بایرن ضربه فرانکفورت برای رسیدن به آلمان فینال جام

مونیخ—Robert Lewandowski گل پیروزی با برخی از کمک کانادا به سمت چپ پشت Alphonso دیویس به عنوان بایرن مونیخ ضرب

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

مونیخ—Robert Lewandowski گل پیروزی با برخی از کمک کانادا به سمت چپ پشت Alphonso دیویس به عنوان بایرن مونیخ ضرب و شتم اینتراخت فرانکفورت 2-1 روز شنبه برای رسیدن به آلمان فینال جام, با هر دو تیم به پرداخت ادای احترام به تظاهرات جهانی در برابر کشتار جورج فلوید.

Lewandowski مشبک خود را 45 هدف از این فصل در دقیقه 74 به بایرن ماند در مسیر یک پنجم لیگ آلمان و جام حذفی در هشت سال است. آن را به صورت بایر لورکوزن در فینال در تاریخ 4 ژوئیه در برلین.

هدف نهایی از مهارت دنباله. دیویس در بر داشت فضا در محوطه جریمه و شنود گذاشته توپ به جاشوا Kimmich که راه اندازی Lewandowski برای یک ضربه در. هدف این بود رسمی بعد از این ویدئو دستیار داور سیستم لغو یک اشتباه آفساید تماس در برابر دیویس.

اینتراخت عینک پیراهن با یک #blacklivesmatter برچسب در سراسر قفسه سینه در کنار حمایت آرم. بایرن تا به حال همان پیام در آن گوشه پرچم گرم کردن پیراهن و برخی از تابلوهای در کنار این زمینه است.

متعدد بازیکنان و باشگاه ها در آلمان حاکی از حمایت از آمریکا در اعتراض به رفتار پلیس از مردم سیاه و تبعیض نژادی در پی فلوید مرگ در مینیاپولیس در مه 25.

بایرن بازی را تحت سلطه یک مسابقه برگشت از سال 2018 و جام حذفی, از همان آغاز, اما اجازه فرانکفورت مختصر به امید باز گشت در اواخر. Lewandowski کشیده اینتراخت کل سه مرد پشت خط از موقعیت برای هدف اول اجازه می دهد ایوان Perisic فضا برای غواصی هدر کردن lobbed عبور از توماس مولر در 14 دقیقه است.

فرانکفورت جایگزین Daichi Kamada تغییر بازی تقریبا بلافاصله پس از آمدن در ارائه هوشمند منتقل نوبه خود برای دنی دا کوستا به چکش در یک اکولایزر در 69.

اما بایرن عقب بود در سرب شش دقیقه بعد از طریق Lewandowski.

قبلا Dominik Kohr به رهبری ترخیص کردن خط از مولر هدر در هفتمین دقیقه مجموعه ای از تن برای نیمه اول که در آن اینتراخت دقت فرار اذعان در موارد متعدد. Lewandowski افتاد بیش از پاهای خود به عنوان یک صلیب در آمد و بعد از آن تا به حال یک شات قرار دادند و فقط توسط دروازه بان کوین Trapp.

"ما باید گل یک یا دو گل در نیمه اول" بایرن مربی Hansi تلنگر تلویزیونی گفت: در نظر است. "در نیمه دوم ما ساخته شده آن را سخت تر برای خودمان."

مولر گفت: بایرن شده بود احساس "تنبل و خسته" در میان بسته بندی شده ثابت برنامه پس از بوندسلیگا راه اندازی مجدد و آن را دشوار است به مطبوعات فرانکفورت زمانی که خارج از اختیار. بازی روز چهارشنبه بخشی از یک اجرا از پنج در 15 روز برای بایرن.

بایرن منجر بوندسلیگا جدول هفت امتیاز با چهار بازی باقی مانده و می تواند امن به عنوان شنبه بسته به نتایج جاهای دیگر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب