فوتبال انگلیسی می یابد اتحادیه اروپا راه گریز برای حفظ دسترسی به استعدادهای جوان

بریتانیا از اتحادیه اروپا اما از طریق یک سری از ظاهر هشدار معاملات آن تیم فوتبال ممکن است در بر داشت یک راه بر

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

بریتانیا از اتحادیه اروپا اما از طریق یک سری از ظاهر هشدار معاملات آن تیم فوتبال ممکن است در بر داشت یک راه برای نگه داشتن یک پا در بلوک به عنوان آنها جستجو برای آینده کریستیانو رونالدو.

اقیانوس آرام گروه رسانه ای است که کنترل و انگلستان بارنزلی FC, در مذاکرات برای خرید پایین تر-بخش تیم در فرانسه, co-founder, Paul Conway در مصاحبه ای گفت:. سرگرمی گروه نیز به تازگی در هفته گذشته آن را خرید اکثریت سهام در بلژیک KV اوستنده.

مذاکرات را دنبال کشت مشابه حرکت توسط صاحبان تیم ها از جمله منچستر سیتی و لستر سیتی. سود این سرمایه گذاری است که آنها را به انگلستان باشگاه راه حفظ دسترسی به اروپا جوانترین استعداد زمانی که پست-Brexit دوره گذار اجرا می شود در پایان سال است.

"Brexit تنها شتاب M&معاملات در بلژیک و فرانسه کانوی گفت: از طریق تلفن این ماه است. "باشگاه انگلیسی می خواهد حضور در اروپا, که در آن آنها به طور سنتی برداشت که بسیاری امیدوار کننده بازیکنان جوان است."

استعداد استخر

انگلستان باشگاه باید برای چند دهه بوده است قادر به متقاعد کردن ستاره فوتبال از این قاره به پرورش حرفه خود در انگلستان است. بازیکنان از بلژیک, فرانسه, آلمان, ایتالیا و اسپانیا را تشکیل می دهند تقریبا یک پنجم کسانی که در انگلیس در بخش بالا با توجه به لیگ برتر آمار و ارقام.

"در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت این است که تا حدی به دلیل توانایی خود را برای جذب استعداد جهانی گفت:" کیه مگوایر یک مربی در فوتبال سرمایه گذاری در دانشگاه لیورپول.

زمانی که انگلیس یک کشور عضو اتحادیه اروپا در فیفا انتقال قوانین مجاز آن باشگاه به ارائه قرارداد به بازیکنان در اروپا از سن 16 سالگی به این معنی که آنها می تواند آینده ای امن ستاره اولیه بدون نیاز به بخشی با سنگین هزینه انتقال. این فعال آرسنال برای جذب بازیکنان اسپانیایی بازیکنان آرسنال و هکتور Bellerin از بارسلونا.

منچستر یونایتد همین با هافبک پل پوگبا که وارد برای اولین بار طلسم در انگلستان از تیم ملی فرانسه Le Havre. شروع ژانویه سال آینده در شرایطی که از یک فرمت به Brexit دوره گذار قوانین فیفا ميانگين سن که در آن انگلستان باشگاه می تواند قرارداد بازیکنان اروپایی به افزایش 18. در آن زمان باشگاه ها از رقیب لیگ می تواند در حال حاضر swooped در.

مقابله تپش

آسمان-مقادیر بالا در حال حاضر در حال پرداخت برای بیشتر مدبر نوجوانان شده است که در سال های اخیر توسط خریدهای فرانسه در جام جهانی برنده Kylian Mbappe توسط پاریس سنت ژرمن برای 180 میلیون یورو ($197 میلیون دلار آمریکا) و پرتغال جاو فلیکس را با اتلتیکو مادرید برای 126 میلیون یورو و با توجه به بی بی سی گزارش در زمان می پردازد.

"اگر یک باشگاه انگلیسی دارای یک فیدر باشگاه برای ارتباط با باشگاه های اروپا, آنها هنوز هم می تواند دسترسی به بازیکنان اروپایی در 16 سال گفت:" اندرو آزبورن سر از مهاجرت تمرین در قانون شرکت لوئیس Silkin. "فیدر باشگاه امضا خواهد کرد بازیکنان و توسعه آنها را برای این باشگاه انگلیسی که احتمالا باید حق امتناع از ثبت نام بازیکنان است."

شده است وجود دارد هیچ کمبود چنین می پردازد. شهرستان, فوتبال, گروه, Ltd. که صاحب لیگ قهرمانان شهرستان گفت: در این ماه از آن توافق به دست آوردن بلژیکی تیم لمل SK. استعداد توسعه شد و از جمله دلایل آن را به برای خرید.

صاحبان لستر و شفیلد یونایتد نیز خریداری شده به بلژیک تیم در سال های اخیر است. کسب هزینه های بلند مدت احساس های مالی, با توجه به اقیانوس آرام رسانه کانوی.

"ارزش برخی از این باشگاه ها نسبت به ارزش تنها یک بازیکن است."

بازده بالاتر

منطق مالکیت چند تیم فراتر از استعداد های استخدام. این می تواند یک راه برای صاحبان به سرمایه گذاری در رسیدن به جهانی فوتبال و به حداکثر رساندن سود حمایت درآمد و همچنین به عنوان کمک به کوچکتر باشگاه های رشد و تبدیل شدن به رقابتی تر است.

کنترل چندین باشگاه می تواند بازده بالاتر به خصوص اگر یک شرکت نمونه کارها لنگر انداخته است با دید یک مشهور تیم های لیگ برتر گفت: Michael Broughton ورزشی کسب و کار و مشاور ارشد سابق فیفا مشاور.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که ایده تائید شد که ایالات متحده شرکت سهام خصوصی دریاچه نقره ای توافق کردند که در سال گذشته به پرداخت 500 میلیون دلار برای خرید بیش از 10 درصد از شهر فوتبال ، ابوظبی-حمایت شرکت صاحب تیم در ایالات متحده و استرالیا در علاوه بر این به اروپایی خود را سرمایه گذاری.

کانوی گفت: باشگاه صاحبان خواهد شد به طور فزاینده ای به دنبال مدل موفق از Red Bull GmbH این نوشابه های انرژی زا شرکت که یک حامی از تیم های فوتبال در اتریش, آلمان, آمریکا و برزیل و پیاده سازی هم افزایی در سراسر سازمان خود را.

"شما در حال دیدن پایان مستقل فوتبال باشگاه," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب