Walz حرکت $56.6 میلیون در coronavirus امداد به MN ارائه دهندگان مراقبت از کودکان

هزاران نفر از مینه سوتا ارائه دهندگان مراقبت از کودکان واجد شرایط برای اعطای کمک های مالی فدرال برای جبران هزی

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

هزاران نفر از مینه سوتا ارائه دهندگان مراقبت از کودکان واجد شرایط برای اعطای کمک های مالی فدرال برای جبران هزینه های حفاظت از کودکان و نوجوانان و کارکنان در برابر coronavirus رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرد.

Walz می خواهد برای قرار دادن $56.6 میلیون در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی, قانون بودجه نسبت به کمک های مالی برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان برای کمک به آنها پرداخت برای حفاظت در برابر COVID-19 در محل کار. اندازه گیری آن با استفاده از بودجه فدرال نیاز به تایید از یک پانل از قانونگذاران قبل از آن می تواند تبدیل به قابل دسترس به ارائه دهندگان خدمات.

قانونگذاران در اوایل سال جاری به تصویب 30 میلیون دلار افزایش برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در مواجهه با مراقبت از کودکان از اولین پاسخ دهندگان. و Walz گفت: بودجه اضافی مورد نیاز بود برای کمک به ارائه دهندگان خدمات را با خیال راحت در بیشتر آنهایی که کمی خود را به عنوان پدر و مادر به کار بازگشت.

فرماندار گفت: حدود 6,000 صفحه اصلی ارائه دهندگان خواهد بود واجد شرایط برای برنامه و 11,000 مرکز بر اساس ارائه دهندگان مراقبت از کودکان را واجد شرایط برای اعطای کمک های مالی.

"کودک مراقبت از کسب و کار بود که در یک بحران قبل از COVID در مینه سوتا و در سراسر کشور است. این یک کسب و کار چالش برانگیز و حاشیه های به طور فزاینده ای کوچک" Walz گفت. "این کمک های مالی در حال رفتن به مردمی تمام آنها تنها به انجام کارهایی است که ما نیاز به مطمئن شوید که ما در ادامه به ایمنی. ما یک راه طولانی برای رفتن."

آنجلا Kapp, مالک و مدیر در یادگیری باغ در خیابان گفت: pandemic, مجبور, سه چهارم از پدر و مادر که می خواهم قرار می گیرد فرزندان خود را در مراکز مراقبت به آنها را حذف کنید در ماه مارس. و که سوخت عمیق مشکلات مالی برای یادگیری باغ.

"ما تلاش ما نمی دانیم چه باید بکنید. بنابراین ما گذاشته و بسیاری از کارکنان در آن نقطه" Kapp گفت: با توجه اولیه COVID-19 امداد کمک های مالی به آنها اجازه داد به خرید تجهیزات بهداشتی. "این کمک مالی را واقعا به ما کمک کند که مطمئن شوید که ما کارکنان که ما نیاز به ادامه به رشد می کنند و در خدمت خانواده ها در جامعه ما است."

Walz همچنین گفت دولت او همچنان به کار در راهنمایی برای فرستادن کودکان به مدارس در پاییز که در حال ارزیابی با یک چشم به سمت سلامت و ایمنی دانش آموزان و آموزگاران و کارکنان مدرسه. او گفت که او انتظار می رود محکم راهنمایی که برای تبدیل شدن به در دسترس هفته آینده.

"این است که هنوز رتبهدهی نشده است کاملا گوشت از" Walz گفت. "کلید برای پدر و مادر بودن اعتماد به نفس در فرزندان خود را به یک مرکز مراقبت از کودک و یا بازگشت به مدرسه است و این باور که کودک امن خواهد بود و همین کار را با معلمان خود را اگر آنها می دانند که آنها را امن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب