ببینید ما ما را بشنود و احترام ما عشق ما برخی از پیام های بازیکنان NBA می تواند پوشیدن خود کشباف

LOS ANGELES—LOS ANGELES—یک قطعه NBA طرح به جنگ نژادی و بی عدالتی به محل سقوط کرد جمعه. لیگ و اتحادیه بازیکنان

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

LOS ANGELES—LOS ANGELES—یک قطعه NBA طرح به جنگ نژادی و بی عدالتی به محل سقوط کرد جمعه. لیگ و اتحادیه بازیکنان مورد توافق در پیام بازیکنان می توانید به جای نام خود را بر روی پشت خود را کشباف برای چهار هفته از لیگ را راه اندازی مجدد.

در میان تایید پیام: "سیاه زندگی ماده" "من نمی توانم نفس بکشم" "رای" "عدالت" "Stand Up" "گوش دادن" "گوش دادن به" ما "می گویند نام خود را" "سلام" "چگونه بسیاری از بیشتر" "آموزش و پرورش اصلاحات" "آزادی" "برابری" "آزادی" "به اندازه کافی" "می گویند نام او" "صحبت کردن" "متحد" "ضد نژادپرستانه""عدالت" در حال حاضر "قدرت مردم" "به ما مراجعه کنید" "شنیدن" ما "احترام ما" "عشق ما" و "گروه اقتصاد."

پس از چهار روز اول بازیکن می تواند نگه داشتن پیام های خود را کشباف را با نام خود را در زیر تعداد آنها. بازیکنان همچنین ممکن است چشم پوشیدن پیام در دسترس نباشد.

"من فقط فکر می کنم NBA, ما سرب" لیکرز به جلو جرد دادلی گفت. "من فکر می کنم (کمیسر) آدم نقره برای من بهترین است. او در تلاش برای آن را به سمت راست در تلاش برای آوردن آگاهی در جلو و مرکز ... و او در واقع به ما یک پلت فرم یک مرحله است."

NBA نیز خواهد شد "Black Lives Matter" چاپ شده در دادگاه در مکان برجسته به گفته افراد آشنا با برنامه. لیگ و اتحادیه نیز در حال بحث در مورد برنامه های دیگر برای کمک به بازیکنان استفاده بهتر از سیستم عامل خود را از جمله در آوردن یک سری از سخنرانان مهمان.

در این کتاب ارائه شده به بازیکنان برای از سرگیری فصل NBA اظهار داشت: اهداف خود را برای استفاده از آن بازگشت به تقویت این مسائل است.

"یک هدف اصلی ما در فصل راه اندازی مجدد خواهد بود به استفاده از NBA پلت فرم برای جلب توجه و عمل پایدار به مسائل مربوط به بی عدالتی اجتماعی از جمله مبارزه با نژادپرستی نظاممند گسترش آموزشی و فرصت های اقتصادی در سراسر جامعه سیاه, تصویب معنی دار پلیس و عدالت کیفری اصلاحات و ترویج بیشتر مشارکت مدنی" لیگ گفت: در صفحه دوم از این کتاب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب