برایتون COVID-19 مورد برجسته چالش از سرگیری لیگ برتر

لیگ برتر چالش از سرگیری طول coronavirus همه گیر شد و تأکید یکشنبه هنگامی که برایتون اعلام کرد که یک بازیکن تا

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

لیگ برتر چالش از سرگیری طول coronavirus همه گیر شد و تأکید یکشنبه هنگامی که برایتون اعلام کرد که یک بازیکن تا به حال آزمایش مثبت فقط به عنوان باشگاه های آماده برای تازه مذاکرات در مورد چگونه آنها می توانند ایجاد شرایط ایمن برای بازی دوباره.

برایتون اجرایی پل باربر گفت: باشگاه COVID-19 مورد بود: "یک نگرانی" با بازیکنان هنوز هم تنها آموزش به صورت جداگانه در باشگاه. آن را تقویت چگونه بازیکنان به طور بالقوه می تواند گسترش coronavirus اگر دولت تصویب دوباره از گروه آموزش و آسانسور خاموش کردن ورزشی است که در جای خود از مارس.

20 باشگاه لیگ برتر به دلیل برگزاری یک کنفرانس تلفنی روز دوشنبه پس از نخست وزیر بوریس جانسون آدرس های کشور یکشنبه شب تنظیم مراحل را برای بالا بردن مستند. دولت گفته است که می خواهد به بازگشت به لیگ برتر به "بالابر ارواح ملت است."

حتی اگر طرفداران اجازه داده نخواهد شد در استادیوم, لیگ "پروژه راه اندازی مجدد" چهره مقاومت از باشگاه ها که نمی خواهد تصویب برنامه ای برای استفاده از بی طرف سالن. واتفورد ادعا می کند در حال حاضر در میان حداقل شش باشگاه های مصر در حال مجاز به بازی در خانه — از جمله برایتون — با وجود پلیس گفت که امکان پذیر نیست.

برایتون است به نام این بازیکن که مطلع شد شنبه از مثبت خود را coronavirus آزمون. وجود دارد بدون نیاز به دیگر اعضای تیم ملی و یا مربیان به خود منزوی به دلیل بازیکنان باید فقط کار می کرد در انزوا زمانی که در پایگاه آموزشی جنوب-سواحل باشگاه آسوشیتدپرس گفت.

برایتون گفت: سه بازیکن در حال حاضر به حال coronavirus داشتن اعلام کرد که برای اولین بار تشخیص مارس. اجتماعی دولت فاصله مقررات جلوگیری از بازیکنان هم آموزش.

"یکی از چیزهایی که ما خواسته ایم در لیگ برتر برای یک برنامه کامل از تمام مراحل بازگشت به بازی" آرایشگر گفت: پخش Sky Sports در روز یکشنبه. "در ابتدا ما نیاز به بازیکنان آموزش در گروه های کوچک و سپس آنها نیاز به درگیر شدن در برخی از تماس با آموزش و پس از آموزش برای یک بازی قبل از بازی خود را.

"بنابراین بسیاری از مراحل آن را بسیار پیچیده و مردم وجود دارد در لیگ برتر کار بسیار سخت برای تولید دقیق مدارک به حرکت از طریق این مراحل با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است."

برایتون است که تنها دو امتیاز از منطقه سقوط با نه بازی باقی مانده بنابراین نمی خواهند به دور خانه استفاده برای پنج نفر از این وسایل که شامل رهبر لیورپول و دفاع از قهرمان منچستر سیتی با توجه به بازدید Amex ورزشگاه.

استیو محله صندلی اواسط جدول کریستال پالاس, شده است, نادر, عمومی صدا از درون لیگ برتر حمایت از طرح هایی که در ذهن مجسم ماه ژوئن راه اندازی مجدد.

"وجود دارد هیچ پاسخ آسان ما را به آن کار جمعی و من فکر می کنم ما خواهد شد و بیرون آمدن با یک اجماع در پایان" محله بی بی سی گفت. "(جلسه) در بخش دیگری از این سفر در تلاش برای دریافت به فوتبال بازگشت. ما خواهد بود بی سرپرست در وظیفه ما اگر ما پیدا کردن یک راه برای بازی دوباره.

"این ممکن است فراتر از ما و ما با چالش های بزرگ به منظور آن را دریافت کند برای تکمیل فصل اما ما در حال برنامه ریزی در انجام این کار است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

برنامه ریزی شده سرگیری فوتبال در آلمان آخر هفته آینده در حال حاضر آمار مشکلات.

دینامو درسدن نمی خواهد بود قادر به بازی هانوفر پس از دو بازیکن تست مثبت برای coronavirus در شنبه وادار کردن کل تیم مربیگری و نظارت بر کارکنان برای ورود 14 روز از قرنطینه در خانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن