نگاهی به زندگی حرفه ای از ساندرا دانشگاه Loh - Tue, 17 Jun 2020 PST

نویسنده مقاله نویس کمدین رادیو مفسر (نفس عمیق) نوازنده و عملکرد هنرمند ساندرا دانشگاه Loh فقط منتشر ششم کتاب م

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

نویسنده مقاله نویس کمدین رادیو مفسر (نفس عمیق) نوازنده و عملکرد هنرمند ساندرا دانشگاه Loh فقط منتشر ششم کتاب مرزی, مدرن, زن, مقالات – هفت اگر شما تعداد 1996 رمان. در اینجا نگاهی به او غیر معمول و قابل توجه حرفه ای:


1962

FEB. 11: متولد شده در لس آنجلس و مطرح در مالیبو. حضور در سانتا مونیکا ،

1983

■ فارغ التحصیلان با مدرک لیسانس خود را در فیزیک ذرات از موسسه فناوری کالیفرنیا. به طور خلاصه با این نسخهها کار برای Hughes Aircraft, شرکت, طراحی کامپیوتر, برنامه های مادون قرمز با هدف قرار دادن سیستم های.

1987

■ از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد حرفه ای نوشتن برنامه در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است.

سپتامبر: انجام عملکرد هنرمند لوح نمایشنامه کلاسیک-جاز فیوژن در اجاره یک پیانو بزرگ در سقف مکان هفتم گاراژ در لس آنجلس به نفع رانندگان گیر در ساعت شلوغی ترافیک در آزادراه بندر. شیرین کاری بخشی از L. A. حاشیه جشنواره می شود او نوشته شده است در مجله مردم. او بعد از امر برای کمک به حمایت بیشتر عملکرد هنر نیست ،

1991

OCT. 3: انتشار آلبوم "Pianovision"

در اوایل 1990s

■ شروع به نوشتن "دره" ستون هفتگی برای وزوز, مجله, محلی L. A. انتشار. او همچنین می شود به طور منظم مفسر در سانتا مونیکا ایستگاه های رادیویی.

1995

■ می شود به طور منظم مفسر در پری را "این زندگی آمریکایی."

■ ازدواج گیتاریست و مایک میلر.

1996

مارس 2: اولین کتاب از او جمع آوری شده کار "عمق طول می کشد تعطیلات: مقالات کمتر از لس آنجلس" منتشر شده است. این مطالب گزیده ای از ستون های خود را برای وزوز مجله.

■ داستان کوتاه "پدر من چینی همسران" برنده جایزه ارابه دستی برای کار منتشر شده توسط مجله کوچک و ناشران کتاب.

■ اولین نمایش انفرادی: "بیگانگان در امریکا" آغاز می شود در مرحله دوم تئاتر در شهر نیویورک است.

1997

سپتامبر 1: دومین کتاب جمع آوری شده کار "بیگانگان در آمریکا" منتشر شده است.

سپتامبر 22: رمان او "اگر شما زندگی در اینجا شما می خواهم به خانه در حال حاضر توسط" منتشر شده است. HBO نشانه های او برای نوشتن یک خلبان برای یک مجموعه تلویزیونی بر اساس کتاب اما این پروژه هم جدا می افتد. "من در تلاش بود برای نوشتن 'و شهر' با هیچ و هیچ شهر," او می گویند بعد.

1998

■ نمرات موسیقی برای فیلم مستند "تنفس درس." این مستند در ادامه به برنده یک جایزه اسکار برای بهترین مستند کوتاه موضوع.

DEC. 13: لس آنجلس تایمز نام "اگر شما زندگی در اینجا شما می خواهم به خانه در حال حاضر" را به لیست خود را از 100 بهترین کتاب های داستانی سال 1998.

2000

فوریه: شروع به ظاهر شدن به عنوان صدای خانم دونگ در "Weekenders," انیمیشن های کودکان مجموعه تلویزیونی در ABC. نشان می دهد اجرا می شود برای دو فصل.

2001

آوریل 24: "یک سال در وان Nuys شود" منتشر شده است. این کتاب به ارمغان می آورد لوح به توجه بنیامین شوارتس ادبی و ملی ویرایشگر اقیانوس اطلس که در استخدام او را به نوشتن بررسی کتاب و مقالات.

■ Cal Tech کمک های مالی لوح برجسته تنیس جایزه.

2004

فوریه: در "لوح زندگی" خود هفتگی تفسیر رادیو نمایش در لس آنجلس NPR وابسته KCRW, لوح قطره F-bomb و مهندس فراموش به bleep آن است. ایستگاه لغو خود را نشان می دهد. پس از مدت شهر دیگر NPR وابسته KPCC میدارد "این لوح زندگی است." آن را اجرا خواهد کرد در KPCC thorugh 2017.

■ می شود به طور منظم مفسر در پری "به بازار است."

2005

ژوئن: بازگشت به Cal Tech به مدرسه سخنرانی – اولین فارغ التحصیل به انجام این کار.

اکتبر: "در آتش" یک نمایش انفرادی در مورد لس آنجلس عمومی آموزش و پرورش آغاز می شود در حال اجرا در 24 تئاتر خیابانی در لا. آن را بازی وجود دارد از طریق مارس آینده.

نوامبر: انواع نام لوح به لیست خود را از 50 تاثیر گذار ترین کمدین.

دسامبر: آغاز می شود روزانه یک دقیقه همزمان رادیو نمایش "این لوح را در علم است." آن را در حال حاضر شنیده هفتگی توسط 4 میلیون نفر است.

2006

DEC. 8: فیلم "بدون همراه افراد زیر سن قانونی" بازیگران لوئیس, سیاه و Wilmer Valderrama منتشر شده است. لوح باعث می شود ظاهر cameo به عنوان یک همراه پرواز.

2008

AUG. 12: "مادر در آتش: درست Motherf%#$@ داستان در مورد پدر و مادر!" منتشر شده است. پاملا پل بررسی کتاب نیویورک تایمز روز شنبه نقد کتاب می نویسد: او "در ترس از [لوح] quippy درخشندگی] و لوح های نوشتن "است که کمتر از یک شاهکار نابغه است."

سپتامبر 25: به نظر می رسد به عنوان یک استاد دانشگاه در یک قسمت از "اداره".

2009

ژوئن: Loh می نویسد: در مورد طلاق در یک قطعه برای اقیانوس اطلس به نام "اجازه دهید همه چیز است."

2012

سپتامبر: "این سگ ماده است" مقاله در یائسگی برای اطلس منتشر شده است. آن را به نظر می رسد در سال 2012 editon از بهترین امریکایی, مقالات.

2014

مارس 5: "این Madwoman در ولوو: من سال های هورمون های مواج" منتشر شده است. نیویورک تایمز انتخاب آن به عنوان یکی از سال 100 قابل توجه ترین کتاب.

Q: "شما همیشه می خواستم برای نوشتن یک یائسگی کتاب؟"
یک: "این رویای هر دختر نیست؟" ساندرا دانشگاه Loh ملت May 2014

2015

جولای: جدید ایستاده نشان می دهد "این سگ ماده است: همه بیش از حد صمیمی گفتگو" باز می شود در این مرحله گسترده در سانتا مونیکا.

2016

ژانویه: Multicharacter بازی "به Madwoman در ولوو" برای اولین بار در سواحل جنوبی مجموعه تئاتر در کوستا مسا. آن را به اجرا در پاسادنا تاتر و برکلی مجموعه تئاتر.

2017

مرداد: کارگاه یک قطعه جدید "آبی دولت" در اوهای نویسان کنفرانس.

دسامبر: یک سه بازیگر نسخه از "قند آلو پری" آغاز می شود در حال اجرا در ساحل جنوبی مجموعه تئاتر.

2020

2 ژوئن: "این Madwoman و Roomba: من سال داخلی ضرب وشتم" منتشر شده است.


پیدا کردن تمام لوح های داستان برای اطلس اینجا

پیدا کردن "Loh پایین در علم" رادیو نشان می دهد در اینجا

دریافت Lohdown از لوح خودش

کمدین و اسپوکن بومی جولیا Sweeney خواهد مصاحبه لوح طریق livestream شنبه 23 ژوئن شروع 7:30 p. m. شما قادر خواهید بود برای ارسال سوالات از طریق یک فرم در سایت: spokesman.com/bookclub/livestream/



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن