Maple Leafs' فردی اندرسن مشتاق برای برخی از تابستان هاکی

Maple Leafs دروازه بان فردی اندرسن با اعتماد به نفس است NHL و NHL بازیکنان در ارتباط خواهد بود قادر به کار کرد

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

Maple Leafs دروازه بان فردی اندرسن با اعتماد به نفس است NHL و NHL بازیکنان در ارتباط خواهد بود قادر به کار کردن یک معامله در COVID-19 پروتکل ها و چانه زنی جمعی مسائل در زمان برای باز کردن در لیگ اردوهای تابستانی در جولای 10.

اندرسن در تورنتو پس از گذراندن بخشی از NHL coronavirus مکث در آریزونا با Auston ماتیوز هشدار داد هر چند که "همه چیز" را حس کرده است و قبل از او قرض شخصی خود رای و حمایت از هر گونه توافق است.

"ایمنی آینده CBA مسائل, همه چیز, و اگر ما می توانید موافقت کنید روی آن را با لیگ, من با اعتماد به نفس ما می توانیم یک رای. من می خواهم به بازی من نمی خواهم برای نشستن و زباله تابستان" اندرسن گفت: در برگها کنفرانس تلفنی سه شنبه بعد از ظهر.

NHL باقی مانده در فاز 2 آن در چهار فاز بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل های. اندرسن و برگها شده اند قادر به کار کردن در گروه های کوچک تر از اوایل ماه ژوئن با فاز 3 — تغییر برای گروه های بزرگتر و تیم کامل شیوه های برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 10.

NHL انتظار به سر فصل آن در اوایل ماه اوت پس از یک لیگ-دستور توقف مارس 12. برگها در حال برنامه ریزی به صورت Columbus Blue Jackets در پنج بازی در دور زمانی که برنامه می کند رزومه با 24 تیم حذفی بر اساس دو در عین حال-به-می شود-اعلام کرد hub شهرستانها.

NHL و nhl on nbc هنوز اتو کردن برخی از جزئیات در بازگشت به بازی از جمله هویت از دو hub شهرستانها و همچنین CBA جزئیات مانند زمان امضای پاداش رایگان آژانس کلاه سقف و مسائل دیگر.

"وجود دارد چند چیز است که باید نمیفهمد" اندرسن گفت. "هنگامی که این مراکز در حال نمیفهمد و همه چیز بسته رویداد ما باید اشکالی ندارد."

تورنتو و ادمونتون در رقابت باقی می ماند به عنوان یکی از دو مرکز شهرستانها; لاس وگاس شیکاگو و لس آنجلس هستند ،

تورنتو شاهد کاهش در تعداد coronavirus موارد و مرگ و میر در حالی که ادمونتون نیز بوده است ستایش برای دست زدن به آن از بیماری همه گیر. گزارش ها حاکی از شنبه که ادمونتون ارتباط به عنوان یک مرکز شهر افزایش یافته است در گذشته چند روز در بحث بین NHL و nhl on nbc.

اندرسن در ضمن به دنبال به جلو به رو کلمبوس هنگامی که زمان می آید و احساس او را قادر به حفظ تناسب اندام خود را به سطوح با وجود نداشتن یک بازی در بیش از سه ماه.

او صرف بخشی از مکث با ماتیوز در خانه اش در آریزونا — دو نشان داده شده است با داشتن سرگرم کننده در یک استخر با اندرسن راه اندازی متیوز با alley-oop غوطه دادن — و گفت: هر دو او و ماتیوز قادر به اسکیت بازی کردن در طول اقامت خود در آن وجود دارد.

اندرسن خودداری از اظهار نظر در این گزارش ماتیوز تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 اما می گویند او در آریزونا طول سنبله اخیر در coronavirus موارد در دولت است.

"من در کالیفرنیا به دیدن من مربی من در اطراف برای هر یک از آن" اندرسن گفت. "با Auston ما در تلاش برای به اشتراک گذاشتن سرگرم کننده ما تا به حال به پایین وجود دارد. ما به همراه بزرگ است و ما سعی کردیم به بهترین از آن (مکث). مادر خود را به یک محل عالی وجود دارد و من خوش شانس می شود قادر به بازدید از یک محل است که می خواهم."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اندرسن اضافه شده او شده است در تورنتو "کمی" و در حال آماده سازی برای بازگشت از NHL فصل.

"ما می توانیم کار در حال حاضر و من احساس می کنم من قادر به نگه داشتن من شکل اما من زمان که یک چیز است که باعث می شود تفاوت. هنگامی که ما بچه ها به سرعت عادی خواهد شد که بزرگترین چیزی که برای من" اندرسن گفت.

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب