نمایش هوایی از خیابان مینیاپولیس نشان می دهد میزان تخریب از شورش

در خیابان های سنت پل و مینیاپولیس وجود دارد بلوک پس از بلوک از ساختمان سوخته و ویندوز که سوار شد تا برای حفاظت

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

در خیابان های سنت پل و مینیاپولیس وجود دارد بلوک پس از بلوک از ساختمان سوخته و ویندوز که سوار شد تا برای حفاظت در لندن ،

از یک نمایش هوایی, میزان خسارت است و حتی بیشتر آشکار است.

مینیاپولیس بود سخت تر از ضربه زدن از سنت با غارت و آتش سوزی پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. بیش از 1,050 خواص آسیب دیده بودند — اعم از جزئی به نابود با توجه به شهر.

بیش از 240 خواص خسارات در سنت پل با توجه به اطلاعات از شهر دوشنبه.

این کار از سنت پل فاجعه ارزیابی پاسخ تیم همچنان ادامه دارد و این شماره ها به احتمال زیاد به افزایش به عنوان ارزیابی ادامه گفت: سوزان Donovan, St. Paul گروه ایمنی و بازرسی سخنگوی.

"شهر سنت پل است در همکاری نزدیک با جامعه کسب و کار ما و محله و رهبران جامعه برای حمایت از کسب و کار و ساکنان را تحت تاثیر ناآرامی های مدنی در طول این هفته از جمله بسیج تمام منابع در دسترس" داناون گفت. "ما همچنان به همکاری با جدید پرداخت آن را به جلو ابتکار مشترک که St. Paul کسب و کار در جامعه را آغاز کرده است بسیج یک گروه از داوطلبان برای کمک به کسب و کارهای کوچک دسترسی به آنچه آنها نیاز به تعمیر و بازسازی است."

شده است وجود دارد ابراز حمایت جامعه — از تمیز کردن به جمع آوری پول برای کسب و کار. سیاستمداران باید گفت: آنها به دنبال فدرال کمک برای بازسازی و قانونگذاران ایالتی گفت که آنها در حال قرار دادن با هم یک اقتصادی امداد بسته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب