در اطراف از راه دور: برو پشت صحنه با تیلور سویفت در "شهر عاشق" کنسرت - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

از دست ندهید: "تیلور سویفت شهر عاشق کنسرت" – پاپ سوپراستار ارائه آمار پس از ضربه در این کنسرت ویژه فیلم برداری

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

از دست ندهید: "تیلور سویفت شهر عاشق کنسرت" – پاپ سوپراستار ارائه آمار پس از ضربه در این کنسرت ویژه فیلم برداری در ماه سپتامبر در l'olympia تئاتر در پاریس. سریع انجام می دهد آهنگ از او برنده جایزه آلبوم "عاشق" در مقابل صمیمی جمعیت طرفداران از 37 کشور جهان است. موسیقی, رویداد, پخش درست پس از "بت آمریکایی" آخر می دهد طرفداران دسترسی به پشت صحنه لحظاتی با هنرمند و علائم تنها شانس برای دیدن سویفت در کنسرت این سال پس از او "عاشق متحرک" تور لغو شد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. (10 p. m. روز شنبه, ABC).

دیگر شرط

پنج شنبه: مجموعه ای در Cape Cod "Hightown" است که در هشت قسمت سری درام است که به دنبال یک سخت-مهمانی ملی دریایی شیلات خدمات عامل (Monica Raymund) که زندگی خود را به بی نظمی انداخته هنگامی که او در می یابد بدن در ساحل – قربانی دیگری از این منطقه مواد مخدر بیماری همه گیر. متعاقب آن ضربه هل جکی به اولین گام به سوی هوشیاری – تا زمانی که او متقاعد می شود که آن را تا به او برای حل این قتل است. (8 بعد از ظهر Starz).

یکشنبه: daveed را از دست Diggs و جنیفر کانلی منجر بازیگران در "Snowpiercer" یک postapocalyptic sci-fi حماسه با الهام از فیلم کارگردان برنده اسکار بونگ جون هو ("انگل"). مجموعه پس جهان تبدیل به یک زمین بایر یخ زده سری بر بقایای بشریت که ساکن دائمی قطار در حال حرکت با 1,001 ماشین که محافل جهان است. کلاس جنگ بی عدالتی اجتماعی و سیاست بقا بازی کردن در طول راه. (9 p. m. و TNT).

دوشنبه: هنگامی که جو بایدن در حال حاضر در حال اجرا برای رئيس جمهور سوگند در کلارنس توماس برای شروع چه شد حماسی تایید شنوا و هیچ کس نمی دانست چه بود. از مستند جدید "ایجاد شده برابر با: کلارنس توماس در کلمات خود" آثار داستان زندگی از دادگاه عالی عدالت و فراهم می کند بینش به یکی از این کشور را مبهم ترین چهره های عمومی است. (9 p. m., PBS).

جمعه: می تواند به شما رسیدگی به یکی دیگر از سری ابرقهرمان? "DC را Stargirl" به شرح زیر کورتنی Whitmore (Brec Tits یک دانشجوی سال دوم دبیرستان که الهام بخش بعید است از همسالان برای جلوگیری از خائنانی از گذشته است. (8 p. m., the CW).

سهشنبه: "ژنتیکی کارآگاه" یک سری جدید است که به دنبال زندگی واقعی تحقیقی ژنتیکی genealogist CeCe مور و تیم خود را به عنوان آنها با ادارات پلیس و در دسترس صحنه جرم DNA برای کمک به ردیابی مسیر از یک مظنون جنایی خانواده, درخت, کشف هویت خود را و آنها را به عدالت است. برای اولین بار: 1987 قتل یک زن و شوهر جوان در بر داشت مایل از هم جدا. (10 p. m., ABC).

چهار شنبه: "Ultimate Tag" یک توربوشارژ جدید بازی مسابقه نشان می دهد. شرکت کنندگان باید خرک, dodge, جست و خیز کردن و فرو رفتن راه خود را از طریق حماسه و سه بعدی دوره های آموزشی – همه در حالی که در حال تعقیب توسط سوپر گاومیش و ورزشی "برچسب زن." (9 p. m., Fox).

پنج شنبه: ششم-سالانه "روز سرخ بینی ویژه" به ارمغان می آورد با هم مشاهیر به منظور بالا بردن آگاهی و بودجه برای کودکانی که در فقر زندگی می کنند. نوازندگان شامل بلیک شلتون, گوئن استفانی, One Republic, Ellie Goulding, Sam Smith, James Taylor, Meghan Trainor, و بیشتر. (9 p. m., NBC).

جمعه: جولیا رابرتز نیست برای فصل دو از "بازگشت" اما شیک, هیجان انگیز بازده با رمز و راز و یک ستاره جدید در Janelle Monae. او نقش یک نظامی کهنه کار که از خواب بیدار در یک قایق پارویی شناور در دریاچه ارومیه با هیچ حافظه از اینکه او چگونه وجود دارد – و یا حتی کسی که در او است. وحشت زده تاب امدن. (آمازون نخست).

شنبه: احساس کمی نوستالژیک برای ما بگیرید و یاد دهید وزوز و وودی? سه فصل اول از پیکسار محبوب "داستان اسباب بازی" حق رای دادن شما را به بی نهایت و فراتر از آنها به عنوان بازی در back-to-back-to-back مد. (4:55 p. m. Freeform).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب