لامپ کم مصرف لامپ کم مصرف, بازیکنان,' Association گسترش CBA اصلاح مذاکرات در مهلت

این لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان' Association خواهد شد ادامه بحث در مورد اصلاحات مربوط به خود در توافق

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

این لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان' Association خواهد شد ادامه بحث در مورد اصلاحات مربوط به خود در توافق دسته جمعی است که می تواند اجازه می دهد برای کوتاه 2020 فصل است.

قبل از شروع مذاکرات در ماه گذشته, لامپ کم مصرف در اعمال روز جمعه به عنوان آخرین مهلت برای CBA اصلاحات همراه با یک فرمت از معامله گذشته خود 2021 انقضای. همچنین می خواستم بهداشت-و-پروتکل های ایمنی و بودجه فدرال در محل جمعه.

اما CFLPA گفت: اعضای خود را در یک یادداشت جمعه لامپ کم مصرف تمدید مهلت برای هفته آینده آن را به عنوان در انتظار کلمه ای در کمک به دولت است.

این لامپ کم مصرف نیز نیاز به رسیدن به یک توافق با پخش شریک TSN.

"ما در انتظار یک تصمیم در اوایل هفته آینده از سوی دولت فدرال در زمانی که ما می توانیم کار نهایی اطمینان از جبران خسارت برای بازیکنان که متعهد به بازی در سال 2020 فصل" اتحادیه نوشت.

گسترش CBA مذاکرات به سختی تعجب آور است. قبل از شروع روز جمعه جلسه CFLPA با صدور یادداشتی به عضویت در آن گفت: دو طرف در ادامه به بحث در مورد بهداشت و مسائل ایمنی اما تا به حال درگیر در "معنی دار بحث در اطراف پرداخت."

دو منبع گفت: هر CBA اصلاحات خواهد بود برای برگزاری یک به صورت مختصر '20 فصل و تمدید قرارداد گذشته 2021. این لامپ کم مصرف و بازیکنان آن باید هر دو ثبت نام در هر گونه تغییرات به CBA برای یک سال 2020 فصل به بازی می شود.

منابع اعطا شد گمنامی که نه لامپ کم مصرف و نه CFLPA باید اظهار نظر علنی در مورد اصلاح شد.

در اوایل این ماه, لامپ کم مصرف ارسال یک تجدید نظر مالی درخواست اتاوا برای حدود 42.5 میلیون دلار در کمک های اولیه. در ماه آوریل لیگ خواسته دولت فدرال برای تا $150 میلیون دلار کمک در صورت لغو 2020 فصل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

این CFLPA در یادداشتی اعلام کرد " . . . اما تا زمانی که دولت فدرال تصمیم گیری در حمایت و پشتیبانی مالی در لیگ بعید است ما قادر خواهد بود برای نهایی کردن یک توافق امروز (جمعه)."

مشکل این است که هر گونه حمایت دولت خواهد به احتمال زیاد پس از لامپ کم مصرف و CFLPA رسیده توافق خود را. چرا که اصلاح CBA را ارائه قطعی هزینه یقین به عنوان یک نیاز برای کمک.

این لامپ کم مصرف را درخواست تجدید نظر نیز نیاز به همکاری از شش استان کشور که در آن فرانچایز قرار دارد. چرا که اتاوا در برخورد با لیگ ارائه از طریق بانک توسعه کسب و کار در کانادا (BDC) که یک آژانس فدرال بلکه یک تاج شرکت.

پس از آن دولت فدرال نمی تواند دستور کمک مالی برای لامپ کم مصرف.

BDC است که در اصل یک بانک با وام معیار و لامپ کم مصرف بعید است که برای واجد شرایط داده شده مالی آن دولت است. برای تضمین کمک مالی لیگ به احتمال زیاد نیاز به کبک, Ontario, Manitoba, Saskatchewan, Alberta و B. C. دولت به عنوان ضامن در هر بودجه ارائه شده است.

که می تواند به یک موضوع به عنوان انتاریو وزیر ورزش لیزا مک لود شده است اظهار داشت: این استان دارای هیچ لامپ کم مصرف-خاص پول وجود دارد بسیاری از بخش های دیگر نیز نیاز به کمک دولت.

کمیسر سفت Ambrosie اعلام کرده اولین از '20 فصل آغاز خواهد شد سپتامبر است. اما او همچنین گفت: لغو مبارزات انتخاباتی باقی مانده است یک احتمال است.

اگر وجود دارد در واقع یک فصل آن برگزار خواهد شد در وینیپگ. در روز سه شنبه لیگ به نام Manitoba سرمایه خود را hub شهر در انتظار تایید از استانی و فدرال و مقامات بهداشت عمومی.

تحت Manitoba دولت طرح توجیهی لامپ کم مصرف بازیکنان و مربیان خواهد بود در یک حباب متشکل از هتل ها در زمینه های تمرین و ورزشگاه. بازیکنان را برای منزوی کردن در خانه برای 14 روز قبل از خروج برای Winnipeg, آزمایش رمان coronavirus به محض ورود خود را و سپس به قرنطینه برای یکی دیگر از هفت روز است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

عموم مردم اجازه داده شد به لامپ کم مصرف-اختصاصی هتل ها و یا IG زمینه است. این Manitoba دولت می گوید نقض خواهد شد "در نتیجه سخت مجازات است که می تواند شامل بازیکن فرستاده, خانه باقی مانده از این فصل است."

یک مختصر '20 فصل تماس بگیرید برای هر لامپ کم مصرف تیم به بازی به طور منظم شش فصل بازی. انتظار این است که لیگ را اتخاذ خواهد کرد یک بخش با فرمت, با هشت نفر از نه تیم های مقدماتی برای پلی آف.

خاکستری بازی جام حذفی نیز می توان در IG زمینه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن