دیوید رشد: در برخورد با کروناویروس نیست در مورد همه چیز امن — آن را در مورد ارزیابی خطر

HARTFORD, Conn. — ما درخواست شده است سوال اشتباه به نظر ما فرو بردن انگشتان ما به فعالیت های جدید در طول coron

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

HARTFORD, Conn. — ما درخواست شده است سوال اشتباه به نظر ما فرو بردن انگشتان ما به فعالیت های جدید در طول coronavirus همه گیر است ؟

ما به دنبال یک بله یا خیر — باینری جواب که harks بازگشت به ما قبل از همه گیر زندگی می کند. ما باید ارزیابی ما برخورد عینی و بر اساس برخی عوامل ساده است که محل قرار گرفتن در معرض یک خطر طیف. اگر ما فراموش کنیم تحکیم موفقیت های ما و امن یک مسیر روشن رو به جلو است.

این ایده که هر گونه فعالیت است که به طور کامل "امن" و حمل صفر خطر عفونت فانتزی است. ما باید به نوبه خود به دور از این نوع از تفکر را باید صادقانه تر و مولد بحث در مورد چگونه ما بازگرداندن برخی از عادی. هیچ چیز کاملا امن است اما هیچ چیز تضمین عفونت یا. هستند خطرات وجود دارد به بازگشت بچه ها به مدرسه و خطرات وجود دارد به نگه داشتن کودکان جدا شده در صفحه اصلی. ما در حال حاضر زندگی در یک جهان ثابت ارزیابی ریسک و کاهش.

انکولوژیست مثل من آموزش دیده برای ارزیابی عوامل خطر و طراحی درمان برای کاهش خطر عود سرطان است. در سرطان پستان به عنوان مثال ما ارزیابی عوامل مختلف است که افزایش خطر ابتلا به تومور عود: اندازه درگيری غدد لنفاوی و دیگر میکروسکوپی و مولکولی و ویژگی های. هر عامل تاثیر می گذارد به طور کلی خطر عود و اگر جمعی در معرض خطر بیش از استاندارد آستانه, توصیه ما به درمان های اضافی برای درایو کردن خطر به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است. هیچ سحر و جادو به علم درمان سرطان وجود دارد فقط خوب ارزیابی خطر و تشدید درمان تهاجمی برای به حداقل رساندن احتمال عود.

ما در حال حاضر بهداشت عمومی اجماع در سراسر عوامل موثر در افزایش خطر ابتلا به عفونت کرونا ويروسی. طولانی مدت شلوغ داخلی بودهاند که بدون نقاب و چهره به چهره تعامل به نظر می رسد به بالاترین خطر سناریو است و تقریبا همیشه تنظیم فوق العاده-پخش حوادث. در انتهای دیگر این طیف محدود, هوای آزاد, نقاب و فاصله برخورد به نظر می رسد برای حمل بسیار کم خطر است. بسیاری از ما روز به روز برخورد سقوط در برخی از کثیف متوسط. با وجود سردرگمی خطر ذاتی از هر گونه فعالیت شما می توانید فکر می کنم تا می تواند ارزیابی عینی بر این اساس در حال حاضر به خوبی تعریف شده عوامل خطر.

همه ما باید درخواست آنچه که ما می توانید انجام دهید در هر تعامل به خطر تغییر را به پایان کم از طیف. چرا ما با داشتن خانواده را برای صرف شام در اتاق غذاخوری هنگامی که ما می تواند غذا خوردن در خارج از منزل در یک فاصله ؟ چرا ما نمی حمل ماسک در جیب ما هنگامی که ما خانه را ترک کنند در صورتی که ما روبرو می شوند یک وضعیت که در آن فاصله غیر ممکن است ؟

این نوع هوشیاری اعمال فوق العاده ای فشار رو به پایین بر روی ویروسی تکثیر. درست مثل سرطان وجود دارد هیچ گلوله سحر و جادو. اما ما می تواند به جلوگیری از COVID-19 تجدید حیات از طریق لایه های متعدد از کاهش خطر. استفاده می شود که این اقدامات در مجموع ایجاد یک محیط که بسیار نامهربان ویروسی انتقال است.

علاوه بر گسترده تصویب کاهش یک اثر چند برابر. به عنوان مثال حتی اگر یک ماسک نیست 100% موثر اثر از 100 ٪ از مردم با پوشیدن ماسک هستند که 60 درصد موثر به احتمال زیاد روش 100% مهار ویروسی انتقال است. بر خلاف جنگ در سلامت گله ای در کار هماهنگ با ناقص ابزار بسیار قوی تر از یک کسری از مردم با استفاده از پیچیده تر سلاح.

اما در پایان روز, قوی ترین عامل خطر از coronavirus عفونت شيوع COVID-19 در جامعه است. اگر ویروس است که در حال حاضر شما می توانید آن را دریافت کند. به همین ترتیب در یک COVID-19 بخش مراقبت ويژه با دود از aerosolized ویروس وجود دارد خطر ابتلا به عفونت و حتی با تهاجمی ترین کاهش در دسترس است.

از طریق حکومتداری خوب و فوق العاده عمومی پایبندی به دستورالعمل های ما در کانکتیکات سوار شیوع این ویروس پایین به زمین. در ارتفاع کانکتیکات موج در اواخر آوریل 7 روز به طور متوسط از 1 ، 000 مورد جدید در هر روز است. همانطور که از نوشتن این 7 روز به طور متوسط 78 موارد جدید در هر روز است. بیشتر کانکتیکات, چراغ ملت با کمترین نرخ از انتقال چهار هفته در حال اجرا است. نرخ انتقال به سختی budged پس ما بازگشایی اقتصاد شواهدی وجود دارد که مردم همچنان به رفتار مسئولانه پس از ظهور از انزوا.

در اینجا موارد کم هستند و چند ما در حال موجود بهتر از تقریبا در هر نقطه دیگری در کشور است. بستری شدن در بیمارستان باقی می ماند پایین اجازه می دهد از سر گیری روش انتخابی. درصد تست های انجام شده که نتیجه مثبت نشانگر حدود 1% غیر قابل تصور آمار که در ماه آوریل نرخ بیش از 30 درصد در سخت ترین مناطق ضربه. COVID-19 تست در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس بدون هیچ هزینه تماس, ردیابی کافی است و ما در حال توسعه تکنیک های رمان برای تشخیص زود هنگام بیماری.

کانکتیکات است بی خطر است ؟ هیچ. می گویند آن است که ناقص خواهد بود و گمراه کننده است. Coronavirus هنوز تندرست اطراف در جوامع ما البته در نرخ بسیار پایین. اگر ما برداشته استراتژی کاهش موارد خواهد دوباره به صورت تصاعدی افزایش یابد.

اما با ادامه برنامه گسترده ای از خطر چندگانه-استراتژی کاهش در تنظیم شيوع کم ما را تحت فشار قرار دادند خطر ابتلا به کم و قابل قبول پایان از طیف. کانکتیکات بهتر است قرار است برای ادامه موفقیت بیش از تقریبا هر کشور دیگر. شهروندان آگاه است و مشغول و رهبری ما این است که قابل اعتماد و سازگار است.

به دلیل موفقیت ما در حال حاضر باید یک تعهد به ادامه نونهالان با هوش و هوشیاری برای رسم یک نقشه برای کشورهای دیگر برای پیدا کردن یک راه امن برای خروج از این جنگل است.

دیوید رشد, MD, MPH, یک radiation oncologist و روسای سرطان کمیته در سنت فرانسیس در بیمارستان هارتفورد, Conn. او نوشت: این ستون برای هارتفورد کورانت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن