گرگور Chisholm: Blue Jays ارتکاب به یک تابستان بدون اخراج, اما برخی از پرداخت کاهش می آیند

آبی جیز ارائه داده اند برخی از کوتاه مدت و امنیت خود را به بیس بال و عملیات کسب و کار بخش با ارتکاب به کارکنان

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

آبی جیز ارائه داده اند برخی از کوتاه مدت و امنیت خود را به بیس بال و عملیات کسب و کار بخش با ارتکاب به کارکنان پرداخت از طریق حداقل Oct. 1.

یک تیم سخنگوی تایید به ستاره ای که این باشگاه را ندارد هر furloughs یا اخراج مربوط به COVID-19 pandemic حداقل تا آغاز ماه اکتبر. تصمیم گیری در مورد هر کسی که در یک قرارداد کارمند.

با توجه به جیز "کارکنان درآمد بالا یک کم درآمد آستانه را کاهش دستمزد با بالاترین بگیر موافقت بزرگتر جبران کاهش موثر ژوئن 15 به 1 اکتبر."

آنها آشکار نیست چه تشکیل یک "کم درآمد آستانه" و یا چگونه بسیاری از کارکنان خود را پرداخت کاهش می یابد. همه کارکنان را حفظ دسترسی کامل به پوشش درمانی و مزایای طریق اعلام تاریخ. جیز قبلا اعلام کرده بود آنها ادامه خواهد داد به پرداخت کارکنان از طریق حداقل مارس 31.

MLB ساخته شده اند یک سری از اطلاعیه های مربوط به منابع انسانی در روزهای اخیر و چگونه کارگران در حال درمان متفاوت توسط شهرستان. دوقلوها مینه سوتا, St. Louis Cardinals و شیکاگو وایت ساکس در میان کسانی که متعهد به هیچ furloughs و یا کاهش پرداخت اما تنها از طریق پایان ماه ژوئن.

با توجه به ورزشی را کن روزنتال ببر و رشته کوه های راکی باقی مانده اند متعهد به پرداخت کارکنان به طور منظم دستمزد "برای تا زمانی که ممکن است." تیم های دیگر شده اند به مراتب کمتر سخاوتمندانه با میامی مارلینز داشتن قبلا اعلام آنها می کردند از 90 به 100 نفر از کارکنان شروع در تاریخ 1 ژوئن. دزدان دریایی همچنین اعلام کرد furloughs در عملیات کسب و کار در حالی که دیگران خواهد شد نیاز به حداقل پنج درصد کاهش دهد.

Los Angeles Angels صاحب Arte مورنو به برآورد ارزش خالص بیش از 3 میلیون دلار در هر فوربس اما جیب عمیق ارائه خواهد شد کمی آرامش برای کارکنان خود را. فرشتگان قصد کردند خود را در منطقه پیشاهنگی شروع در ژوئن 1, حتی اگر MLB پیش نویس آزمایشی برنامه ریزی شده را بعد از آن که در ماه است.

اطلاعیه های ساخته شده در حالی که صاحبان و بازیکنان در حال قفل شده است و به مذاکرات در بازگشت به بازی. صاحبان اخیرا 67-صفحه سند در سلامت و پروتکل های ایمنی که می توانست به دنبال داشته باشد در این بیماری همه گیر. یک پیشنهاد در حقوق و ممکن است درآمد های است که انتظار می رود در چند روز آینده.

بازیکنان استدلال می کنند که آنها در حال حاضر به توافق سرشکن حقوق در صورت کوتاه 2020 فصل است. صاحبان شمارنده که زودتر این توافق صدق نمی کند اگر طرفداران به عنوان انتظار می رود ممنوع از حضور در بازی. از دست دادن درآمد در دروازه اتحاد لیگ برای درخواست امتیازات اضافی از جمله کاهش پرداخت.

MLB پیشنهاد نیز برای بهار آموزش به بازگشایی در اوایل تا اواسط ماه ژوئن با شروع فصل در اوایل ماه جولای. این بدان معناست که آنها به احتمال زیاد تا پایان ماه مه و یا هفته اول ماه ژوئن برای رسیدن به یک توافق رسمی. یک مذاکرات طولانی به احتمال زیاد خواهد فشار به عقب شروع فصل حتی بعد از آن در تابستان است.

Blue Jays کارکنان در کسب و کار و عملیات بیس بال بخش به نظر می رسد امن برای آینده قابل پیش بینی اما همین نمی توان گفت در مورد بسیاری از آنها در ورزشگاه کارکنان. در اوایل این بهار جیز اعلام کردند که همچنان به حمایت از کارکنان پاره وقت با شکوه استخدام بیمه از طریق پایان ماه آوریل است.

که بودجه به پس از اجرا توسط تیم تورنتو صندوق است که در ارتباط با Rogers Communications اما در عوض سازمان یافته توسط تیم محلی رئیس جمهور. مارک شاپیرو (Blue Jays), Masai Ujiri (Raptors), برندان Shanahan (Maple Leafs) و لایحه منینگ (تورنتو FC و Argos) پیوست و نیروهای خود را برای ایجاد این صندوق که solicits کمک های مالی از بازیکنان و مربیان و جلو-پرسنل دفتر برای کمک به جبران ضرر و زیان از ورزشگاه کارگران است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"سازمان های ورزشی اغلب برگزار می شود به استاندارد های مختلف از دیگر کسب و کار" شاپیرو گفت: ستاره ماه گذشته. "ورزش وجود دارد در یک سطح که در آن پتانسیل و قدرت برای بلند کردن جوامع خود به احساسات و به مردم ارائه با یک مثبت حواس پرتی از زندگی روزانه و برخی از چالش های است که همه ما. بنابراین از آنجا که من فکر می کنم مردم انتظار بیشتر از ما از آنها انتظار می رود از کسب و کار دیگر.

"من قبول می کنم و در آغوش که نقش های ورزشی. من همیشه احساس کرده ام این یک مسئولیت برای یک تیم ورزشی به تاثیر مثبت جامعه ما در مورد ما این همه از کانادا. ما شده ایم متفکر در مورد چگونه به انجام این کار است."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب