واقعی دنیای اقتصاد: قبل از اینکه ما به رخ کشیدن, اجازه دهید به بررسی حقایق

در زمان قطعیت آن را محتاطانه به دقت و توجه در پیش بینی. این درست است به خصوص زمانی که مورد مباهات خود و موفقیت

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

در زمان قطعیت آن را محتاطانه به دقت و توجه در پیش بینی. این درست است به خصوص زمانی که مورد مباهات خود و موفقیت در یک فرایند است که به وضوح به مراتب از پایان آن است. بعلاوه crowing در مورد انتظار موفقیت برخی از اقدامات جدید برای مقابله با بلندی اما کاملا بی سابقه مشکل احمقانه و خطرناک است.

ادوارد Lotterman

این ایده ها به ذهن آمد در هفته گذشته در واکنش به دو نمونه از پر اب و تاب اعتماد بیش از حد

برای اولین بار بود که یک op-ed در مارس 5, واشنگتن پست که در آن فرمانداران جمهوریخواه از پنج پیوسته متحده, Arkansas, میسوری, آیووا و نبراسکا و وایومینگ لاف زدن در مورد تصمیم گیری های خود به اعمال هر گونه محدودیت در کسب و کار و فعالیت های فردی در مواجهه با COVID-19. در حال حاضر این کشورها در حال آماده آنها می گویند به ملت را در بازگشت به رشد است. آن را ناعادلانه می گویند که تن قطعه شد و از خود راضی.

دوم شد و متفرقه نظرات توسط وال استریت ناظران تحسین فدرال رزرو برای اعلام یک مجموعه ای از پول-ایجاد و مستقیم برنامه های وام دهی. این اقدامات بسیار فراتر از هر چیزی ما بانک مرکزی انجام داده است و از زمان تأسیس آن در سال 1914. برنامه های این صاحب نظران می گویند را سپر اقتصاد ما از هر گونه آسیب ناشی از COVID همه گیر و وثیقه مسائل.

واکنش من بود و من اغلب شنیده ام از مادرم; "نمی شود باد می وزد!"

بیایید شروع با دولت فرمانداران. آنها ادعا می کنند: "ما همه ما نگه داشته متحده باز برای کسب و کار ... جمعی ما تجربه تضمین می کند که سهم ما نسبت به بازگشایی ملت ما اقتصاد با ثبات و امن و با دوام ... رویکرد ما ایجاد کرده است یک مدل برای موفقیت است که می تواند در سراسر کشور است."

آنها می گویند: "ما متحده باید به طور همزمان رتبه پایین در نظر عفونت و نرخ مرگ و میر." است که به سادگی درست نیست به غیر از وایومینگ. در آن نازک-جمعیت دولت که در آن اجتماعی فاصله است که به صورت طبیعی از زندگی خود مورد رای دادن در هر 100000 نفر است که تنها نیم است که از کالیفرنیا و 43 درصد از مینه سوتا است. نرخ مرگ و حتی پایین تر در 20 درصد و 13 درصد بود. این و پس از آن تعداد افراد ثبت شده در مارس 7. آن می تواند ادعای موفقیت این دور.

اما آیووا و نبراسکا انجام می دهند که همه به خوبی. آیووا را مورد نرخ 2.1 بار به عنوان بالا به عنوان سوتا, 2.3 بار در کالیفرنیا و 1.8 بار اوهایو. نبراسکا مربوطه تقسیم عددی بر مضرب 2.2 و 2.4 و 2.0 بار به عنوان بالا مربوطه به همان سه متحده است که تا به حال رسمی بسته شدن سفارشات.

نرخ مرگ و تا حدودی پایین آیووا در 81 درصد از مینه سوتا 115 درصد از کالیفرنیا و 67 درصد است که از اوهایو. برای نبراسکا مربوطه درصد 51 و 73 و 43.

دوباره, این است که برای آخرین شماره. اما اگر یکی به نظر می رسد در این الگوها در طول زمان آیووا و نبراسکا به سادگی در حال فرار سه stay-در-خانه متحده توسط یک تا 10 روز است. برای مثال آیووا مرگ و میر در مارس 7 یکسان بود که به مینه سوتا در مارس 4.

میسوری را الگوهای کمی متفاوت است. آن را تا به حال مورد نرخ دو بار که از مینه سوتا یا کالیفرنیا به اواخر مارس باقی مانده است و بالاتر از آنها را تا زمانی که ممکن است 6. در حال حاضر با مینه سوتا Stearns county مرغ موارد اضافه شده در کشور ما بالاتر است و کالیفرنیا برابر "به من نشان بده دولت است." میسوری نرخ مرگ شده اند بالاتر از کالیفرنیا از اوایل ماه آوریل و تاخیر سوتا حدود یک هفته است.

به طور مشابه, آرکانزاس, مورد نرخ بیش از مینه سوتا را تا زمانی که ممکن است 1. شش روز بعد از آن ما در حال 40 درصد بالاتر است. کالیفرنیا باید فقط با کوچکتر دولت است. نرخ مرگ و میر برای آرکانزاس شده اند قابل ملاحظه ای پایین تر, همه, همراه, و در حال حاضر یک سوم از مینه سوتا است.

از آن آسان است برای دریافت فرو رفته در اعداد است. علاوه بر این بزرگ وجود دارد تغییرات در تست نرخ بین کشورها و در چه مرگ و میر نسبت به مینه سوتا و زمانی که گزارش شده است. بنابراین دام "کاذب دقت" در یمن ،

نکته اساسی این است که پنج کشور با preening فرمانداران به وضوح انجام داده اند بهتر از بقیه ملت از نظر نرخ COVID عفونت و مرگ و میر. آنها سقوط به مرکز بسته. و پس از نمایی افزایش الگوها در همه کشورها نیست دقیقا مرحله به مرحله با یکدیگر مقایسه عملکرد نسبی باید صبر کنید تا کل چرخه را از طریق.

متحده به فکر تغییر سیاست می توانید نگاهی به این پنج همراه با همه دیگران است. اما آنها باید نگاه واقعی نرخ ها و الگوها در طول زمان نادیده گرفتن غلط می بالد از این فرمانداران. علاوه بر این کشورهای دیگر محتاطانه در نظر گرفتن مشاوره از اپيدميولوژيستها و دیگر کارشناسان بهداشت عمومی و همچنین به عنوان تاریخ است.

در نقطه دوم ادعای انتظار موفقیت فدرال رزرو vulture از برنامه های جدید می آید متفرقه از صاحب نظران برخی از معروف و دیگران نیست. تغذیه مقامات خود مراقب هستند اگر چه برخی از اظهارات صندلی جروم پاول و چند منطقه رؤسای بانک ها, به نظر من بیش از حد اعتماد به نفس.

البته هیچ بانکدار مرکزی همیشه می گفت "ما از رهبری برای شرایط سخت رکود است." کمک خواهد کرد که رسوب یکی. اما با عفونت هنوز در مراحل اولیه رشد در آمریکای لاتین و آفریقا و روسیه و آسیا همراه با اشتباه در سیاست های ایالات متحده چگونه همه گیر خود را به نوبه خود ناشناخته است. علاوه بر این هیچ سابقه ای در همه برای رفتن برای بینش به اثرات جهانی همه گیر در یک unprecedently یکپارچه اقتصاد جهانی است. اقتصاد جهان در سال 2020 است آنچه در آن بود در سال 1918 زمانی که آخرین جهانی همه گیر رسید.

رفتن و در عین حال این همه مطرح می شود پس از مالی افتضاح آشکار از سال 2007 از طریق 2009. که منجر فدرال رزرو به فشار نرخ بهره پایین تر از در هر زمان و در هر کشور صنعتی در تاریخ مدرن است. آن را برگزار کرده است و آنها وجود دارد به صورت بی سابقه ای در طول زمان. به فرض که ما حتی می دانم که در حال حاضر اثرات پر از دهه گذشته COVID کنار مزخرف است. که ما می تواند استفاده از چنین پشتیبانی گیری به عنوان یک راهنمای برای چگونه در پنج سال آینده گشوده خواهد شد خطر ناک است سطح از غرور. ما در نا معلوم و توفانی مالی دریاها. همه ما نیاز به به رسمیت شناختن آن است.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب