Coronavirus مسائل اساسی درایو بسته بندی میوه خانه کارگران به اعتصاب - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

YAKIMA – Rosalinda گونزالس بود تقریبا 22 سال زمانی که او شروع به کار در دانشگاه کلمبیا رسیدن بسته است. در حال

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

YAKIMA – Rosalinda گونزالس بود تقریبا 22 سال زمانی که او شروع به کار در دانشگاه کلمبیا رسیدن بسته است.

در حال حاضر در سن 41 بعد از 19 سال با شرکت Gonzalez شرکت در اولین کارگر اعتصاب.

گونزالس است که در میان ده ها تن از Yakima دره بسته بندی میوه کارگران قابل توجه بیش از نگرانی در مورد ایمنی کارگر و شرایط در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

هر روز Gonzalez رفت و به کار در یاکیما گیاه متمرکز بر درآمد پول برای حمایت از خانواده اش که شامل همسر و سه پسر سنین 19 و 16 و 6.

اما چک هرگز حل اساسی مسئله او را دیدم روزانه در محل کار: خط سرپرستان تمایلی به گوش دادن به کارگر و نگرانی است.

"من احساس می کنم سرپرستان معنی به مردم," او گفت:. "آنها نمی دانند که چگونه به صحبت کردن با مردم است. هنگامی که شما یک سوال بپرسید خود را تنها پاسخ این است که " من نمی دانم.' "

پاسخ نبوده است به اندازه کافی برای بسته بندی میوه کارگران در طول بیماری همه گیر. برای بیش از دو هفته آنها ابراز نگرانی اینکه آیا کارفرمایان خود را انجام داده اند به اندازه کافی برای محافظت از کارگران از COVID-19. کسانی که ترس را اوج بوده است که آنها شنیدن در مورد همکاران و اعضای خانواده که آزمایش مثبت برای ویروس.

پس از 7 مه کارگران در هفت بسته بندی میوه خانه – آلن وارنر روشه میوه Matson میوه یخ زده بسته بندی مونسون میوه کلمبیا رسیدن بسته و هانسن میوه – رفته اند در اعتصاب یا اعتراض به شرایط کار. کارگران در مونسون توافق با شرکت مقامات جمعه.

مدیران اختلاف است که کارگر فعالیت در رچ میوه به اعتصاب بود. نزاع فوت کردن پس از توافق شرکت برای ارائه به خطر پرداخت. اواخر هفته گذشته وجود داشت فقط یک کارگر در هانسن میوه قابل توجه است. فعالیت همچنان ادامه دارد و در خانه بسته بندی.

مسئولان شرکت ادعا می کنند که آنها مطابق با دستورالعمل ها و مقررات برای حفاظت از کارگران از COVID-19. آنها همچنین می گویند آنها در حال ملاقات با کارگران و اجرای اقدامات بیشتری در پاسخ به نگرانی های مانند توزیع ماسک های بیشتر و افزایش در دسترس بودن آیتم های چنین به عنوان ضد عفونی کننده دست و شخصی اسپری بطری پر از تمیز کردن راه حل.

در طول زمان این حملات نه تنها تلاشی برای بهبود شرایط کار و پرداخت در طول COVID-19 pandemic, اما همچنین یک فرصت برای کارگران به آدرس دیرینه مسائل.

"چیزی است که هر کس منتظر است که صحبت کردن در مورد حقوق ما" گفت: کتی Mendoza, 28 کار کرده است که در مونسون میوه در سلاه به مدت هفت سال. مندوزا است که بخشی از یک کمیته به نمایندگی از اعتصاب کارگران.

کارگران که صحبت به Yakima هرالد جمهوری در دو هفته گذشته برجسته همان موضوع: ثابت تضعیف کارگر نگرانی های خط سرپرستان.

COVID-19 – و بیماری های همه گیر به طور کلی در کاهش تنش های موجود در حال حاضر مسائل مربوط به مدیریت گفت: باب Donnie مدیر کار آموزش و پرورش و مرکز تحقیقات در دانشگاه اورگان فراهم می کند که تحقیقات و منابع برای کسانی که مشغول به کار در اتحادیه های کارگری و کارگر حمایت نقش.

در حال حاضر و ناظر بی توجهی به ایمنی کارگر در طول COVID-19 همه گیر نیست دیده می شود فقط به عنوان یک حمله در کارگر بلکه در اعضای خانواده آنها می تواند به طور بالقوه در معرض, او گفت:.

"شما نگران خانواده خود را, و شما نگران هستید," او گفت:. "من فکر می کنم اینها قدرتمند رانندگان کارگر ستیزه جویی و اقدام مستقیم."

صدای جدید

کار طرفداران می گویند این نوع از اقدام مستقیم از کارکنان نبوده است دیده می شود در یاکیما ولی در دهه یعنی از سزار چاوز بنیانگذار آنچه که در حال حاضر ایالات کارگران مزرعه در بازدید از این Yakima ولی به کمک farmworkers مدافع برای پرداخت بهتر و شرایط کاری در طول 1960s, 1970s و 1980s. اخیر از آن بازديد شد و در سال 1986 زمانی که چاوز به رهبری یک راهپیمایی از گرنجر به Yakima به مدافع برای پرداخت بهتر و اصلاحات مهاجرت. یک گروه راهپیمایی همان مسیر در سال 2016 به مناسبت 30 سالگرد این رویداد است.

تظاهرات در بسته بندی میوه خانه ها می تواند به عنوان جدید در دره. در گذشته چنین شغل در نظر گرفته شده ایده آل تر از چیدن سیب و یا رسیدگی به باغ یعنی به دلیل شغل هستند در طول سال و نیازی به قرار گرفتن در معرض شرایط.

قابل توجه کارگران گفت: آنها پرداخت حداقل دستمزد از $13.50 یا کمی بالاتر بسته به تجربه کاری و چه شیفت کار می کنند.

کارگران ممکن است کسب درآمد اضافی به بودجه در اوج برداشت دوره برای موارد مانند گیلاس و سیب. در طول آن دوره آن را نمونه ای برای کارکنان به کار شش روز در هفته به مدت 10 تا 12 ساعت در هر روز.

"ما باید به مبارزه سخت تر'

بخشی از این موضوع است که کارفرمایان و دیگران در درخت میوه صنعت در پاسخ به سوال در مورد پاسخ خود را به COVID-19 آن حول محور که آیا آنها مطابق با محلی و ایالتی مقررات و دستورالعمل گفت: Rodrigo F. Rentería-والنسیا.

Renterma Rentería-والنسیا یک استاد مردم شناسی در دانشگاه مرکزی واشنگتن به عنوان به خوبی به عنوان یک عضو از کمیسیون اسپانیایی امور کمک می کند که راهنمای فرمانداری به عنوان آن را به شکل سیاست های عمومی که تاثیر Latinx جامعه است. او شده است مستند حملات و صحبت با کارگران است.

در حالی که کارفرمایان ممکن است جلسه مقررات و قوانین کارگران احساس می کنید آن را به اندازه کافی از پاسخ به شرایط فوق العاده کارکنان پایدار, او گفت:.

والنتینا مندوزا – مربوط به کتی مندوزا – در ترس مداوم در زمانی که او مشغول به کار در خط بسته بندی در آلن وارنر در Naches جایی که او کار کرده است به مدت پنج سال.

"من احساس می کنم می ترسم او گفت:" در اسپانیایی از طریق یک مترجم. "من نمی دانم اگر ما در حال کار کردن در کنار افرادی که آلوده می شوند."

او می داند که همکاران که آزمایش مثبت برای COVID-19 از جمله همسرش سانتیاگو مندوزا, 46, که دوره نقاهت در خانه. او می گوید با وضعیت خانواده تنها افزایش عزم و اراده خود را به نگه داشتن قابل توجه است.

"ما باید به مبارزه سخت تر در این اعتصاب و حمایت دیگران هنوز در اعتصاب و حتی کسانی که در داخل (هنوز)," او گفت:. "دیر یا زود آنها در حال رفتن مریض است."

با توجه به خطر کارگران را در, روزانه آنها می خواهند کارفرمایان برای رفتن بالا و فراتر از آن جلسه مقررات Rentería-والنسیا گفت.

خطر – یا قدردانی – پرداخت خواهد شد به عنوان مثال, او گفت:.

کارگران در دیگر ضروری صنایع مانند خرده فروشی پرداخت شده اضافی در طول بیماری همه گیر. در کشاورزی, شرکت های متعددی ارائه شده پرداخت های اضافی از جمله درخت بالا واشنگتن میوه و روشه میوه.

زمانی که کارفرمایان کاهش به عمل در برخی از درخواست های چنین به عنوان خطر پرداخت کارگران درک است که کارفرمایان بر این باورند که آنها در حال یکبار مصرف و قابل تعویض به جای ضروری Rentería-والنسیا گفت.

"آنها احساس محروم از حمایت مستقیم" دیگر کارگران ضروری دریافت, او گفت:. "آنها احساس می کنند کنار گذاشته شده اند در حالت عادی."

کارگران می خواهید بیشتر از خدمات لب که آنها قدردانی گفت: Donnie از نیروی کار آموزش و پرورش و مرکز تحقیقات در دانشگاه اورگان است.

"کارگران می خواهید برای دیدن چیزی واقعی و ملموس پشت که به عنوان خوب," او گفت:. "این که آیا آن را اضافی و توجه به ایمنی و بهبود دستمزد و بهبود شرایط, هر آنچه در آن ممکن است. آن هم در یک بیماری همه گیر. آن را بالا و حتی بیشتر در یک نقطه داغ (برای یک بیماری همه گیر)."

و در حالی که بقیه از دولت می بیند تعداد روزانه موارد سقوط, شهرستان Yakima روزانه موارد افزایش یافته است. در حال حاضر این شهرستان دارای بالاترین ميزان عفونت در سواحل غرب است.

کارفرمایان باید در پاسخ به بسیاری از ایمنی مربوط به مسائل از طریق ارزیابی روش ارائه اضافی PPE و انجام کارمند خاص درخواست های شخصی برای تمیز کردن مانند یک بطری اسپری با تمیز کردن منطقه برای کار خود را در منطقه گفت: Jon DeVaney رئیس دولت واشنگتن و درخت میوه انجمن.

این موضوع از خطر پرداخت شامل جدا کردن روند مذاکرات است.

"بحث در مورد 'شما می توانید استطاعت به پرداخت بیشتر ؟ من می خواهم به پرداخت بیشتر یک مسئله جداگانه از 'است که محل امن است؟' "DeVaney گفت.

تلافی

DeVaney گفت: او می خواهم دیده می شود علائم کارگر در اعتصاب درخواست کارفرمایان برای جلوگیری محل تلافی.

از جمله نشانه های پازل او داده می شود که بسته بندی میوه, خانه مانند هر کسب و کار باید با رعایت قوانین فدرال که منع محل تلافی.

DeVaney وجود دارد گفت: تا به حال شده است در تلاش کارفرمایان برای ارائه راه را برای کارکنان به صدای نگرانی های چنین به عنوان یک خط تلفن برای رسیدگی به شکایات به صورت ناشناس به یک شخص ثالث است.

کارکنان باید احساس رایگان برای مطرح کردن یک موضوع مربوط به ایمنی به خصوص در زمانی که کارفرمایان به طور مداوم افزایش سرعت روش در پاسخ به COVID-19, او گفت:.

"این ممکن است یک, ترس, اما آن را نمی باید بود" DeVaney گفت.

فقط به این دلیل که قانون می گوید که محل تلافی مجاز نمی باشد به این معنا نیست که یک کارگر نمی تواند یک قربانی تلافی Donnie گفت. و در بسیاری از موارد یک کارگر ممکن است درک یک سرپرست به یک مقدار مشخصی از قدرت بر آنها شده است و از ترس به صحبت می کنند تا او گفت:.

"آن را کمی چرب می گویند که (کارگران) نباید احساس هر گونه تردیدی و یا سکوت در مورد صحبت کردن," او گفت:. "که مشرف هر دو قدرت پویا و همچنین موقعیت آنها پیدا کردن خود را در اعمال این حقوق بدون اعتماد به نفس. به چالش کشیدن اقتدار همیشه سخت است و حتی در برخی از محیط های اتحادیه."

Rentería-والنسیا مرکزی واشنگتن و استاد دانشگاه گفت: سرپرستان یا mayordomo/mayordoma به عنوان برخی از Latinx کارگران ممکن است اشاره به آنها در نظر گرفته کارگزاران بین خط کارگران و مدیران او گفت:.

اما به عنوان او صحبت کرد و کارگران او را شنیده ام بسیاری از حالات از سرپرستان عدم تصویب نگرانی و یا حتی منع کارگران از ابراز آنها را در وهله اول است. آنها احساس "وجود دارد هیچ کس به نمایندگی از آنها," او گفت:.

کارگران نیز به اشتراک گذاشته شده داستان از سرپرستان فریاد کارگران زمانی که آنها به اشتباهات و عدم تمایل به صرف زمان زیادی کمک به کارگران جدید است.

اخیرا این مسائل شده اند COVID-19-مربوط از جمله عدم کاهش سرعت بسته بندی خطوط برای فعال کردن کارگران به گسترش و یا انتظار کارگران برای حفظ همان سطح از بهره وری زمانی که وجود دارد کمتر از کارگران است.

کتی مندوزا از مونسون میوه کارگر گفت که زمانی که او یا او همکاران آورده اند تا نگرانی ناظران بی اعتنایی آنها را در بهترین حالت و در بدترین تحقیر آنها و حتی وقت خود را در محل کار بیشتر غیر قابل تحمل. یک تاکتیک معمول او را به حرکت یک کارمند به یک موقعیت و یا منطقه که در آن آنها خواهد بود شناخته شده برای مبارزه است.

کارگران احساس دلسرد از صحبت کردن به عنوان یک نتیجه. آنها فکر می کنم "چرا زحمت اگر من می دانم که آنها در حال رفتن به انجام هر چیزی؟'" او گفت:.

خیابان به آدرس نگرانی های

برخی از کارگر کمیته درخواست دائمی گروه که نمایندگی کارگران خط.

این حملات باید قدرت مردم به صحبت کردن در گفت: کتی مندوزا از مونسون میوه کارگر.

داشتن کارگران گروه خواهد ارائه یک خیابان برای کارگران خط به حفظ و سخن گفتن او گفت.

"یک تفاوت وجود دارد بین شما رفتن به تنهایی (با نگرانی) و داشتن یک گروه با شما," او گفت:.

به Yakima دره خانه های بسته بندی که تا به حال حملات ندارد و کارگر و اتحادیه های کارگری. مقامات صنعت باید سوال که آیا حملات واقعا فشار از کارگران سازمان یافته به ویژه با Familias یونیدس por la Justicia یک farmworkers اتحادیه مستقر در Skagit کانتی ایالت واشنگتن کار شورا ارائه پشتیبانی در طول اعتصاب.

کارگران در بسته بندی خانه ها می گویند که آنها در حال اعتراض در ابتکار عمل خود را.

مندوزا گفت: کارگر کمیته نیست و در نقطه تصمیم گیری برای داشتن اتحادیه. در نهایت هیچ اقدام خواهد شد بدون تصویب شد.

"ما به توافق بر این که کارگران به عنوان یک تیم" او گفت:.

روحیه کار تیمی و همبستگی شده است یک عنصر مشترک در تمام این کارگر اعتصاب. دینیسیو Carillo, 68 کار کرده در کلمبیا رسیدن بسته حدود چهار سال است. قبل از آن او می خواهم مشغول به کار در مشاغل مختلف در کالیفرنیا و واشنگتن است.

او هرگز شرکت در یک اعتصاب تا به حال. او گفت: او اعتراض نه فقط برای نمایشگاه درمان برای خود بلکه برای خود و همکاران.

"من می خواهم برای حمایت از همکاران او گفت:" در اسپانیایی از طریق تفسیر از یک همکار. "من می خواهم به نشان می دهد من اینجا هستم."

DeVaney گفت که او در نظر گرفته اعتصابات چرا که تا آن زمان او احساس وجود همکاری بین صنعت و رهبران کارگری طرفداران و سایر ذینفعان در چه مورد نیاز به انجام برای محافظت از کارگران در حالی که حفظ ضروری عملیات مانند میوه های بسته بندی و حمل و نقل. او همچنین احساس می شود سازمان های دولتی کار کرده بود به تعادل علاقه مقامات صنعت و کار طرفداران.

"من امیدوارم که تاثیر دراز مدت نیست موضع خصمانه بین نیروی کار و تولید کنندگان شده است این قالب برای مبارزه با دیگر مسائل در گذشته" او گفت:. "(من امیدوارم که) ما می توانیم به عقب بر گردیم به همکاری در حصول اطمینان از ایمنی و موفقیت است."

کوتاه مدت قربانی برای طولانی مدت به دست آوردن

به عنوان هر روز می رود و کارگران مجبور به انعطاف پذیر باقی می ماند, به خصوص به عنوان موانع انباشته اند.

یکی از اصلی بوده و عدم پرداخت. شده اند وجود دارد گزارش های قابل توجه کارکنان بازگشت به کار به سادگی از آنجا که آنها دیگر نمی تواند استطاعت به رفتن نگه دارید.

پس از آن وجود دارد روزانه فداکاری کارگران ساخته شده اند در نقش های دیگر.

کتی مندوزا اذعان کرد که او را نه به عنوان درگیر در او پسر مدرسه تا آنجا که او می خواهم. با ساعت او شده است قرار دادن به اعتصاب او را به صرف زمان کمتر در خانه است.

اما او گفت که او می خواهد به بهبود شرایط کار نه تنها برای خودش بلکه برای نسل های آینده است.

گونزالس کلمبیا رسیدن به کارگر همچنین صرف زمان کمتر در خانه است.

اما فرزندان او در حال حمایت است. او آنها را تشویق به دریافت آموزش و پرورش به طوری که آنها می توانید شغل بهتر. او پسر است که مشغول به کار در داروخانه ها و دبیرستان در سن پسر به زودی در مسابقات در حال اجرا شروع برنامه را قادر می سازد که او را به کلاس در یاکیما دره کالج در حالی که به پایان رساندن دبیرستان.

او می خواهد به او نشان می دهد کودکان است که در آن ارزش صحبت کردن و اهمیت ساخت یک تفاوت نه فقط برای خودش بلکه برای دیگران حتی اگر هیچ تضمینی وجود ندارد از یک نتیجه مثبت است.

"اگر شما سعی می کنید هرگز شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب