رنجرز IRS داوطلبان سرب در بازگشت از کارگران فدرال - Sat, 09 May 2020 PST

واشنگتن – بازگشت داخلی درآمد سرویس کارگران در شهر کانزاس در حال هدایت به یک اتاق مجهز با ماسک صورت در حالی که

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

واشنگتن – بازگشت داخلی درآمد سرویس کارگران در شهر کانزاس در حال هدایت به یک اتاق مجهز با ماسک صورت در حالی که برخی دیگر از نمایندگان دفاتر هنوز گفتن کارکنان به خرید و یا ایجاد خود را به عنوان برگ برنده دولت شروع می شود نورد از محل سکونت مبتنی بر برنامه ریزی برای بازگشت بیش از برخی از 2 میلیون فدرال کارگران به کار سایت.

دولت می گوید گسترده ای در اختیار آن coronavirus دستورالعمل اجازه خواهد داد که آژانس سر به کارگران فدرال و برگشت برای اولین بار در مناطق که در آن نرخ از موارد پایین تر هستند و در جایی که اقدامات حفاظتی و مراقبت های بهداشتی قوی هستند. مقامات اتحادیه ها به نمایندگی از دولت فدرال غیر نظامی نیروی کار هستند بیان محتاط تصویب در برخی از نقطه با نقطه برنامه های کشیده شده اما آنها هنوز هم ترس کارگران خواهد بود دستور داد به عقب و خطر عفونت به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای فشار به اقتصاد ایالات متحده بازگشت تا روی پای خود.

تا کنون این تنها بخشی از بازگشت آوردن تعداد نسبتا اندکی از کارمندان فدرال به خانه فرستاد برای ایمنی در میان شیوع. اما ایالات متحده هنوز هم در میان سخت ترین ضربه در شیوع است که کشته 275,000 مردم در سراسر جهان برخی از کارگران فدرال ترس آنها می شود سیاسی آلت.

"مغلوب ساختن پیشی جستن فقط می خواهد به مردم را چرا که او می خواهد به تنظیم مجدد اقتصاد است. یک نیروی کار او را کنترل فدرال نیروی کار گفت:" نیکول Cantello یک کارمند در آژانس حفاظت از محیط زیست شیکاگو منطقه و محلی رئیس جمهور آمریکا فدراسیون کارکنان دولت یک اتحادیه به نمایندگی از کارگران فدرال.

دستورالعمل اواخر ماه گذشته از کاخ سفید دفتر مدیریت و بودجه و اداره فدرال مدیریت پرسنل تماس به صورت مرحله به مرحله می گرداند تا حدودی بر اساس شرایط محلی مانند این که آیا وجود داشته است 14 روز مستقیم از کاهش موارد coronavirus و آنفولانزا. اما دستورالعمل های فدرال تا حد زیادی خجالتی و دور از حکم مانند هر بخشنامه به دنده محافظ در دسترس همه کارگران فدرال.

"سازمان باید خیاط کاهش اقدامات به نوع خاصی از محل کار و شغل" در حالی که حفاظت از سلامت عمومی و فدرال نیروی کار "و ترویج بهبود اقتصادی" اواخر مارس دستورالعمل می گویند.

پس از IRS در ابتدا گفت: کارگران داوطلب برای بازگشت به ارمغان بیاورد – و یا – ماسک خود قانونگذاران دموکرات خواسته اند برای جزئیات بیشتر در مورد چگونگی و زمانی که دولت برنامه ریزی شده را به کارگران فدرال بازگشت.

OMB سخنگوی راب Kuhlman روز جمعه در دفاع از دولت متعادل از ایمنی از کارگران فدرال و نیاز عمومی برای فدرال خدمات.

"این جای تعجب دموکرات ها همچنان به بازی سیاست اما واقعیت این است که سازمان داده شده روشن و ثابت ارشاد در طول این بحران به حداکثر رساندن telework و آنها در حال حاضر به بازگشت به عملیات عادی به عنوان شرایط حکم در سراسر هر یک از دولت" Kuhlman گفت: از طریق ایمیل.

مشوق های ارائه شده به برخی از کسانی که انتخاب می کنید برای رفتن; برخی از 11,000 نمایندگان کارگران داده شد پرداخت برجستگی از بین 10% و 25% برای بازگشت به حدود 20 دفاتر در سراسر کشور گفت: چاد هوپر رئیس جمهور از حرفه ای مدیران انجمن یک گروه ملی به نمایندگی فدرال مدیریت در سطح کارکنان.

بازگشت کارگران پیدا کردن پشته از ده ها هزار قطعه از باز نشده پست از مالیات دهندگان – و همچنین سازمان تنظیم مقرر به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و همچنین به عنوان نشانه های محدود کننده آسانسور به دو نفر از کارکنان در یک زمان در میان دیگر عفونت-کنترل اقدامات هوپر گفت.

شهر کانزاس IRS دفتر می پردازد که با شکایت از سرقت هویت بود و هدایت کارکنان به مجموعه اتاق را انتخاب کنید تا ماسک و دست عفونی هوپر گفت.

کارکنان گزارش داد که برخی دیگر از ادارات هنوز گفتن کارگران را به خود ماسک, اما, او گفت:. و کارکنان اغلب نامشخص در مورد کسی که قرار بود به پاک کردن و پاکسازی فضاهای کار به خصوص در بین شیفت IRS کارگر نمایندگان گفت.

به طور کلی "ما همیشه با شما موافقم اما آنها واقعا در تلاش برای انجام بهترین سطح خود را برای رسیدگی به مسائل و انجام آنچه را در بهترین منافع خود را به کارمندان خود گفت:" تونی Reardon رئیس جمهور از خزانه ملی کارکنان اتحادیه.

دیگر کارگران در خدمات خرید و فروش به طور مستقیم با مردم – از جمله پارک رنجرز و جانباز امور کارگران خواهد بود اولویت های دولت برای بازگرداندن این دستورالعمل می گویند.

جانباز وزیر امور رابرت Wilkie گفت: جانبازان سازمان خود هفتگی تماس با آنها را روز شنبه گفت امیدوار است که به یک نورد بازگشایی شروع این ماه برای اولین بار با امکانات در غرب ایالات متحده و سپس در حال حرکت در سراسر کشور بر اساس شرایط محلی در سواحل شرق.

پس نگرانی های ابراز شده توسط VA کارکنان و اتحادیه های کارگری که به تازگی توسط وزارت ارشاد صادر شده است که این امر با ارائه N95 ماسک جراحی, ماسک, دستکش و سایر تجهیزات حفاظتی به VA کارکنان است که به ارائه مراقبت های مستقیم به بیماران و امکانات. قبلا با توجه به کمبود منابع VA فقط به شرطی که دنده محافظ برای کارکنان مراقبت از coronavirus بیماران و یا بالاترین خطر جانبازان قرار دادن تمام VA کارکنان و بیماران خود را در معرض خطر بیشتری از ابتلا به این ویروس.

داخلی بخش اداره خدمات پارک های ملی نیز شده بود انتقاد طول گسترده اقتصاد گسترده shutdown در اواخر ماه مارس به اتهام رفتن به پارک های ملی است. دولت های محلی در اطراف پارک ملی گراند کانیون و دیگر سایت های یاد شکایت پارک – با باز ماندن – در معرض خطر جاری شدن سیل در جوامع اطراف آن با سرایت حمل بازدید کنندگان است.

قبل از این پارک تعطیل شد, به طور کامل و یا بخشی از مسئولان بزرگ اسموکی پارک ملی کوه و دیگران گفت که آنها قادر به کنترل جمعیت برای حفظ بازدید کننده در امن شش فوت از هم جدا. پارک رنجرز در سراسر کشور در میان نمرات غیر نظامی فدرال کارکنان سقوط بیمار با کوروناویروس.

روز شنبه, Great Smoky Mountains National Park – ملت بیشترین بازدید – بخشی بازگشایی ساخت جنوب شرقی ایالات متحده پارک یکی از برجسته ترین بازده فدرال امکانات تا کنون.

پارک مقامات شیوع طرح شامل waiving هزینه های ورودی به طوری که برای به حداقل رساندن تماس با ما در میان تفنگداران و بازدید کنندگان است. در توییتر برخی از کارشناسان حیات وحش هشدار داد در مورد پارک معروف خرس سیاه و سفید – گفت: آنها به احتمال زیاد به رشد جسارت در حالی که انسان ها پناه گرفته بودند.

---

آسوشیتد پرس نویسنده امید ین کمک به این گزارش.

AP-WF-05-09-20 1839GMT



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن