سابق مینیاپولیس صاحب کلوپ شبانه را دیدم 'overkill' در درک چوین واکنش به مشتریان

تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل ساختمان یک خانه متعلق به سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در اوکدیل در چهارشنب

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399
تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل ساختمان یک خانه متعلق به سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در اوکدیل در چهارشنبه 27 مه سال 2020 است. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس و مرد سیاه پوست او را به اتهام قتل هر دو مشغول به کار به عنوان ماموران امنیتی در همان لاتین کلوپ شبانه به تازگی به عنوان سال گذشته خود را مالک سابق می گوید: او هنوز مطمئن شوید که اگر آنها می دانستند که هر یک از دیگر.

او چه مسلم است این است چگونه تهاجمی افسر درک چوین شد که این باشگاه در میزبانی رویدادهای کشید که عمدتا سیاه و سفید مشتریان پاسخ به دعوا با در نظر گرفتن گرز خود و پاشش جمعیت تاکتیک های او را غیر قابل توجیه بود "درد نمیخورد."

"او خواهد گرز هر کس به جای دستگیری افرادی که در جنگ بودند گفت:" مایا سانتاماریا مالک سابق از El Nuevo بازار مال فروشان باشگاه در شرق دریاچه خیابان در مینیاپولیس. "او تماس پشتیبان گیری. چیزی که بعد از شما می دانید وجود دارد که پنج یا شش تیم ماشین."

چوین شد تمرکز از خشم و چهار روز از تظاهرات خیابانی در سراسر کشور در این هفته و پس از او دیده می شود بر روی تلفن همراه تصویری زانو بر گردن جورج فلوید برای بیش از هشت ساعت در طول بازداشت خود در سوء ظن از گذراندن یک لایحه تقلبی. فلوید درگذشت و چوین اخراج شد سه شنبه و دستگیر جمعه به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس. سه دیگر افسران که در زمان دستگیری نیز از کار اخراج شده و آنها باقی می ماند تحت بررسی است.

در حالی که چوین را خارج از وظیفه شغلی در El Nuevo بازار مال فروشان باشگاه کشیده بیش از 17 سال تا چند ماه پیش فلوید تنها آغاز کار وجود دارد به تازگی به عنوان یک لی لی و تنها کار می کرد حدود ده رویدادهای قرار داده و در "آفریقایی آمریکایی مروج است."

سانتاماریا که به فروش می رسد محل در دو ماه گذشته گفت که او باور ندارد که دو مرد با یکدیگر می دانستند قبل از خود و سرنوشت ساز روبرو می شوند دوشنبه شب. اگر چوین به رسمیت شناخته شده بود فلوید او گفت: "او ممکن است به او داده اند کمی بیشتر رحمت است."

او گفت: چوین در کنار هم به خوبی با این باشگاه لاتین به طور منظم اما تاکتیک های خود را نسبت به مشتریان متمرد در آنچه او به عنوان "آفریقایی" شب به رهبری او را به صحبت کردن با او در مورد آن.

"من به او گفتم من فکر کردم این غیر ضروری است به اسپری فلفل. واکنش کورکورانه از ترس آن به نظر می رسید overkill," سانتاماریا گفت. "این یک نگرانی و من صدای من نظر اما ماموران پلیس راه توجیه آنچه انجام می دهند."

او گفت که او شوکه شده بود برای دیدن فیلم چوین سنجاق فلوید به زمین با زانو خود را حتی به عنوان فلوید شکایت کرده است که او نمی تواند نفس بکشد.

"من فکر کردم او می توانست بیشتر از یک وجدان" او گفت:. "حتی اگر او یک بیت از نژادپرستانه او یک انسان است. ... در چه نقطه شما انسانیت غلبه خود تعصب نژادی?"

توماس کلی یک وکیل برای چوین نمی بلافاصله در پاسخ به پیام های چپ جمعه به دنبال نظر.

خارج چوین در اوکدیل روز پنج شنبه در یک پیام از خشم با هدف افسر سابق بود به رنگ قرمز در جلوی خانه خود را: "قاتل است."

می توانید از رنگ قرمز و اعتراض نشانه ایستاده با سطل زباله خارج از درک چوین در اوکدیل در یکشنبه, 27, سال 2020 است. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

روز جمعه معترضان با تجمع در مقابل یکی دیگر از چوین خانه در Windemere, Fla., که او متعلق به سال 2011 با همسرش, Kellie یک زبان تایی پناهندگان عامل املاک و مستغلات و سابق خانم مینه سوتا مجلل برنده است.

هر دو چوین و همسرش, ثبت نام برای رای دادن وجود دارد و نه در مینه سوتا, سوابق نشان می دهد. چوین آخرین بازیگران انتخابات در فلوریدا در ماه نوامبر سال 2018 است. همسر خود را ثبت نام ذکر شده است به عنوان غیر فعال است. هر دو خواهان.

"I don't mind تظاهرات مسالمت آمیز در همه گفت:" اسکار ریس که در سراسر خیابان زندگی می کند در محله آرام در نزدیکی اورلاندو. "من امیدوارم که همه چیز امن باقی می ماند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب