به عنوان ویروس از طریق جامعه اسپوکن مقامات بیمارستان بریس برای بیشتر بیماران - Tue, 01 Jul 2020 PST

COVID-19 مورد شمارش ادامه داد: افزایش خود را در اسپوکن شهرستان در روز چهارشنبه زمانی که 37 بیشتر ساکنان آزمایش

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

COVID-19 مورد شمارش ادامه داد: افزایش خود را در اسپوکن شهرستان در روز چهارشنبه زمانی که 37 بیشتر ساکنان آزمایش مثبت برای این بیماری است. و است که مقامات محلی نگران آن است که بیشتر موارد در جامعه منجر به گسترش این ویروس در میان مردم آسیب پذیر که ممکن است نیاز به بستری در صورتی که قرارداد آن است.

دکتر دن Getz, افسر ارشد پزشکی در پراویدنس در کنتون گفت: آنها پیش بینی بستری شدن در بیمارستان دو برابر خواهد شد در هفته های آینده.

غیر قابل پیش بینی تاخیر زمان بین شروع علائم و نیاز به بستری شدن در بیمارستان باعث می شود پیش بینی به چالش کشیدن. کسی که قرارداد COVID-19 ممکن است علائم آن را بدتر کند تا دو هفته پس از اولین تجربه علائم. همان حلقه درست داده.

"موارد من می دانم که من در حال حاضر آن کسی که در معرض شده است بین یک تا 14 روز پیش" لوتز گفت.

نوزده ساکنان شهرستان در حال حاضر در بیمارستان بستری و 34 مجموع بیماران از جمله کسانی که از دیگر استان ها در حال دریافت درمان برای COVID-19 در بیمارستان های محلی.

در بیمارستان بستری شده با این ویروس می تواند به معنای حداقل دو هفته اقامت در بخش مراقبت ويژه بيمارستان مقامات روز سه شنبه گفتند. و چون COVID-19 علاج ناپذیر است و بسیار مسری درمان و بهبود فرآیند است که اغلب دشوار است. نظارت بر بیماران بسیاری از آنها دارای مشکلات تنفسی است و وقت گیر است.

آن را نیز طول می کشد بسیاری از تجهیزات حفاظت شخصی. پرستاران و پزشکان باید به تجهیزات حفاظت شخصی در هر زمان آنها را وارد یک COVID-19 بیمار اتاق و آن را خاموش و دور از آن زمانی که آنها را ترک.

مراقبت اداره به یک COVID-19 بیمار نیاز به زمان بسیار بیشتر و توجه از آن را برای بسیاری از بیماران با توجه به اقدامات صورت گرفته برای حفظ و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی امن است.

در حالی که متوسط طول اقامت در بخش مراقبت ويژه و حدود دو هفته است که معنا نیست که بیمار بلافاصله برگ بیمارستان. اگر یک بیمار بهبود به اندازه کافی به نقل مکان کرد, پیدا کردن گام پایین مراقبت چالش برانگیز است.

"حتی اگر آنها نمی, نیاز به بیمارستان در سطح مراقبت از آنها را به یک آسایشگاه (یا توانبخشی مرکز) چالش برانگیز است چرا که وجود دارد یک نگرانی است که آنها هنوز هم عفونی و می تواند در انتقال بیماری به دیگران" Getz گفت.

ثانیا virus غیر قابل پیش بینی است و می تواند تاثیر بیماران متفاوت است. برخی از الگوهای در حال ظهور و مردم با شرایط بهداشتی اساسی مانند بیماری های کلیوی, بیماری های قلبی و یا دیابت هستند بیشتر مستعد ابتلا به بیماری شدید با COVID-19.

بیماری های شایع در میان COVID بیماران شامل عفونت ممکن است سردرگمی و توهم اگر آنها به تسکین یافته اغلب به عنوان به خوبی به عنوان پتانسیل برای اختلال استرس پس از سانحه گفت: دکتر بن Arthurs یک ریه و intensivist که با این نسخهها کار در واحد مراقبت های ویژه با MultiCare.

"بیماران در Icu وجود داشته اند به مدت دو هفته و برخی برای سه هفته. ما تا به حال بسیاری از زنده ماندن بسیاری از بازگشت به بیمارستان اما این فقط آغاز از خود نوتوانی" Arthurs گفت و اشاره کرد که زمان بازیابی را می توان یک تا دو بار به عنوان طولانی به عنوان یک بیمار در زمان درمان.

در حالی که اسپوکن بیمارستان ها باید مقدار زیادی از تخت های موجود برای بیماران در بیمارستان "ظرفیت" بسیار کمتر در مورد تخت و خیلی بیشتر در مورد کارکنان و تجهیزات لازم برای درمان COVID-19 بيمار. مقامات بیمارستان به خبرنگاران گفت: روز شنبه که افزایش ظرفیت در Icu شدنی است اما آن می تواند در هزینه های محدود دیگر مراقبت های پزشکی مانند جراحی و یا سایر مراقبت از تجویز در بیمارستان ها به عنوان اتفاق می افتد در دیگر نقاط کشور مانند هیوستون و فینیکس.

مقامات بیمارستان نیز با اشاره به این وضعیت در یاکیما که در آن وجود دارد فضای تخت و نه کارکنان به اندازه کافی برای مراقبت از بیماران به عنوان یک سناریوی بالقوه است که می تواند یک مشکل مطرح در اسپوکن.

برخی از Yakima بیماران با COVID-19 در حال ارسال برای بیمارستان ها در جاهای دیگر.

"ما ظرفیت زیادی برای گسترش بخش ICU اما تنگناها در حال پرسنل با این بیماری" Arthurs گفت.

مقامات بهداشتی را تشویق همگان به سایش پوشش صورت به عنوان یک راه برای کمک به Spokane County دوباره صاف منحنی. لوتز اشاره کرد که اگر 80 درصد از جامعه شروع به پوشیدن ماسک نرخ انتقال ممکن است شروع به کاهش در حدود دو هفته.

"این نیاز به یک تلاش جمعی اگر ما در حال رفتن به دیدن ما موارد افت در چند هفته آینده," لوتز گفت.

در ضمن هر چند شهرستان در برخورد با 1,416 تایید موارد ویروس.

در هفته گذشته تنها 237 نفر تست مثبت دولت داده را نشان می دهد.

Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز گفت: متوسط سن ساکنان تست مثبت کاهش می یابد.

"از دیروز ميانه سن گذشته 100 مورد است 31," لوتز گفت: با توجه به متوسط سن یک زن و شوهر از هفته پیش بود 54.

"ما واقعا باید در جامعه گسترش," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن