کانادا در المپیک, پارالمپیک ورزشکاران دریافت 5 میلیون دلار پس از بازگشت به ورزش

کانادا ورزشکاران در صورت افزایش نیروی انسانی و امکانات و هزینه به علاوه به طور منظم تست زمانی که آنها بازگشت ب

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

کانادا ورزشکاران در صورت افزایش نیروی انسانی و امکانات و هزینه به علاوه به طور منظم تست زمانی که آنها بازگشت به مسیر ورزشگاه و زمین است.

هدف از این 5 میلیون دلار به طور مشترک روز دوشنبه اعلام کرد کانادا المپیک و پارالمپیک کمیته و خود را روی سکو است برای کسانی که تحت پوشش هزینه های اضافی تحمیل شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

پول خواهد آمد از کاهش به دیگر برنامه COC اجرایی دیوید کفاش گفت.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که اگر ورزشکاران ما در سراسر کشور در حال بازگشت به آموزش است که آنها در حال انجام این کار در راه است که نه تنها برای آنها امن است اما همچنین امن برای خانواده خود و بی خطر برای جوامع خود," او گفت: در یک کنفرانس تلفنی.

"فقط به عنوان بهداشت عمومی ما بود North Star زمانی که کانادا ورزشکاران تصمیم به توقف آموزش در ماه مارس بهداشت عمومی باقی خواهد ماند و ما ستاره شمال به عنوان ما شروع یک مرحله به مرحله در روش به بازگشت به ورزش است."

توکیو المپیک و پارالمپیک بازی های برنامه ریزی شده برای باز کردن در ماه ژوئیه شد و به تعویق افتاد تا 2021.

کانادا ورزشکاران به خصوص کسانی که در داخل سالن های ورزشی شده اند تا حد زیادی محدود به آموزش در خانه از مارس.

دولت فدرال اعلام کرد در ماه گذشته یک $72 میلیون تزریق به کار سیستم ورزشی سعی کنید به نگه داشتن سازمان های شناور.

"در حالی که دولت سرمایه گذاری متمرکز بود و با هدف زنده ماندن, ورزش, برای ما این سرمایه گذاری را با هدف بازگشت به ورزش و آنها کمی متفاوت تمرکز دارد اما مهم" کفاش توضیح داد.

"نقش ما به عنوان ورزش-عملکرد همکاران در سراسر کشور و به طور خاص برای کانادا کمیته ملی المپیک است که به سرمایه گذاری در کانادا قرار دادن ورزشکاران و تیم کانادا در جایگاههایی."

شنا کانادا منتشر شد دستورالعمل جمعه در چه گروه آموزش باید به مانند زمانی که استخرهای دریافت چراغ سبز از مقامات بهداشت عمومی برای باز کردن.

چهار استخر که در آن تیم ملی قطار در مونترال, تورنتو, ونکوور و Saanich, B. C., در حال حاضر بسته شده است.

یک شناگر در هر خط در مراحل اولیه به معنی کوچکتر گروه آموزش در استخر بیش از چند ساعت نتیجه افزایش ساعت برای مربیان و کارکنان مرکز اجاره.

"ما هنجار این است که یک آموزش کامل تیم ملی در استخر در همان زمان" شنا کانادا مدیر عامل Ahmed El-Awadi گفت.

"قطعا این هزینه افزایش خواهد یافت و در کوتاه مدت.

"این بودجه را به بازی می آیند و فوق العاده مهم در ضربه شروع به بالا-عملکرد برنامه است."

پارالمپیک ورزشکاران نیاز به کمک های فیزیکی به دنبال ورزش خود را ممکن است به صورت چالش های اضافی پس از بازگشت با توجه به کانادا پارالمپیک, کمیته, مدیر عامل شرکت کارن اونیل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"اگر یک ورزشکار نیاز به برخی از مراقبت های با انتقال, چگونه نگاه کنیم و همه عناصر در آن محیط را به مطمئن شوید که آن را بی خطر و سالم با تجهیزات انتقال هر کدام به یک صندلی و یا یک قایق رانی/قایق پارویی اسکیموها و یا یک ورزش صندلی؟" اونیل پرسید.

خود را روی سکو باعث می شود بودجه توصیه های توزیع 70 میلیون دلار سالانه به ورزش ملی سازمان بر اساس مدال های بالقوه و نیز فراهم می کند ویژگی های مشاوره به کسانی بدن.

بازگشت به ورزش نیروی کار به ریاست OTP سر آن Merklinger است و در عین حال برای تعیین $5 میلیون توزیع خواهد شد.

"این است که ما بعد مکالمه در task-force سطح" Merklinger گفت.

"هنگامی که شما نگاه کنید در هوای آزاد, ورزش, توانایی خود را برای بازگشت به ورزش را تا حد زیادی متفاوت نسبت به محیط داخلی آبزیان, ورزش, برای مثال, که در آن شما باید پیچیده تر پروتکل های بهداشتی و روش های تمیز کردن مورد نیاز است."

کفاش بود, امیدوار, اما مشخص نیست که در تمام کانادا, ورزش, بدن برای زنده ماندن این بیماری همه گیر.

"این COVID-19 همه گیر و به تعویق افتادن المپیک و پارالمپیک تا به حال تاثیر بسیار قابل توجهی در سراسر ورزشی در کانادا," او گفت:. "برخی از ملی سازمان های ورزشی رنج می برند به شدت از آن است.

"دولت اعلام $72 میلیون سرمایه گذاری است که طراحی شده است به مطمئن شوید که ما ورزش سازمان باقی می ماند مناسب رفتن به جلو. من می خواهم به فکر می کنم که خواهد بود در این مورد.

"داستان کامل نیست در COVID-19. ما نمی دانیم که چگونه این همه پس از اتمام نشده است. ما نمی تواند مطمئن باشد که ما اینجا نشسته امروز که مشکل را حل کند."

همانطور که با نرم افزار ورزشکاران المپیک و پارا نیاز به آزمایش به طور منظم به عنوان آنها مخلوط با کارکنان و ورزشکاران دیگر پس از بازگشت به آموزش.

"این قطعا در درون ما تفکر است که این سرمایه گذاری می تواند نسبت به داشتن ظرفیت با دستگاه ها و کیت های آزمایش برای تست کانادا ورزشکاران و مربیان و سیستم های پشتیبانی در موسسات و مراکز آموزشی برای COVID-19 و دیگر بیماری های عفونی," کفاش گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن