Dellawar El-Tayyab: می تواند وجود داشته باشد بدون همراه شدن بدون اصلاحات

برای دهه تصویری دوربین های اسیر حوادث خشونت پلیس مربوط به مردم از رنگ. در عین حال با وجود این سابقه مستند از ظ

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

برای دهه تصویری دوربین های اسیر حوادث خشونت پلیس مربوط به مردم از رنگ. در عین حال با وجود این سابقه مستند از ظلم و ستم ما سیستم عدالت کیفری شکست خورده است را به عدالت و پاسخگویی به قربانیان و سیاستگذاران شکست خورده اند برای پایان دادن به نژادی و بی عدالتی در سراسر امریکا است.

در حال حاضر در میان معترضان با پلیس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس ما دوباره به نام برای تبدیل کشور ما و التیام جوامع ما.

در سال 1992 هنگامی که یک هیئت منصفه تبرئه افسران که بیرحمانه او را ضرب و شتم رادنی کینگ معروف پرسید: "می توانید همه ما همراه؟" به نظر می رسد که در حال حاضر پاسخ غمگین است که هنوز هم هیچ. ما نمی توانیم. آن را نمی ممکن است به "همراه" زمانی که جورج فلوید آخرین کلمات بود: "من نمی توانم نفس بکشم."

حقیقت این است که نژادی و بی عدالتی و نابرابری نژادی, سفید برتری و خشونت پلیس بوده است از آنجا که کشور ما تاسیس. برای رسیدگی به این حقایق دردناک ما باید یک نگاه سخت در تاریخ ما و خودمان. ما باید منعکس ما مطبوع و گرد هم می آیند در اطراف ارزش های مشترک از برابری و عدالت است.

هر چند این نمی تواند یک شبه اتفاق می افتد ما باید شروع به در حال حاضر و با فوریت به زندگی در واقع در آن بستگی دارد. ما نمی توانیم و نباید خاموش ماندن. حتی به عنوان شهرهای ما شده اند به آتش کشیده شد با خشم آمریکایی ها باید دست به دست هم به درمان هر یک از دیگر زخم و آدرس سیستمیک نژاد پرستی. ما باید در پیدا کردن راه برای آوردن تغییر در مبارزه برای برابری.

نقطه شروع مهمی برای یادگیری در مورد تاریخ سیاه در امریکا از برده داری تا به امروز. کتاب از جمله Ibram X. Kendi را "مهر از شروع: تاریخ قطعی ایده های نژادپرستانه در آمریکا" و میشل الکساندر "جدید Jim Crow: جرم حبس در سن Colorblindness" به ما کمک می کند درک عمیق چگونه مشکل است.

ما باید بپذیریم که ما یک ملت بزرگ نیاز به توبه و شفا و بخشش و عدالت است. تنها با پذیرش وجود سیستمیک نژادپرستی می تواند ما را در مقابله با آن در همه اشکال آن و آماده برای شفا و رشد مورد نیاز در هر دو فردی و اجتماعی سطح.

ما نیز باید تشخیص دهد که آمریکایی ها با بهره مندی از امتیاز روزانه در راه های بی شماری. این سیستم کمک می کند تا حفظ یک سلسله مراتب نژادی در این کشور است که اجازه می دهد تا چیزهایی مانند خشونت پلیس وجود داشته باشد در وهله اول.

در نهایت ما باید تبدیل به متحدان به مظلوم جوامع است. که به معنی رسیدن به همکار, اعضای جامعه, برگزاری تاون هال جلسات و کار به رسمیت شناختن یکدیگر و درد و ترس. بیایید با هم کار کنند به آمده تا با راه حل هایی که در نظر هر کس نیاز دارد.

به عنوان #JusticeForFloyd ادامه تظاهرات ما اجازه اکو خواستار عدالت و برابری در حالی که محکومیت نفرت و خشونت در همه اشکال. بیشتر نفرت ثابت نیست و هر چیزی را ما مشکلات موجود بدتر است. تنها عشق و محبت می تواند به جوامع ما با هم.

در سخنان مارتین لوتر کینگ جونیور "مرد باید تکامل برای تمام بشر تعارض یک روش که رد انتقام پرخاشگری و مقابله به مثل. پایه و اساس چنین روشی این است که دوست دارم."

ما واقعا یک ملت نیاز به تکامل و دوست دارم نه فقط برای خودمان بلکه برای جوامع در درد. اجازه بدهید به ما نشان می دهد هر یک از دیگر — و این دنیا — که ما می توانیم بالا این لحظه.

حمیرا Dellawar و Hassab ال-Tayyab کار برای دوستان در کمیته قوانین ملی. Dellawar هماهنگ کننده آن پیشگیری و حفاظت کار در گروه ال-Tayyab است آن قانونی مدیر برای سیاست های خاورمیانه ای. نظرات بیان شده در این op-ed لزوما نشان دهنده این سازمان در ارتباط هستند ، این ستون ویرایش توسط مترقی پروژه های رسانه ای است که اجرا شده توسط مترقی مجله و توزیع شده توسط تریبون سرویس خبری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن