برگها' میچ Marner است خوش بین حتی در حالی که او منتظر بازگشت هم تیمی های متیو اندرسون

میچ Marner نگرش مثبت dimmed است در طول سه ماه NHL شده است قابل تامل است.برگها جناح است اعتماد به نفس خود و تیم

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

میچ Marner نگرش مثبت dimmed است در طول سه ماه NHL شده است قابل تامل است.

برگها جناح است اعتماد به نفس خود و تیم NHL در حال انجام کارهای درست برای رسیدن بازیکنان به عقب بر روی یخ برای یک انتظار از سرگیری بازی در اوایل ماه اوت.

NHL در حال حاضر در مرحله دوم از چهار مرحله بازگشت. لیگ مورد تایید گروه کوچک تمرینات هفته گذشته و Marner احساس می کند او حتی بیشتر به توان مثبت در مورد در حال حاضر است که او بر روی یخ با یک گروه از برگ که شامل defencemen جیک Muzzin و کودی Ceci, goalie, جک کمپبل و جلو جان توارث و ایلیا Mikheyev.

"من فکر می کنم NHL همه چیز تحت کنترل از طریق آنچه که من دیده ام از طریق آخر هفته یا بیشتر" Marner گفت: پنج شنبه. "آنها در حال انجام همه چیز را به مطمئن شوید که هیچ کس در حال رفتن به در یک مکان بد اگر چیزی را اشتباه می رود."

Marner و هم تیمی های خود تحت دمای روزانه چک باید بینی آزمایشات ویروس دو بار در هفته و ماسک می پوشند در حالی که در اتاق پانسمان با بازیکنان دیگر.

برگها حدود 20 بازیکن در فورد عملکرد مرکز با یک فهرست کامل انتظار می رود زمانی که لیگ وارد فاز 3 در جولای 10.

Marner وجود دارد گفت: حدود 11 هفته دوره که در آن او نمی اسکیت با غلطک و امکانات آموزشی تعطیل. او توانسته است به سطح شیب دار تا خود را به اسکیت روی خود احساس می کنید برای جن و اطراف هم تیمی های دوباره.

"این فوق العاده خارج وجود دارد با یک زن و شوهر از بچه ها و گرفتن به لذت بردن از اتاق قفل دوباره با آنها گفت:" Marner که ممکن است باقی بماند در یک خط با زمان آموزش شرکای توارث و Mikheyev هنگامی که بازی از سر گرفت.

Marner نیست dimmed توسط این واقعیت پایه و اساس خود را از Marner کمک به صندوق تا به حال به تعلیق برخی از فعالیت های جمع آوری کمک. این صندوق راه اندازی یک کمپین در طول همه گیر برای کمک به کارگران خط مقدم و اولین پاسخ دهندگان و برنامه وجود دارد برای طرح های جدید.

"ما شده است صحبت کردن در مورد انجام کاری عملا" Marner گفت: از جمع آوری کمک به تعویق افتاد. "امیدوارم ما می توانیم به عقب بر گردیم به (بزرگتر) گردهمایی در ماه اکتبر یا بیشتر."

برگها هنوز هم بازیکنان کلیدی گم شده است. مرکز Auston متیوز و goaltender Frederik اندرسن در حال گرفتن کار خود را در اداره,' اقامت در آریزونا.

"همه این مسائل است که داوطلبانه" Marner گفت: فاز 2 تمرینات. "اگر (بازیکنان) فکر می کنم بهتر است به ماندن در خانه من همه برای آن است.

"من فکر نمی کنم ما نیاز به تغییر هر چیزی. هر کس می داند که چالش بنابراین فقط کار سخت و مطبوع ما تحت ما هنگامی که ما که تست (در یک بازی در سری در مقابل کلمبوس) ما آماده خواهید بود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب