بیماری همه گیر کوروناویروس به معنی کسب و کار برای منگنز مزارع خانوادگی

روبرتا Ehret متوقف وقتی پرسیده شد که اگر مزرعه خانواده او احتمالا می تواند زنده ماندن coronavirus بیماری همه گ

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

روبرتا Ehret متوقف وقتی پرسیده شد که اگر مزرعه خانواده او احتمالا می تواند زنده ماندن coronavirus بیماری همه گیر.

"من احساس می کنم کمی گناه" او گفت:. "در واقع کسب و کار پررونق است."

او و شوهرش برایان خود KDE مزارع در Hugo, چهار نسل مزرعه که خود را به حیرت پر رونق است. به لطف افزایش تقاضا برای گوشت گاو و سبزیجات و گوشت خوک کسب و کار دو برابر شده است در یک سال.

بسیاری از صنایع غذایی در بحران, با, گوشت, گیاهان پردازش توقیف قیمت افزایش و ماسک های فرسوده در هر سوپر مارکت. در عین حال, خانواده, عملیات بهره گیری از یک مزرعه رنسانس.

"این بسیار هیجان انگیز است" گفت: آنی Klodd یک باغی مربی با دانشگاه مینه سوتا گسترش خدمات. "وجود دارد برخی از نوع غریزی مغناطیس رسم مردم به صورت محلی تولید مواد غذایی است."

این چیزی است که کشاورزان کوچک انتظار می رود زمانی که coronavirus یورش برده و این کشور در ماه مارس است. "آنها میپرسند:" چگونه می شود ما برای زنده ماندن؟' "Klodd گفت.

صاحبان انتخاب کنید-شما-خود-میوه مزارع نگران مشتریان خواهد ماندن خانه از ترس از عفونت و یا پایبندی به اجتماعی فاصله گرفتن سفارشات. "دقیقا برعکس اتفاق افتاده است" گفت: Klodd.

خانواده های شاهد چیدن مواد غذایی خود را به عنوان کم ریسک فعالیت در خارج از خانه. "این به طور طبیعی اجتماعی دور" گفت: Klodd.

دیگر تولید کنندگان کوچک به سرعت آموخته محلی خود گوشت و سبزیجات بود به عنوان سالم و محلی عجله غذا آغاز شد.

سوزی Chavie بود غرق مشتریان که او رفت undercover — از بین بردن تنها کنار جاده ای نشانه ای برای او هیستینگز ، در حال حاضر هیچ یک قطره در سرزده به پرتگاه رودخانه ارگانیک مزرعه خرناس اطراف برای گوجه فرنگی و یا تخم مرغ است.

Chavie تولید مواد غذایی برای شش خانواده در پنج هکتار مزرعه. "من 50 گونه از سبزیجات, از منداب به کدو," او گفت:.

"من فکر می کنم من باید دو برابر من تقاضا در سه یا چهار ماه."

این ویروس تغییر آنچه که مردم در غذا خوردن ؟

"من استفاده می شود به شنیدن" ما فراموش نمی خردل سبز در این خانواده,' " گفت: Chavie.

در حال حاضر مشتریان بیشتر تغذیه-آگاهانه و مایل به آزمایش است.

"که واقعا هوشمند" گفت: Chavie. "بیشتر به شما بدن خود را تغذیه مواد غذایی خوب را سخت تر از شما در برابر ویروس."

در Hugo, 200 هکتار KDE مزارع مبادرت به فروش مواد غذایی را از طریق یک فروشگاه آنلاین. آن را راه اندازی fortuitously در ماه فوریه.

روبرتا Ehret متوجه شده و تقاضا نوسان با توجه به اخبار روز.

هنگامی که زنجیره تامین وقفه فشار دامداران به شیر تخلیه آنها نمی توانند فروش و کشاورزان دیده سوزاندن unharvested زمینه, KDE به نظر می رسد مثل یک جزیره از سلامت عقل.

در ماه آوریل زمانی که محلی coronavirus شیوع شروع به خاموش کردن بسته بندی گوشت می آمد گیاهان "فروش ما آغاز شده به موشک وار رفتن" مالک مشترک برایان Ehret گفت.

KDE فروش در بازارهای کشاورزان محلی و از طریق شش ماه اشتراک برنامه در 20 مایل از مزرعه.

در چهارشنبه Ehret بود تخلیه چهار قابل حمل floorless coops مرغ به بخش های مختلف زمینه خود را. به جای استفاده از مواد شیمیایی و او با استفاده از "مرغ تراکتور" برای کود اجازه می دهد که جوجه ها به خوردن حشرات و غنی سازی خاک با مدفوع خود را.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم می خواست به خرید محلی اما آن را انجام نداده اند" او گفت:. "با این بیماری همه گیر در حال حاضر زمان آن را امتحان کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب