چهارم جولای خانواده با هم ؟ فرماندار کالیفرنیا می خواهم یک کلمه با شما

چه چهارم جولای بود بدون خانواده با هم به جشن آزادی خود در روز استقلال با یک حیاط کباب ؟ کالیفرنیا رژیم صهیونیس

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

چه چهارم جولای بود بدون خانواده با هم به جشن آزادی خود در روز استقلال با یک حیاط کباب ؟

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید این خواهد بود یک سال بزرگ برای پیدا کردن.

"یکی از مناطق از بزرگترین نگرانی آن را به عنوان مربوط به گسترش COVID-19 در این حالت باقی می ماند و جمع های خانوادگی" Newsom روز سه شنبه گفت امیدوار کننده برای ارائه راهنمایی بیشتر در این آخر هفته است کباب کردن حیاط خلوت.

از 19 استان ها در کالیفرنیا لیست سازمان دیده بان به صورت نگران کننده COVID-19 روند جمع های خانوادگی بودند ذکر شده به عنوان عوامل شیوع بیماری در گلن Sacramento, Solano و استنیسلاس در حالی که تجمعات به طور کلی ذکر شده بود در میان علل در شهرستان ونتورا, Santa Barbara, San Joaquin, سان برناردینو و نارنجی. روز مادر و روز یادبود گردهمایی در حال حاضر متهم شده است که برخی از شیوع بیماری.

Newsom رنگ یک تصویر واضح از چگونگی اجتماعی فاصله می تواند توسط ایستگاه فرعی در نمونه چهارم جولای خانواده کباب.

همه "ممکن است راه رفتن به آن کباب با ماسک در. آنها با قرار دادن کولر پایین. بلافاصله ماسک می آید. آنها یک لیوان آب و ناگهان همه از یک برادرزاده و خواهرزاده شروع به تجمع در اطراف و سپس آنها را در حال پریدن در بالای عمو جو و سپس عمو جو است که با قرار دادن آنها را به عمه جین" Newsom گفت.

"و ناگهان همه از یک در اینجا می آید عمو باب دو ساعت دیر او می دهد و هر کس در آغوش گرفتن و آنها — 'هی عمو باب در ماسک?' — و عمو باب " من باور نمی کنم در آن پس همه چیز شروع به شکل گرفتن و شما شروع به دیدن این نوع از گسترش آن بالا است نگرانی که سلامت ما افسران را," او گفت:.

چه دولت و مقامات محلی برنامه ریزی برای انجام در مورد آن نامشخص است.

"ما در حال رفتن به نیاز به انجام بیشتر ابراز نگرانی ما در مورد آن پیام بیشتر در مورد جدی بودن پوشش صورت فیزیکی و فاصله و واقعا کمی تهاجمی تر به عنوان آن مربوط به دستورالعمل در چهارم ژوئیه" Newsom گفت.

تحت فرماندار ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارش صادر مارس 19 و اصلاح مارس 25 هر تجمعات مختلف در میان خانواده ها به نظر می رسد غیر قانونی است. فرماندار دفتر مطبوعاتی نیست پاسخ به سوال در مورد, منظور, اما دولت ایالات وب سایت است که آن را به طور کلی ممنوع "جلسات و یا رویدادهای دیگر است که گرد هم آوردن افراد از چند خانوار در همان زمان" در هر "محیط داخلی و یا در فضای باز است."

مه 25 تجدید نظر مجاز برای تجمعات تا 100 نفر برای خدمات مذهبی یا تظاهرات.

ساکرامنتو عمومی وزارت بهداشت در نظر هر دو ایالت و خود آن شهرستان جهت ممنوعیت تجمعات از مخلوط خانوار, سخنگوی Janna Haynes گفت.

در منطقه خلیج گردشگاه عمومی, Contra Costa San Mateo و مارین استان ها اجازه داده اند "اجتماعی حباب" به 12 نفر از همان خانواده به معاشرت با هم در خارج از منزل برای مراقبت از کودکان و یا تفریح اهداف محدود تحت شرایط است که آنها در تعامل با دیگران در خارج از این گروه است. مقامات دولتی نمی پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا درگیری با ایالت بهداشت سفارش.

اما در سان متئو کانتی سخنگوی میشل دیورند گفته شده اند وجود دارد هیچ نشانه ای از طریق تماس با ردیابی COVID-19 مواردی که عفونت در سان متئو کانتی مرتبط اجتماعی حباب و یا جمع های خانوادگی در ماه گذشته است.

ساکرامنتو دیده است یک افزایش در خوشه های کوچک از موارد پس از روز مادر و روز زن مربوط به خانواده دریافت-togethers.

"مردم نقطه بازگشت دوباره و دوباره به یک خانواده حزب است که آنها تا به حال" Haynes گفت.

این تعطیلات نیز همزمان با مشتقات جزئی بازگشایی کسب و کار تعطیل در ماه مارس به کاهش این بیماری را گسترش که Haynes گفت: ممکن است رهبری مردم به این باور تجمعات خانواده شد OK.

"استدلال ما از همه این است که" اگر من می تواند به یک رستوران بروید چرا من نمی تونم با دوستانم در خانه من?'" Haynes گفت. "و پاسخ این است که قوانین و مقررات. ما لازم نیست که هر چیزی که برای کسی مهمانی شام و یا کباب کردن حیاط خلوت."

ساکرامنتو مقامات بهداشتی داده اند تا در اجرای این ممنوعیت در جمع های خانوادگی و معطوف به ارائه مشاوره به شهروندان به رعایت شیوه برای کاهش گسترش بیماری مانند, فیزیکی, فاصله, ماسک پوشیدن و شستن دست.

"ما لزوما باید با مراجعه مردم به انجام هر چیزی در مورد آن — آنها در حال رفتن به دستگیری مردم" Haynes گفت. "ما می دانیم که مردم در حال رفتن به انجام آن به هر حال پس از انجام آن را در خارج از منزل سایش پوشش صورت فیزیکی دور دست بشویید. و اگر کسی بیمار است, آیا حضور در جمع."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب