آنچه شما نیاز به دانستن پیش از این آخر هفته ماهیگیری بازکن

متاسفانه برای Minnesotans ماهیگیری بازکن سیستم ایمنی بدن است به این بیماری همه گیر کوروناویروس. به عنوان مشتاق

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

متاسفانه برای Minnesotans ماهیگیری بازکن سیستم ایمنی بدن است به این بیماری همه گیر کوروناویروس.

به عنوان مشتاق ماهیگیران تفننی در سراسر کشور آماده شدن برای این رویداد سالانه که وزارت منابع طبیعی مینه سوتا است تشویق مردمی به ماهی "به خانه" در این آخر هفته

"این است که زمان برای سفر در مسافت های طولانی به ماهی پس از سفر می تواند گسترش COVID-19 به خصوص برای جوامع روستایی است که ممکن است بیشتر ویروس-جمعیت های آسیب پذیر," DNR کمیسر سارا Strommen گفت.

دقیقا چه معنا است ؟ در اینجا برخی از سوالات متداول که مردم آماده برای دریافت کردن در آب:

از کجا می توانم سفر ؟

با توجه به DNR دستورالعمل Minnesotans فقط باید تا آنجا که آنها می توانند سفر و بازگشت در یک مخزن گاز (یا با هر بار شارژ الکتریکی خودرو). برای کسانی که زندگی در شهرهای دوقلو است که به احتمال زیاد بیش از nixes هر گونه گسترده سفر شمال.

می توانید من را به داخل کابین ؟

بله اگر DNR مقامات یادآوری ماهیگیران تفننی است که اقامت در خانه سفارش شده است که در اثر تا 18 مه و سفر به داخل کابین نمی افتد تحت پوشش از سفر ضروری است. در حالی که ماندن در خانه سفارش نمی کند منع سفر به کابین آن به شدت خواستار Minnesotans به اقامت در محل اقامت اولیه.

چگونه بسیاری از مردم در هر قایق ؟

کسی در آب تنها باید در یک قایق با مردم در خانواده خود را فوری. تعداد کسانی که به وضوح متفاوت خواهد بود. و شما باید با حفظ حداقل شش فوت فاصله از قایق دیگر در تمام زمانها.

اگر چه من نیاز به طعمه?

در حالی که اکثر طعمه مغازه ها باز خواهد بود این آخر هفته DNR مقامات در حال تشویق Minnesotans را به تمام منابع خود را با آنها. این است که برای محافظت از جوامع روستایی از گسترش COVID-19. شما همچنین باید سعی کنید برای جلوگیری از توقف در ایستگاه های گاز و فروشگاه های مواد غذایی در صورت امکان.

آیا من می توانم اقامت در رفت و آمد مکرر ؟

وجود دارد از لحاظ فنی هیچ چیز متوقف کردن خانواده ها از ماندن در رفت و آمد مکرر در این آخر هفته پس بیشتر باز هستند و در نظر گرفتن رزرو. که گفت: به دلیل Minnesotans در حال تشویق به ماندن در خانه آن است که احتمالا بهترین ایده است.

خواهد میله بود باز ؟

هیچ. حتی اگر دولت به آرامی آغاز روند بازگشایی در این هفته در فرد خدمات در کافه ها و رستوران ها است که هنوز هم محدودیت. این بدان معناست که ماهیگیران تفننی را به نگاه در جای دیگر برای یک نوشیدنی پس از آنها انجام ماهیگیری.

می توانید من را دستگیر کنید اگر من شکستن این قوانین ؟

هیچ. با توجه به DNR مقامات هدف این است که رعایت داوطلبانه و نه اقدام پلیس.آنها هیچ پیش بینی نیاز به صدور هر گونه استناد این آخر هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن