نامه: فدرال برای کمک به شورش تعمیر عاقلانه و عادلانه

در پاسخ به نامه "بار سنگین اما Minnesotans باید پرداخت قیمت برای شورش تعمیر" جولای 12, چگونه است که این وضعیت

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

در پاسخ به نامه "بار سنگین اما Minnesotans باید پرداخت قیمت برای شورش تعمیر" جولای 12, چگونه است که این وضعیت نمی خواهم که از L. A. ناآرامی های مدنی در سال 1992 پس از ضرب و شتم رادنی کینگ پس از آن که فدرال فاجعه کمک های اولیه ارائه شد برای حمایت از بازسازی تلاش?

این قیام مدنی است که به دنبال قتل جورج فلوید بود که در نتیجه خشم سراسر کشور سیستمیک بی عدالتی است. ایمنی عمومی و اقتصادی آموزش و پرورش و سیستم قضایی هنوز نابرابر و ناعادلانه نسبت به مردم از رنگ. قتل فلوید بود که جرقه منجر به بزرگترین جنبش تا کنون در ایالات متحده آمریکا با برآورد 15 میلیون به 26 میلیون نفر از مردم گرفته می شود به خیابان ها در اعتراض به نژادی و بی عدالتی است. بخشی از این جنبش قابل توجهی منجر به صدمه به اموال. و شما می خواهید یک انتخاب رسمی به تحمل تمام مسئولیت برای تمیز کردن پس?

شما استدلال می کنند به مجازات رژیم صهیونیستی است. Walz برای او آشکارا از پاسخ سریع (در مقایسه با هفته از ناآرامی در شهرهای دوقلو به "گرم و طولانی تابستان '67" در دیترویت). این بی فرهنگی اصرار از "مجازات" است ما هیچ جا نه در سیستم عدالت کیفری و نه در حوزه سیاسی. به جای تاکید خود را از تحمیل درد بیشتر در کشور ما (و در یک بیماری همه گیر!?), چرا ما نمی استدلال می کنند برای همین پشتیبانی L. A. دریافت در '92?

این درست است که حیاتی فرهنگی و تجاری دالان در مینیاپولیس و سنت پل ناعادلانه با مته سوراخ کردن فشار از توجیه خشم و بی عدالتی است. من از شما دعوت به جورج فلوید یادبود در 38 و خیابان های شیکاگو برای کسب اطلاعات بیشتر. بیایید صادق باشیم که خشم و بی عدالتی ایجاد شده بود برای برخی از زمان در این کشور و یک رویداد در هر شهر آمریکا می تواند موجب آتش است.

در پایان روز, چرا که این کسب و کار نیاز به کمک از آنجا که ما به عنوان آمریکایی ها غرور خودمان را در حال افزایش است به این مناسبت و به دلیل نژادی و بی عدالتی است سیستمیک به کشور ما آن است که عاقلانه و عادلانه و در آمریکا اخلاق برای دولت فدرال برای ارائه کمک به تحت تاثیر قرار کسب و کار.

کتی جونز, مینیاپولیس

مثبت و امیدوار

در نهایت یک صدای عقل است. مقاله در مورد دکتر اندرو اولسون در طول Covid بحران ("دکتر بحث بودن در خط مقدم از ویروس" جولای 13) مثبت بود و امیدوار.

نه خرید به اعتیاد به مواد مخدره و حمایت از بیماران مبتلا به خوب قدیمی مینه سوتا پزشکی باید هنجار. برای تلفن های موبایل مانند او و تیم او را مراقبت حرفه ای با رویکرد حمایت از یکدیگر و به درمان بیمار — یک قانون اساسی که هنوز هم کار می کند.

هایدی Knegendorf, رودخانه, آبشار, Wis

وخامت مرکز شهر

به عنوان یک 16 ساله در مرکز شهر St. Paul صاحب خانه من را تماشا کرده اند و دچار زوال از همه امکانات رفاهی ساخته شده است که در مرکز شهر یک محل ارزش زندگی است.

اول به رفتن بود دهلیز در بالا شهر میدان بیش از حد سخت برای مدیریت و کنترل است. سپس برنج پارک شد panhandler پاسیو را با یک سایه نیمکت رایگان برای هر اما belligerently بی بضاعت. خواندن در اتاق پر زرق و برق کتابخانه مرکزی reeked از تسامح نشسته عمومی کامپیوتر ویدئو رسانه برای نامرد.

پس از آن نور راه آهن ساخت و ساز نهفته منفی بسیاری از کسب و کار و یک بار آن را بالا و در حال اجرا آن را ظرف یک سال خطرناک و کثیف ضعیف حمل و نقل انتخاب است. Scofflaws آشکارا اجتناب از پرداخت حمل و نقل پلیس تهدید به منفعل عدم اجرای آشکار, افراد سیگاری سرکوبگر گدا و بی ادب و foulmouthed آزار و اذیت دیگر سواران.

میدوی ما مناسب مرکز خرید خیلی بد شد با کیف قاپ, carjacking و محلی تیراندازی که حتی خارج داد تا سودآور ذخیره unworth همراه هزینه در امنیت و پیشگیری از دست دادن.

از راه هوایی سیستم ما در طول سال داخل محله نا امن است و نه یک نیمکت در کنار آن پنج مایل که در آن یک فرد خسته می نشستن برای ترس آنها را تبدیل به نیمکتها برای متخاصم. شش سال از درخواست هماهنگ سیستم دوربین را تولید کرده است و بهانه های بی پایان و هزاران نفر از تلف دلار مالیات در دسترس نیست و خوانده نشده مطالعات و ارزیابی در حالی که "litterbug لین" بالاتر از نور مرکزی-ایستگاه راه آهن تبدیل به یک تهدید آمیز خیابان کازینو و سالن.

این کار نوسازی در برنج پارک سوار گدا و blighters بر روی Kellogg بلوار گردشگاه جایی که آنها برگزاری دادگاه هنوز و در حال حاضر که در مرکز شهر جواهر ما "پارک مرکزی" Mears یک بستر زده توالت عمومی تحت سلطه unmannered و سرکش و آشکار.

که مسئول این شهر ؟ چرا ما انتخاب احمقانه و بی منطق ... برای اطلاعات بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری?

توماس دان, St. Paul

سفارش بزه?

معلوم مینه سوتا در حال حاضر قانون مربوط به ماسک صورت. مینه سوتا اساسنامه 609.735 باعث می شود آن را یک جرم تخطی از قانون به پوشیدن صورت پوشش در مکان های عمومی, به جز چند باریک استثنا.

چرا مقامات منتخب منظور ساکنان به ارتکاب بزه?

دیو مسابقه Woodbury



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب