی جویانه علیه شغلی کارکنان سیاسی انتصاب. زمانی منتشر شد که گزارش انتقادی از چندین سیاسی انتصاب برای عمل داشتن در برابر حرفه مقامات تلقی ناقص و وفادار به مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن تایید دوشنبه که او از کار اخراج Linick در Pompeo درخواست.

"من حق مطلق به عنوان رئیس جمهور به فسخ. من گفت که او را منصوب?' و گفتند: رئیس جمهور اوباما.' به من گفت: نگاه من خاتمه او را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید است.

الیوت انگل رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: "مشکل است که Linick اخراج شد قبل از اتمام عربستان بررسی است. انگل به نام به حال برای این کاوشگر پس از Pompeo در مارس 2019 استناد به ندرت استفاده می شود ماده در قانون فدرال برای دور زدن کنگره بررسی از فروش اسلحه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی.

"دفتر بررسی شد — در صورت درخواست — مغلوب ساختن پیشی جستن را ساختگی اعلام شرایط اضطراری به طوری که او می تواند به ارسال سلاح به عربستان سعودی گفت:" Engel, D-n. y. "ما لازم نیست که تصویر کامل نشده ولی این مشکل که وزیر Pompeo می خواستم آقای Linick تحت فشار قرار دادند و قبل از این کار می تواند تکمیل شود."

به نام او برای وزارت امور خارجه به نوبه خود بیش از سوابق مربوط به Linick را شلیک که او و نماینده دموکرات در کمیته روابط خارجی سنا دیابت باب منندز از نیوجرسی تا به حال خواستار آن شدند در روز شنبه.

مجلس نانسی پلوسی گفت: آن را "نگران کننده" برای دیدن گزارش می دهد که شلیک شده اند ممکن است در پاسخ به Linick بررسی به عربستان در ایران. در نامه ای به ناروا او خواستار توضیح.

"این حذف بخشی از یک الگوی تضعیف یکپارچگی این بازرسان به طور کلی و در نتیجه دولت ما" پلوسی نوشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن به اطلاع کنگره از اخراج به عنوان مورد نیاز است. اما پلوسی گفت: آن ضروری بود که او ارائه "دقیق و قابل توجیهی برای حذف" قبل از پایان 30 روز بررسی دوره است.

در ضمن تهمت متحد سن. چاک Grassley R-آیووا است که تحت فشار قرار دادند برای حفاظت از بازرسان به طور کلی تجدید فراخوان برای کاخ سفید برای توضیح واخراج از Linick و قبل از آن فردی گری از جامعه اطلاعاتی ناظر روبروست.

"یک بیان از دست داده و اعتماد به نفس و بدون توضیح کافی برای تحقق الزامات IG اصلاحات قانون" Grassley گفت: در نامه ای به مغلوب ساختن پیشی جستن. "این است که در بخش بزرگی چون کنگره در نظر گرفته شده که بازرسان به طور کلی تنها برداشته شود زمانی که وجود دارد این است که شواهد روشنی از unfitness, تخلف و یا عدم انجام وظایف اداری."

بیش از آخر هفته در کنگره دستیاران پیشنهاد کرده بود که ممکن است باعث یک کاوشگر به اتهاماتی که وزیر دستور داده بود یک کارمند به انتخاب کنید تا مواد غذایی جمع آوری و خشک تمیز کردن برای او و همسرش و مراقبت از سگ خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او اعتنا نمیکند با اتهامات و ناآشنا با هر تحقیقات Linick به Pompeo.

"آنها به زحمت او را به خاطر داشتن کسی راه رفتن سگ خود را?" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اولویت هستند واقعا خراب کرد."

"من می خواهم به جای او بر روی گوشی با برخی از رهبران جهان از او شستن ظروف" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است.

در حالی که مشکل ساز از جمله اتهامات بعید است که به نتیجه در هر نوع شدید و در نتیجه در برابر Pompeo اگر ثابت صحیح است. پیدا کردن از ناشایستگی در عربستان, فروش سلاح می تواند جدی تر است.

انگل و دیگر دموکرات کنگره وحشت زده شد زمانی که Pompeo اطلاع کنگره تصمیم به استفاده از اورژانس گریز در کنترل صادرات اسلحه عمل به حرکت به جلو با فروش 7 میلیارد دلار در دقت هدایت مهمات دیگر بمب و مهمات و هواپیما تعمیر و نگهداری و حمایت از عربستان سعودی به همراه امارات متحده عربی و اردن بدون قانونگذاران' تصویب.

این قانون نیاز به کنگره برای مطلع شدن از پتانسیل فروش اسلحه به بدن این فرصت را برای جلوگیری از فروش می باشد. اما این قانون همچنین اجازه می دهد تا رئیس جمهور به چشم پوشیدن که روند بررسی با اعلام شرایط اضطراری که نیاز به فروش ساخته شده "در منافع امنیت ملی ایالات متحده است."

در اطلاع رسانی Pompeo گفت که او تا به حال ساخته شده تعیین "که یک اورژانس وجود دارد که نیاز به فروش فوری" سلاح "به منظور جلوگیری بیشتر از بدگویی نفوذ دولت ایران در سراسر منطقه خاور میانه است."

آن را به عنوان دولت به استقبال روابط نزدیک با عربستان سعودی بر کنگره اعتراضات به ویژه پس از قتل جمال Khashoggi آمریکا مبتنی بر ستون نویس واشنگتن پست توسط عربستان عوامل در اکتبر 2018.

وجود سابقه برای استفاده اضطراری معافیت برای فروش سلاح به عربستان سعودی است. رونالد ریگان رئیس جمهور به استناد آن در 1980s و رئیس جمهور جورج دبلیو بوش و جورج دبلیو بوش از آن استفاده می شود برای فروش قبل از جنگ خلیج فارس در سال 1991 و 2003 در جنگ عراق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن