Columbus Crew استخدام یک دوم عضو سابق تورنتو FC مقابل دفتر

یک روز پس از نامگذاری سابق تورنتو FC اجرایی جیمی مک میلان یک معاون رئیس جمهور Columbus Crew SC اعلام کرد استخد

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

یک روز پس از نامگذاری سابق تورنتو FC اجرایی جیمی مک میلان یک معاون رئیس جمهور Columbus Crew SC اعلام کرد استخدام سابق TFC دستیار GM کوری Wray در روز جمعه.

Wray افرادی که به امنافزار گستر شریف در سمت دستیار مدیر تیم عملیات و استراتژی در کلمبوس.

McMillan پایین پا در فستیوال تورنتو, مدیر ارشد, مدیریت و عملیات در ماه مارس است. بنابراین Wray بود که در تورنتو دستیار GM تیم عملیات و استراتژی. تورنتو نیست اعلام خروج در زمان.

McMillan منصوب شد کلمبوس' معاون رئیس جمهور, فوتبال, مدیریت و عملیات در روز پنج شنبه.

این hirings ساخته شد توسط خدمه جمهور و جنرال موتورز تیم Bezbatchenko که مشغول به کار با هر دو در طول زمان خود را در تورنتو ،

کلمبوس گفت Wray کمک در شکل دادن به کلی باشگاه, بازیکن, توسعه و همچنین کمک به ایجاد و مدیریت یک دوم تیم برای حق رای دادن.

"کار داشتن با کوری در گذشته, من می دانم که در سطح حرفه ای, تعهد و تخصص است که او به ارمغان می آورد به ما باشگاه و کادر فنی ما," Bezbatchenko که در پایین پا تورنتو به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور از فوتبال عملیات و جنرال موتورز در ماه ژانویه 2019 برای پیوستن به زادگاه خود در اوهایو در بیانیه ای گفت.

"تجربه خود را در همکاری با باشگاه محلی و وابسته هر دو در داخل و در سطح بین المللی خواهد بود یک دارایی بزرگ برای باشگاه ما است. علاوه بر این به عنوان MLS شروع به نظارت بر ردیف های مختلف از بازیکن توسعه کوری جدید نقش خواهد محوری در کمک به ما تقویت خدمه پخش برنامه های توسعه که به طور بالقوه شامل یک تیم به پل آکادمی و تیم اول به عنوان ما به سمت تقویت مسیر ما به سطح حرفه ای در MLS."

Wray پیوست تورنتو در سال 2006 به عنوان باشگاه اولین کارآموز مشغول به کار راه خود را به مدیر تیم عملیات (2012-14) مدیر ارشد تیم عملیات (2014-15) و مدیر تیم عملیات (2015-17) قبل از تبدیل شدن به دستیار GM.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب